پنجمین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با 6 دیدار پیگیری و تیم‌های آمریکا، ژاپن، برزیل، هلند، چین و فرانسه مقابل حریفان به برتری رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین شب مرحله اول لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ به کوبا هم باخت و به رده چهاردهم فصل سقوط کرد. کوبا نیز با این برد سیزدهم شد. ایران با دو برد و ۱۰ باخت بدترین نتیجه تاریخ را در این مسابقات ثبت کرد
سرمربی تیم ملی والیبال کوبا گفت: پیروزی برابر ایران برای تیم ما فوق‌العاده حائز اهمیت بود چرا که می‌توانیم سال آینده در لیگ ملت‌ها حضور داشته باشیم.
تیم ملی والیبال ژاپن در یازدهمین دیدار خود در لیگ ملت‌ها 2023 به مصاف ایتالیا رفت و در جدال با این تیم نخستین شکست این فصل خود را تجربه کرد.
ایتالیا با پیروزی آسان مقابل اسلوونی به رتبه سوم جدول رده بندی لیگ ملت‌ها رسید.
تیم ملی والیبال اسلوونی در جدالی نفس‌گیر با چین سه بر یک حریف را شکست داد و صعود خود را به مرحله نهایی قطعی کرد.
ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها باید در آمریکا به مصاف تیم‌های فرانسه، بلغارستان، آرژانتین و کوبا برود. باتوجه به جدول رده‌بندی، ایران کار سختی برای صعود به جمع ۸ تیم برتر این مسابقات دارد.
کوبا از قعر جدول رده بندی لیگ ملتهای والیبال جدا شد.
فرانسه ایران را در جدول رده بندی لیگ ملتهای والیبال جا گذاشت.
تیم ملی والیبال ایران در یک بازی مهم امروز به مصاف هلند می‌رود.
سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، صربستان، لهستان و اسلوونی مقابل حریفان به برتری رسیدند
ایتالیا با کسب چهارمین برد موقتا به رتبه ششم جدول رسید.
نخستین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و با تداوم صدرنشینی تیم ملی والیبال ژاپن به پایان رسید.
تیم ملی والیبال برزیل به رتبه‌ سوم جدول لیگ ملت‌ها بازگشت تا با روحیه‌ای فوق‌العاده به مصاف ژاپن برود.
جدول رده بندی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در پایان هفته اول این رقابت‌ها منتشر شده است.
بعد از پایان هفته اول لیگ ملت‌ها ژاپن در صدر جدول قرار گرفت.
ایران با برتری برابر چین اوضاع بهتری در جدول لیگ ملت‌ها دارد.
۱۷ ملی‌پوش والیبال ایران سابقه بازی در ۹ دوره لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها در پست مدافع میانی دارند که سیدمحمد موسوی از بین تمامی بازیکنان بهترین عملکرد را داشته است.
قتل دختر ۳ ساله در یک جنایت هولناک
ماندگاری هوای گرم در کشور تا اوایل هفته آینده
فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران طی امروز
آمریکا تا پیش از مصاف دیشب مقابل تیم ایران در لیگ ملت‌های والیبال، بدون شکست صدرنشین مسابقات بود اما با پذیرش باخت سه بر صفر شاگردان اسپرو در این بازی حساس، ایالات متحده به رده سوم سقوط کرد و فرانسه جای آمریکا را گرفت
تیم ملی والیبال ایران در شبی بیادماندنی و خاطره انگیز موفق شد لهستان پرستاره تیم نخست رنکینگ فدراسیون جهانی را در لیگ ملت‌ها با نتیجه ۳ بر ۲ در خاک این کشور و مقابل چشم ۱۵هزار تماشاگر لهستانی شکست داد.
تیم ملی والیبال ایران با برتری سه بر صفر مقابل صربستان صعود به مرحله پایانی لیگ ملت‌ها را به دست خود رقم زد و منتظر اما و اگر نماند. احتمال اینکه هلند جایگاه هفتمی کشورمان را تهدید کند بسیار کم است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ