منچسترسیتی در یک بازی برتر موفق شد با دو گل بر نیوکسل پیروز شده و فاصله با آرسنال را موقتا به دو امتیاز کاهش داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فلاحت‌پیشه گفت: امروز در قالب سیاست‌های امنیتی تمام ایرانیان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و امنیتی تحت رصد سیاست‌های کشور هستند اما بخش عمده‌ای از اتباع بیگانه که وارد کشور می‌شوند نه رصد امنیتی می‌شوند و نه رصد اجتماعی و اقتصادی. لذا اتفاق‌هایی رخ می‌دهد که باعث غافلگیری مسئولان می‌شود.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی نیسان و مصدویت راننده آن بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه خبر داد.
فوتسالیست‌های بارسلونا با یک برد دیگر مقابل خاین به قهرمانی در لیگا ناسیونال می‌رسند.
بنفیکا در حساس‌ترین بازی هفته لیگ پرتغال مقابل اسپورتینگ متوقف شد.
شاگردان مازیار زارع و فرزاد حسین‌خانی در فاصله دو هفته مانده به اتمام رقابت‌های لیگ برتر مقابل هم قرار می‌گیرند.
تیم فوتبال ناپولی در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات موفق شد قهرمانی خود را در سری آ ایتالیا قطعی کند. در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال سری آ، تیم ناپولی به مصاف اودینزه رفت و به تساوی یک به یک رسید. ناپولی با کسب این نتیجه مقام قهرمانی این فصل از رقابت‌ها ایتالیا را کسب کرد. با تساوی ناپولی، این تیم ۸۰ امتیازی شد تا اختلاف با لاتسیو تیم دوم جدول به ۱۶ امتیاز افزایش یابد و ۵ هفته زودتر از پایان لیگ، قهرمانی مردان اسپالتی تثبیت شود. ناپولی پیش از این در سال‌های ۱۹۸۷ و ۱۹۹۰ دو قهرمانی خود را کسب کرده بود. لوچیانو اسپالتی با ۶۴ سال و ۵۸ روز سن به مسن‌ترین مربی فاتح سری تبدیل شد.
هرچند استقلال با صدر جدول دو امتیاز فاصله دارد اما شکست برابر دو مدعی دیگر قهرمانی باعث شده تا آنها عملا یک امتیاز دیگر از این دو رقیب خود عقب باشد.
کارلو آنچلوتی معتقد است یازده امتیاز اختلاف با بارسلونا درد لالیگا فاصله درست و واقعی بین دو تیم نیست.
سرجی روبرتو، زننده یکی از دو گل بارسا مقابل رئال مادرید، معتقد است که با ایجاد فاصله 12 امتیازی، ابتکار عمل دست آنهاست.
فاصله پنج امتیازی در صدر جدول در پایان نیم فصل اکنون با اختلاف چهار امتیازی و حضور در جایگاه سوم همراه شده تا قهرمانی برای دومین فصل دور از دسترس پرسپولیس قرار گیرد.
صدرنشین رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول با وجود تساوی همچنان فاصله اش را با تعقیب کنندگان حفظ کرد. سایپا هم در دیداری جنجالی دو امتیاز خانگی را از دست داد.
سیتی با برتری 4-1 مقابل بورنموث، فاصله دو امتیازی خود آرسنال صدرنشین را حفظ کرد.
بارسلونا با پیروزی دو بر صفر مقابل کادیز، فاصله خود با رئال مادرید را به 8 امتیاز افزایش داد تا نشان دهد مصمم به فتح لالیگاست.
ناپولی با برتری 2-0 مقابل ساسولو فاصله خود را با اینترمیلان به 18 امتیاز افزایش داد.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، این فرصت را دارد که نامش را برای همیشه در تاریخ این باشگاه به ثبت برساند.
در پایان هفته نوزدهم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان نفس به نفس هم در صدر جدول قرار گرفتند و استقلال با سه امتیاز فاصله در رده سوم است.
در پایان هفته نوزدهم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان نفس به نفس هم در صدر جدول قرار گرفتند و استقلال با سه امتیاز فاصله در رده سوم است.
رئال مادرید با برتری دو بر صفر مقابل اتلتیکو بیلبائو، فاصله سه امتیازی خود با صدرنشین را حفظ کرد.
تیم فوتبال پورتو در هفته پانزدهم لیگ پرتغال برابر حریفی که ۱۰ نفره بود از رسیدن به پیروزی بازماند و دو امتیاز مهم را از دست داد.
کاپیتان تیم ملی انگلیس در بازی دیشب برابر کریستال پالاس بار دیگر ناجی اسپرز شد.
میلان با تساوی بدون گل مقابل کرمونزه قعر جدولی، دو امتیاز دیگر از ناپولی دورتر شد.
کارشناس فوتبال گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس دو امتیاز با استقلال فاصله پیدا کرده است، آبی پوشان راهی جز بردن تیم هوادار ندارند تا بتوانند به حریف قدیمی خود برسند.
دینامو زاگرب در حضور تعویضی ملی‌پوش ایرانی خود مقابل بودو گلیمت به برتری رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ