مهاجم کلمبیایی آلومینیوم درباره شرایط حضور در این تیم و زندگی در ایران به صحبت پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرش رضاوند یکی از مهره‌هایی است که نکونام روی درخشش وی در میانه زمین حساب ویژه باز کرده است.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه در میان ۲۱ تیم شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی آسیا در جایگاه دوازدهم ایستاد.
به نظر می‌رسد تنها گزینه موجود برای مربیگری یحیی گل محمدی در ایران فقط تیم پرسپولیس باشد. سرمربی تیم قهرمان به طور قطع و یقین در تیم‌های میانه جدولی یا بی پول و کم امکانات مربیگری نخواهد کرد. یحیی گل محمدی دوست دارد باز به تیمی برود که برای قهرمانی بجنگد و طبیعی است اسم این تیم استقلال نیست!
ناچو در میانه کشمکش‌ها درباره ماندن در رئال مادرید یا رفتن از این تیم، یک خبر خوب دریافت کرد و به تیم ملی اسپانیا دعوت شد.
هالک بازیکن ۳۷ ساله تیم فوتبال اتلتیکو مینیرو در دیدار مقابل کروزیرو، با یک ضربه ایستگاهی از نزدیکی میانه زمین گل فوق العاده‌ای به ثمر رساند. هالک که به فیزیک چشمگیرش معروف است و علیرغم رسیدن به سن ۳۷ سالگی هیچ افتی در فرم خود نشان نداده است. این دیدار با برتری یک بر صفر اتلتیکو مینیرو به پایان رسید و این در رده دوم جدول لیگ برزیل قرار گرفت. هالک پیش از این در تیم ملی برزیل و در باشگاه‌هایی مانند پورتوی پرتغال و سن پترزبورگ روسیه بازی کرده است. او با تیم ملی برزیل در سال ۲۰۱۳ قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شد.
تبریز- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی از اعزام هفت تیم به مناطق زلزله زده میانه و سراب خبر داد.
در میانه دعوای مدیریتی ساعی، رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شد! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود؛ آن هم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
در میانه دعوای مدیریتی ساعی رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شده! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود آنهم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
مربی هوادار معتقد است اگر برای رتبه‌های مختلف پاداش در نظر بگیرند،رقابت در میانه جدول هم تا هفته آخر ادامه خواهد داشت.
تیم فوتبال دریای بابل در یک بازی تشریفاتی که تاثیری در سقوط و صعود جدول نداشت، موفق به کسب پیروزی 3 بر 1 شد.
برترین‌های انتخابی تیم ملی بدمینتون برای حضور در مسابقات آسیای میانه معرفی شدند.
یکی از بازیکنانی که نامش در جدول گل زنان تاریخ دربی ها خالی است، وحید هاشمیان است، مهاجمی که شروع بازی اش از تیم فتح تهران بود.
باشگاه تراکتور که به نظر می رسد فصل آینده با این تیم یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر باشد، قرارداد سرمربی و دو بازیکن تاثیر گذار را در میانه های فصل تمدید کرده است.
تبریز- سرمربی تکواندو مس سونگون ورزقان با اشاره با اینکه از دیرباز شاگردانش در تیم ملی حضور داشته اند، گفت: تکواندوکاران میانه ای یک پای ثابت مسابقات بین المللی هستند.
دو تیم ملوان و پیکان که در جدول همسایه هم هستند دیدار حساسی با یکدیگر در ورزشگاه سن سیروس دارند.
هورسان رامسر در جدالی یک طرفه ایفاسرام اردکان را شکست دهد.
رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه با برگزاری دیدارهای هفته هفتم مرحله برگشت پیگیری می‌شود؛ هفته‌ای که در مرحله رفت با بردهای خوشایندی برای تیم های ته جدولی و میانه نشین همراه بود.
رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه با برگزاری دیدارهای هفته هفتم مرحله برگشت پیگیری می‌شود؛ هفته‌ای که در مرحله رفت با بردهای خوشایندی برای تیم های ته جدولی و میانه نشین همراه بود.
محمدرضا احمدی و محمدحسین میثاقی امشب بعداز صعود مراکش به نیمه‌نهایی جام‌جهانی، و در میانه بحث فنی ، متلک‌های تند و بی‌سابقه‌ای نثار بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران کردند و آنها را با توجه به پاداش دریافتی پولکی خواندند.
سرمربی تیم والیبال طلوع‌مهر یزد با بیان این‌که تنها دو بازیکن بزرگسال در اختیار دارد و بیشتر بازیکنان جوان هستند، گفت: هدف امسال تیم حفظ سهمیه لیگ برتری با کسب رتبه میانی جدول است.
لوئیس انریکه با انتشار یک جدول در صحفه توییتر خود و در پاسخ به منتقدانش عنوان کرد که اسپانیا بهترین عملکرد را میان تیم های اروپایی در سال های اخیر داشته است.
سرمربی تیم نوجوانان با اشاره به تساوی تیمش در دربی مقابل استقلال، مدعی است در نیمه دوم تلاش آنها می‌توانست منجر به برتری تیمش شود.
تیم هندبال دختران نوجوان ایران امشب در آخرین مسابقه جدول میانی دیدارهای جهانی به مصاف تیم سوئد دارنده عنوان چهارم جهان می‌رود.
تیم هندبال دختران نوجوان ایران امشب در آخرین مسابقه جدول میانی دیدارهای جهانی به مصاف تیم سوئد دارنده عنوان چهارم جهان می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ