اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: برای پایتخت وضعیت جوی، ابری همراه با وزش باد شدید به‌ویژه در ارتفاعات، نواحی جنوبی و غربی پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران در شبانه روز گذشته بیشینه دمای هوا در پایتخت به ۳۸.۴ درجه سلسیوس رسید که بیش از سه درجه گرمتر از ۴۸ ساعت اخیر است.
وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: احتمال وزش باد شدید موقتی و گرد و خاک و افزایش تدریجی دما تا سه‌شنبه (۲۰ تیرماه) مورد انتظار است.
از روز پنجشنبه تا شنبه (۲۵ تا ۲۷ خرداد) آسمان صاف تا کمی ابری در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش وزش باد و در نقاط مستعد گاهی با گردوخاک مورد انتظار است.
اداره هواشناسی استان تهران اعلام کرد: دمای تهران فردا افزایش می‌یابد.
اداره کل هواشناسی استان تهران از پیش‌بینی روند افزایشی نسبی دمای پایتخت تا روز سه‌ شنبه خبر داد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان رگبار پراکنده همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در مناطق جنوبی و نفوذ سامانه بارشی از دوشنبه (۱۵ خردادماه) پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، آسمان ابری و در برخی نقاط رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در نیمه‌جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.
از فردا تا روز شنبه (۴ تا ۶ خرداد) با نفوذ سامانه بارشی آسمان نیمه‌ابری تا ابری، در پاره‌ای نقاط به‌ویژه نیمه شمالی استان گاهی رگبار و رعدوبرق دور از انتظار نیست.
اداره کل هواشناسی استان تهران گفت: خیزش گردوخاک در نیمه جنوبی براثر وزش باد شدید و آغاز روند افزایش دما از امشب، پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی روز جاری وزش باد در تهران ادامه دارد و افزایش دما را از فردا شاهد خواهیم بود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: افزایش نسبی دما در سواحل دریای خزر از فردا پیش بینی می شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران، روند افزایش نسبی دما را برای این استان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پیش‌بینی کرده است.
از یکشنبه شب تا صبح سه شنبه (۶ تا ۸ فروردین) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی آسمانی نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعت‌ها بارش باران گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.
از بعدازظهر شنبه تا سه شنبه (۵ تا ۸ فروردین) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی آسمان ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها بارش باران گاهی وزش باد نسبتا شدید و رگبار و رعدوبرق در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف با احتمال بارش تگرگ پیش بینی می‌شود. امشب یخبندان سطح زمین در ارتفاعات دور از انتظار نیست.
طی امروز و چهارشنبه (۲۰ و ۲۴ اسفند) در اکثر نواحی استان وزش باد به‌ویژه در مناطق جنوب و غرب استان در بعضی ساعات وزش باد شدید مورد انتظار است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز، برای امشب کاهش محسوس دما و از فردا در سطح استان روند افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز، برای امشب کاهش محسوس دما و از فردا در سطح استان روند افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.
تا روز دوشنبه روند تدریجی افزایش دما و برای روز سه‌شنبه کاهش محسوس دما به‌ویژه در نیمه‌شمالی و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.
عصر پنجشنبه در برخی مناطق به‌ویژه بخش‌های جنوبی استان گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد شدید و احتمال وقوع بهمن پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی روز جاری در نوار شمالی کشور افزایش نسبی دما را خواهیم داشت و آسمان تهران هم امروز صاف همراه با غبار است.
در ارتفاعات و نواحی کوهستانی نیز با توجه به رطوبت کافی و ماندگاری هوای سرد تا پایان هفته شاهد پدیده مه و یخبندان، کاهش دید و یخ‌زدگی شبانه خواهیم بود و با گذر یک موج از شرق کشور برای ارتفاعات شرق استان در روز‌های جمعه (۳۰ دی) و شنبه (اول بهمن) بارش پراکنده برف دور از انتظارنیست.
افزایش دما در تهران تا شنبه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ