بورس کالا تغییر در نحوه عرضه برخی محصول‌ها در تالار صنعتی در هفته منتهی به ۷ اردیبهشت را ابلاغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: ما تاکنون مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین، نحوه توزیع آن و تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته‌ است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: تاکنون کمیسیون تلفیق مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین، نحوه توزیع آن و تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته‌ است.
عربستان سعودی از سال ۲۰۱۶ و با رونمایی از سند چشم‌انداز ۲۰۳۰ در یک مسیر بلند‌‌‌پروازانه قرار گرفته است. تلاش عربستان برای تنوع‌‌‌بخشی به اقتصاد و درآمدهایش به دلیل نوسانات بازار نفت در یک دهه اخیر بوده است. هدف از این پروژه اقتصادی با محوریت محمد بن‌سلمان ولیعهد عربستان بازنگری ساختار اقتصادی است که با تغییر نحوه درآمدزایی پادشاهی، درصدد است تا وابستگی بالا به نفت و اعتیاد به آن را کاهش ‌‌‌داده و به سمت متنوع‌سازی درآمدهای دولت حرکت کند.
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: عرضه خودرو در بورس و قرعه‌کشی صرفا نحوه توزیع را تغییر می‌دهند و اثر دیگری نخواهند داشت.
رئیس مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور قانون اصلاح مواد ۱۸۰ و ۱۸۲ قانون آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی درباره تغییر نحوه ارائه لایحه بودجه را ابلاغ کرد.
تلاش برای از دستور کار خارج‌کردن طرح شفافیت آرای کمیسیون ماده ۵ در حالی صورت می‌گیرد که افشای برخی از مصوبات این کمیسیون نگرانی کارشناسان شهری را در پی داشته است. این کمیسیون به‌تازگی برای ملکی ۱۰‌هزار‌متری در منطقه یک در زیر‌پهنه G۳۱۲ (فضای سبزرود دره‌ها که هرگونه بارگذاری و طراحی بر اساس توجیه مطالعات زیست‌محیطی و هیدرولوژیک و طبق طرح‌های مصوب) واقع شده، تصمیم‌گیری کرده است.
معاون مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران از تغییر نحوه تعیین عوارض پسماند خبر داد و گفت: در حال حاضر در سطح شهر بین ۴۰ تا ۵۰ هزار مخزن وجود دارد.
اصلانی گفت: درست است که سهم‌ها روند صعودی نگرفته‌اند، اما نزولی شدید هم نیستند. الان بهتر است بگوییم در دو هفته گذشته روند خنثی در تغییرات بازار بورس داشتیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ