نتایج تحقیق جدید نشان داد که غذا خوردن در اواخر روز با گرسنگی بیشتر در یک دوره ۲۴ ساعته مرتبط است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رودی گارسیا، سرمربی ناپولی، می‌گوید در فاصله بین دو نیمه بازی با فروزینونه از عملکرد ویکتور اوسیمن انتقاد کرد.
محمدرضا زنوزی در فاصله چند ساعت تا بازی تراکتور - پرسپولیس، جملات جالبی را برای افزایش روحیه بازیکنان تیمش به زبان آورد.
روستای سقالکسار در تمام فصول سال، زیبا است؛ اما به گفته بسیاری از گردشگران، فصل بهار و پاییز، بهترین زمان سفر به این منطقه به شمار می‌آیند. فصل بهار در سقالکسار با تصویری از درختان تازه جوانه زده، باران‌های گاه و بیگاه و عطر و بوی تازگی همراه است.
پپ گواردیولا معتقد است که ارلینگ هالند از بهترین فرم خودش فاصله دارد.
منبع خوب آهن در گوشت‌هاست به ویژه گوشت‌های قرمز. اگر ماست را با فاصله از مصرف گوشت‌های قرمز مصرف کنیم می‌تواند کمک کند تا میزان جذب آهن از گوشت‌های قرمز مخصوصا در خانم‌ها بهتر باشد.
اگر می‌خواهید کمی از ذائقه همیشگی‌تان فاصله بگیرید و در تابستان امسال هندوانه زردرنگ را هم امتحان کنید، خواندن این مطلب به شما در انتخاب بهترین نوع آن کمک خواهد کرد.
مصطفی پورمحمدی رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، گفت: وقتی ما گسست‌های اجتماعی را مشاهده می‌کنیم، باید بفهمیم که ظاهراً یک مقداری از راه امام فاصله گرفتیم. چون امام نشان داد که می‌شود در بین همین ملت به بهترین شکل همبستگی و پیوستگی عمیق را در جامعه به وجود آورد.
یحیی گل‌محمدی تنها یک گام دیگر برای دستیابی به جام فاصله دارد و می‌خواهد با بهترین تدابیر شانس رسیدن به آن را شکل دهد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است این تیم هنوز با ارائه بهترین عملکرد ممکن فاصله زیادی دارد.
رودری، هافبک منچسترسیتی، در مسابقه با وستهم فاصله بسیار کمی با گلزنی داشت.
مهاجم استقلال با زدن دو گل دیگر بهترین گلزن تاریخ این باشگاه در دربی لقب می گیرد؛ او فقط یک گل با رکورد مظلومی و جباری فاصله دارد.
در فاصله یک هفته مانده به دیدار با استقلال شاید بهترین خبر برای کادرفنی برطرف شدن مصدومیت شیخ دیاباته باشد.
قدر کوین یامگا را آن دسته از هواداران استقلال می دانند که به خراب شدن یکی در میان پنالتی های تیمشان در سالیان اخیر عادت کرده بودند.
اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی و باتجربه، بهترین فرصت گلزنی برابر لهستان را از دست داده و دقایقی بعد موفق به گلزنی شد.
ستاره ایرانی با گرفتن ۱۸ پنالتی در لیگ پرتغال بهترین بازیکن از این حیث است. طارمی با نفر دوم لیست پنالتی گیرترین بازیکن لیگ فاصله ۷ تایی دارد.
شرایط اینتر در بدترین زمان ممکن بحرانی شده و در چنین وضعیتی این تیم دو بازی حساس، به فاصله یک هفته برابر بارسا پیش رو دارد.
نایب رییس انجمن داروسازان تهران گفت: بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا از قبل از ورود به فصل پاییز است که حدودا از ۱۵ شهریور تا اواسط یا اواخر مهر ماه است. در عین حال توصیه می‌شود که افرادی که به بیماری‌های مزمن هستند، بیماران پیوندی، سالمندان بالای ۶۰ سال، افرادی که در سال بیش از سه تا چهار بار سرما می‌خورند و... واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند.
نمایش تیم ملی فوتبال ایران برابر اروگوئه هر چند خیلی مقتدرانه نبود اما این امیدواری را به وجود آورد که در فاصله باقی مانده تا جام‌جهانی، کی‌روش بتواند تاثیرات بهتری در این تیم داشته باشد.
فاصله زمانی ایده آل بین صبحانه تا ناهار، ۴ ساعت است و شام را باید حداقل ۳ ساعت قبل از خواب بخورید.
۱۲ شهریور ماه سال ۱۳۹۲ بود که در یکی از منطقه‌های ییلاقی و عشایرنشین شهرستان یاسوج درگیری طایفه‌ای رخ داد. درگیری به دلیل اختلافات ملکی اتفاق افتاد. حدود پنجاه نفر از یک طایفه و پنجاه نفر هم از یک طایفه دیگر مقابل هم ایستادند و تیراندازی کردند که در این میان یک پسر ۱۲ ساله به نام «صادق» در فاصله ۱۲۰۰ متری بر اثر همین تیراندازی‌ها جانش را از دست داد. با توجه به نظرات کارشناسان و قضات من به اتهام قتل راهی زندان شدم.
اخترشناسان به تازگی سیاره‌ای فراخورشیدی در فاصله ۱۰۰ سال نوری از ما کشف کردند که ویژگی منحصر بفردی دارد. به گفته این دانشمندان سیاره TOI-۱۴۵۲b یکی از بهترین نامزد‌های شناخته شده کنونی ما برای جهانی پوشیده از آب است.
در فاصله صد روز تا آغاز جام جهانی، مهدی مهدوی‌کیا گفت‌وگویی درباره دیدار ایران برابر انگلیس انجام داد.
کریستیانو رونالدو با فاصله زیاد بهترین سر زن تاریخ فوتبال دنیا لقب گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ