شهردار تهران با بیان اینکه اکنون در تهران ۳۰۰ میدان میوه و تره بار و بازارچه وجود دارد، گفت: سیاست ما توسعه این ۳۰۰ میدان و بازارچه در سطح محلات شهر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیروز در خبری اعلام شد که بسیاری از متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو انصراف داده اند که به اعتقاد رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، علت این امر کاهش فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار است.
دیروز در خبری اعلام شد که بسیاری از متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو انصراف داده اند که به اعتقاد رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، علت این امر کاهش فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار است.
نرخ گوشت مرغ نسبت به هفته گذشته کاهش پیدا کرده اما همچنان با قیمت مصوب ۶۳ هزار تومان، فاصله دارد. در حال حاضر هر کیلو گوشت مرغ در بازار ۷۸ هزار تومان قابل خرید است.
قیمت گوشت مرغ نسبت به هفته گذشته تا حدودی کاهش پیدا کرده و از هر کیلو ۹۵.۸۰۰ تومان در هفته گذشته به ۸۶.۸۰۰ تومان در هفته جاری رسیده است اما تا قیمت مصوب هر کیلو ۶۳هزار تومان، فاصله دارد.
وزیر صمت فاصله زیاد بین تقاضا و عرضه خودرو، افزایش قیمت ارز و به دنبال آن تلاش عده‌ای برای خرید خودرو بابت حفظ ارزش دارایی و ایجاد تقاضای کاذب را از عوامل افزایش قیمت در بازار عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از سرویس‌دهی ویژه به راهپیمایان و نمازگزاران در روز جهانی قدس خبر داد.
منچسترسیتی در یک بازی برتر موفق شد با دو گل بر نیوکسل پیروز شده و فاصله با آرسنال را موقتا به دو امتیاز کاهش داد.
رئیس ستاد ملی جوانی جمعیت گفت: نرخ باروری ما الان به ۱.۶۷ کاهش پیدا کرده، فاصله کمی با سیاهچاله جمعیتی داریم و حتی برخی استان‌ها وارد سیاهچاله جمعیتی شده‌اند و مقابله با این امر عزم ملی می‌طلبد.
شهردار تهران گفت: تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری تهران و وزارت جهاد کشاورزی با هدف تامین عمده محصولات کشاورزی و مواد غذایی از تولیدکنندگان حوزه کشاورزی منعقد شد.
اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، معتقد است غیبت کاسمیرو در بازی یکشنبه برابر آرسنال نمی تواند مانعی در راه پیروزی شیاطین سرخ باشد.
با قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، بارسلونا فاصله خود با رئال از لحاظ کسب جام را به یک کاهش داد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نرخ ارز آزاد باید کاهش یابد، چرا که اگر فاصله بین نرخ ارز نیمایی و آزاد کم شود، مفاسد و رانت کاهش می‌یابد.
سرانجام ارز ترجیحی ۲۸۵۰۰ تومانی فرزین نیز نمی‌تواند روشن‌تر از دلار ۴۲۰۰ هزار تومانی جهانگیری، ۱۲۲۶ تومانی محمود احمدی‌نژاد و ۱۷۵ تومانی هاشمی رفسنجانی باشد. کاملاً مشخص است که با فاصله ۴۰ درصدی میان نرخ دلار بازار آزاد و دلار رسمی، صادرکنندگان غیرنفتی تن به عرضه دلار با این قیمت در سامانه نیما نمی‌دهند. همان‌ها که می‎‌گفتند دلار ۴۲۰۰ تومانی جهانگیری عامل فساد و رانت است، امروز باور دارند دلار ۲۸۵۰۰ تومانی، عامل تثبیت بازار، کاهش نرخ ارز و عقب‌رانده شدن دلالان است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از کاهش فاصله حرکت قطارها در خط ۳ مترو خبر داد.
همین یک سال پیش بود که وزیر صمت وعده داده بود که قیمت خودرو در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۵ درصد کاهش پیدا خواهد کرد. اما نه تنها وعده آقای وزیر محقق نشد بلکه حالا یک ماهی است که بازار با شتاب زیاد روند صعودی خود را طی می‌کند. به طوری که تنها در فاصله یک روز قیمت‌ها بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد و در مجموع طی یک هفته، این افزایش بین ۳۰ تا ۵۵ میلیون تومان بوده است
رئیس اتحادیه طلای تهران با بیان اینکه قیمت سکه متاثر از نوسانات بازار ارز و اخبار افزایش می یابد، گفت: افزایش فاصله قیمت اوراق سکه در بورس با بازار می تواند به ثبات و کاهش قیمتها کمک کند.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح بزرگراه حرم تا حرم گفت: با ساخت این بزرگراه و فراهم شدن ریل گذاری برای مسیر قطار، دسترسی به منطقه بینالود کمتر می‌شود.
رئیس جمهور با اشاره به شیوع آنفلوآنزای فصلی در کنار بیماری کرونا گفت: کارشناسان تنها راه پیشگیری از بیماری و کاهش ابتلاء را استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می‌دانند که انتظار می‌رود مردم به ویژه در اماکن عمومی پرتردد نسبت به این مسئله توجه کافی داشته باشند.
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در بازدید از خط ۵، از نزدیک مشکلات و موضوعات این خط را بررسی و دستوراتی در جهت افزایش ظرفیت پایانه مهرشهر صادر کرد.
نتایج تحقیق جدید نشان داد که غذا خوردن در اواخر روز با گرسنگی بیشتر در یک دوره ۲۴ ساعته مرتبط است.
مرکز آمار ایران اعلام کرد: در سال ١٤٠٠ ضریب جینی خانوارهای کشور ۰.۳۹۳۸ است که در مقایسه با سال قبل ٠.٠٠٦٨ کاهش نشان می‌دهد.
فشار تمرینات تیم استقلال در فاصله چند روز تا شروع لیگ برتر کمتر خواهد شد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خپارس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خپارس در روزهای آینده بورس است.
رئیس جمهور با تاکید بر این که توزیع عادلانه یارانه‌ها گامی برای کاهش فاصله طبقاتی است، گفت: وقتی می‌گوییم از تولید حمایت شود، باید منابع ارزی به سمت حمایت از تولید برود و از واردات و صادرات بی‌رویه جلوگیری شود. سید ابراهیم رئیسی گفت: در ابتدای دولت مقدمات و زمینه‌ها برای اصلاحات اقتصادی فراهم نبود، پس از هفت ماه اصلاحات اقتصادی را آغاز کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ