محققان دریافتند افرادی که به طور تصادفی به مدت ۱۸ ماه به گروه حل جدول کلمات متقاطع اختصاص داده شده بودند، بهبود اندکی در آزمون‌های حافظه و سایر مهارت‌های ذهنی نشان دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیگ برتر ایران تحت‌تاثیر حذف چهار سهمیه بزرگسالان برگزار خواهد شد.
تیم ملی والیبال ژاپن در یازدهمین دیدار خود در لیگ ملت‌ها 2023 به مصاف ایتالیا رفت و در جدال با این تیم نخستین شکست این فصل خود را تجربه کرد.
پنجمین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با 6 دیدار پیگیری و تیم‌های آمریکا، ژاپن، برزیل، هلند، چین و فرانسه مقابل حریفان به برتری رسیدند.
مهاجم کلمبیایی آلومینیوم درباره شرایط حضور در این تیم و زندگی در ایران به صحبت پرداخت.
جولیا رابرتز، بازیگر امریکایی مورد علاقه پپ گواردیولا، قهرمانی او و تیمش را در چمیپونزلیگ تبریک گفت.
میوه‌های پرآب بر با حجم تولید بالا نسبت به محصولاتی چون سیب، کیوی و… قیمت بسیار پایینی داشته و چه بسیار از آنها که سر از سطل‌های مکانیزه شهرداری در سطح شهر یا میادین بزرگ تره بار در می‌آورد.
هواداران بایرن پیش از پیروزی 2-0 مقابل هرتا و صعود به صدر جدول در ورزشگاه آلیانز بنری به نمایش گذاشتند که در معنای آن اختلاف نظر وجود دارد.
هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام چهار دیدار دنبال خواهد شد که تیم‌های انتهای جدولی نفتی برای زنده نگه داشتن امید‌های خود به میدان می‌روند و تراکتور و آلومینیوم هم تیم‌های صدرنشین را تعقیب خواهند کرد.
افرادی که در معابر و اماکن عمومی اقدام به کشف حجاب یا برهنگی کنند، مطابق بند ۳ جدول مجازات می‌شوند. مطابق ماده ۴ نیز افرادی که در فضای مجازی اقدام به کشف حجاب یا برهنگی کنند، مطابق بند (۴) جدول اعمال قانون می‌شوند.
استقلال همین چند هفته پیش 8 امتیاز از صدر جدول یا بهتر است، بگوییم از پرسپولیس عقب افتاده بود اما به سرعت این اختلاف را جبران کرد.
شهریار مغانلو با به ثمر رساندن یک گل تماشایی دیگر در لباس سپاهان به صدر جدول گلزنان رسید.
مارسلو بیلسا پیشنهاد هدایت اورتون را به دلیل شرایط نامناسب این تیم در جدول لیگ برتر انگلیس رد کرد.
لیگ برتر فوتسال ایران در حالی هفته بیستم را پشت سر گذاشت که تیم مس جای خود را در صدر جدول مستحکم کرد و در صورت کسب سه یا چهار پیروزی دیگر، قهرمان لیگ خواهد شد.
تیم فوتبال استقلال که در پایان نیم فصل اول در رده چهارم جدول قرار گرفت، پرهزینه‌ترین تیم در بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر است.
رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی روز دوشنبه پیگیری خواهد شد که تیم‌های بالای جدول در اندیشه تکرار برد یا جبران شکست‌های خود هستند.
مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه اول این رقابت‌ها به پایان رسید و تیم‌های هلند و سنگال از این گروه راهی مرحله حذفی شدند.
با حذف تیم پدیده مشهد یا همان امید وحدت، لیگ دسته اول ایران به شکل یک جام محلی درآمد! همه تیم‌هایی که تیم مشهدی را گلباران کرده بودند، با حذف کامل آنها از جدول امتیازات بدست آمده را ازدست دادند و حالا خیبر خرم‌آباد مدعی شد.
سرانجام اتفاقی که انتظارش را می کشیدیم فرا رسید و تیم فوتبال امید وحدت خراسان یا شهر خودرو از جدول مسابقات لیگ دسته اول کنار گذاشته می‌شود.
سرانجام اتفاقی که انتظارش را می کشیدیم فرا رسید و تیم فوتبال امید وحدت خراسان یا شهر خودرو از جدول مسابقات لیگ دسته اول کنار گذاشته می‌شود.
فارغ از ابزار و تیم‌هایی که یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی داشته یا هدایتشان را بر عهده گرفته، تفکرات یحیی در فوتبال اقتصادی است و اوج چنین تفکراتی در این فصل از بازی‌های پرسپولیس به خوبی نمایان شده است. پرسپولیس حالا هر سه بازی اخیرش در لیگ برتر ایران را با نتیجه مشابه یک بر صفر به اتمام رسانده و همین امر کافی است تا در ادامه مسیر و با توجه به فشردگی بالای جدول، زنگ خطر را حس کند.
یک تحلیلگر سیاست خارجی در پیش‌بینی خود از مفاد پاسخ امریکا، می‌گوید که سخنگویان وزارت خارجه و شورای امنیت ملی آمریکا از ارائه توضیحی به تصریح یا تلویح راجع به مفاد پاسخ آمریکا خودداری کرده‌اند. اما اظهارات سخنگوی وزارت خارجه ایران، می‌تواند به این معنی باشد که پاسخ تفصیلی و مشتمل بر موارد مثبت و منفی است. در این اواخر برخی مقامات آمریکایی بدون ذکر نام گفته‌اند که بخش عمده مفاد پاسخ ایران به متن "نهایی" در مورد رفع انواع تحریم‌ها و جدول زمانی مربوطه و نیز تضمین‌ها بوده است. این در حالی است که سخنگویان آمریکایی همچنان با تاکید بر اینکه تنها تحریم‌های مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران موضوع برجام است و نه تحریم‌های دیگر، به تصریح یا تلویح مدعی می‌شوند که ایران خواستار رفع برخی دیگر از تحریم‌هاست.
پنج تیم سه امتیازی لیگ برتر تلاش می‌کنند تا در پایان هفته دوم لیگ در صدر جدول رده‌بندی قرار داشته باشند.
پنج تیم سه امتیازی لیگ برتر تلاش می‌کنند تا در پایان هفته دوم لیگ در صدر جدول رده‌بندی قرار داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ