رئیس جمهور با اشاره به شیوع آنفلوآنزای فصلی در کنار بیماری کرونا گفت: کارشناسان تنها راه پیشگیری از بیماری و کاهش ابتلاء را استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می‌دانند که انتظار می‌رود مردم به ویژه در اماکن عمومی پرتردد نسبت به این مسئله توجه کافی داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با تاکید بر پیگیری تحقق «حمایت از رشد و رونق تولید»، دستگاه‌های مسئول را به ارتباط منظم با تولیدکنندگان برای اطلاع از نیازهای آنان و انجام اقدامات لازم برای رفع آنها توصیه کرد.
رئیس جمهور ضمن تقدیر از کارهای انجام شده برای حل مشکلات ایرانیان خارج از کشور، با ناکافی دانستن اقدامات به‌عمل آمده، بر ضرورت کار جهادی و تحولی برای رفع موانع موجود در این مسیر تأکید کرد.
سفیر ایران در ژنو گفت: سازمان ملل متحد از جمله شورای حقوق بشر و مکانیسم‌های نظارتی آن باید تمام اقدامات لازم برای پاسخگو کردن رژیم صهیونیستی نسبت به نقض حقوق بشر را انجام دهند.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: مزیت‌های نسبی کشور در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی ایجاب می‌کند که سرمایه‌گذاری‌های بیشتری در این بخش انجام شود.
معاون وزیر ارتباطات گفت: از آنجا که متوسط اقتصاد دیجیتال دنیا ۱۵.۶ درصد است، باید گپ ایجاد شده در هسته و توسعه سکوها (پلتفرم‌ها) را با افزایش پهنای باند انجام دهیم.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس بر ضرورت افزایش مهارت آموزی در زندان آبادان تاکید کرد و گفت: پیگیری‌های ویژه در این خصوص و مشکلات زندان آبادان را انجام دادم.
رئیس قوه قضائیه گفت: همگان باید خود را ملزم به قانونمداری و رعایت الزامات قانونی بدانیم و مواردی نیز که در این مقوله مرتبط با قوه قضائیه و سایر دستگاه‌هاست، با تدبیر و قوت انجام خواهد گرفت.
در چند هفته‌ای پایان سال، حکومت تلاش کرد برای آرامش داخلی و کاهش آلام مردم و بدون پرداختن به ریشه مشکلات، اقداماتی در سیاست خارجی انجام دهد. اما در سیاست هم مانند باغ و بوستان هر گلی بویی داره و هیچ گلی جایگزین گل دیگر نمی‌شود.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی بر ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه از سوی جمعیت‌های هلال احمر استانی تاکید کرد.
نوروزی درباره این‌که رهبری در انتخاب گذشته عنوان کردند در حق برخی از افراد احجاف شد، چقدر ضرورت دارد نگاه شورای نگهبان در مسئله رد و احزار صلاحیت‌ها تغییر کند، عنوان کرد: به هر حال کسی که فرزندش آمریکا است، کسی که در انگلستان و ... ملک داشته باشد، باید خودش حواسش جمع باشد. انقلاب، انقلاب اسلامی است؛ فرمایش رهبری به عنوان بزرگ‌تر ما روی سر ماست، اما امام فرمودند شورای نگهبان آن چشم بیدار حساس نظام است که باید وظیفه خودش را انجام دهد.
بانک ملی ایران تاکید دارد مشتریان و متقاضیان واجد شرایط دریافت ارز مسافری باید پیش از انجام سفر و زمان دریافت ارز، حواله ارزی مورد نظر خود را دریافت کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اقتصاد کشور باید یکپارچه شود و برای این هدف، باید نقشه راهی از آغاز تا انجام در قالب یک ساختار شکل گرفته‌ برای اقتصاد ترسیم شود.
کارشناس مسائل اقتصادی با تاکید بر ضرورت انجام اصلاحات ساختاری در اقتصاد ایران بیان کرد: باید ابزارهای مالی‌ را توسعه بدیم، ابزارهایی که پوشش ریسک دهند و در بازار مالی استفاده از این ابزارها می‌توانند برای ما نقش ترمز اقتصاد را ایفا کنند.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: باید برای حرکت به سمت مردمی‌سازی دولت به گونه‌ای عمل کنیم که به جای اینکه دولت همه امور را انجام دهد، بخشی از امور از ظرفیت مردمی پیگیری شود.
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: باید الگوی کشت به عنوان یک طرح ملی لحاظ و اقدامات لازم انجام شود.
اتحادیه اروپا بر ضرورت انجام تحقیقات فوری درباره شهادت نوجوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست تاکید کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن تاکید بر استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه زیرمجموعه‌های ایران‌خودرو، بر انجام فعالیت در حوزه‌های تخصصی و پرهیز از موازی‌کاری تاکید کرد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس بر ضرورت برخورد قاطع و انقلابی با عاملان و آمران حادثه تروریستی حرم شاه‌چراغ در شیراز تاکید کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور، با تاکید بر ضرورت هوشمندسازی نظام مالیاتی کشور، گفت: تبادل اطلاعات بین دستگاه دولتی با سازمان امور مالیاتی به درستی انجام نمی شود.
نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای میرکاظمی! چرا پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان هنوز انجام نشده است؟
تبریز- نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت اقدام فوری دولت برای نجات دریاچه ارومیه، گفت: وضعیت دریاچه تعریفی ندارد و باید اقدام فوری برای نجات آن انجام شود.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: یکی از کارهای این مرکز این است که زمینه شکل‌گیری زیست بوم اندیشکده ای در کشور را فراهم کند و ما درصدد انجام آن هستیم.
پورمیرزای جاده عباس‌آباد را یکی از مسیر‌های اصلی عبور یوز دانست که وزارت راه و شهرسازی باید اهمیت آن را درک کند و براساس قوانین و آیین‌نامه‌های موجود اقدامات مورد نیاز را انجام دهد.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: باید یک میلیون واحد مسکونی برای محرومان ساخته شود، که در مرحله نخست ۵۰۰ هزار واحد در شرف انجام کار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ