رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی روز دوشنبه پیگیری خواهد شد که تیم‌های بالای جدول در اندیشه تکرار برد یا جبران شکست‌های خود هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تمرین روز گذشته مس رفسنجان ساکت الهامی سعی کرد با استفاده از چشم بند آگاهی محیطی بازیکنان خود را افزایش بدهد.
دنی اولمو، وینگر اسپانیایی لایپزیش، هر سه گل تیمش را در سوپرکاپ آلمان مقابل بایرن مونیخ به ثمر رساند.
گرمسار - تصاویری از کل و بزهای چشمه بزی سیاهکوه در پارک ملی کویر منتشر شده که نشان می دهد حیات وحش در وضعیت خوبی به سر می برد.
جوانان والیبال ایران دست به یک کار بزرگ زدند و با غلبه بر آرژانتین راهی فینال مسابقات قهرمانی جهان شدند.
متس هوملس در سی و سومین هفته لیگ آلمان، نتوانست دیدار خارج از خانه تیمش، بروسیا دورتموند، مقابل آگزبورگ را به پایان برساند.
پرسپوليس در سومین تقابل فصل برابر گل‌گهر سیرجان چشم به یکی از حساس‌ترین سه‌امتیازهای فصل دوخته است.
مخالفت مردم با ممنوعیت رفراندوم را که نمی‌توان از میان برد سهل است که آن را تشدید می‌کنید و این عوارض بسیار سنگینی برای کشور دارد. بعد یک‌باره چشم باز می‌کنید و می‌بینید که مردم از رفراندوم هم عبور کرده‌اند. بنابراین اصولگرایان طرفدار وضع موجود باید خود را به اعداد و صفر‌هایی تبدیل کنند که جلوی رهبری سیاسی قرار گیرند و این مستلزم حدی از استقلال فکری است. مثل مرحوم افروغ والا میلیون‌ها صفر در پشت یک، فایده‌ای ندارد.
یک جراح شبکیه چشم، از التهاب داخل چشمی «یوئیت» به عنوان یکی از بیماری‌های شایع چشم نام برد که باعث کاهش دید می‌شود.
سه برد در لیگ برتر و سه برد در جام حذفی: این مهمترین شش بازی تاریخ مربیگری یحیی گل‌محمدی است.
کاپیتان استقلال، برد پرسپولیس در دربی را به عده‌ای خاص تبریک گفت.
میلانو با پیروزی برابر لوبه یک گام دیگر به حضور در فینال سری آ نزدیک شد.
هافبک با تجربه استقلال روی هر دو گل تیمش برای بازگشت مقابل گل‌گهر نقش داشت.
دیابت می‌تواند تأثیر منفی جدی بر روی چشم داشته باشد و می‌تواند منجر به نابینایی یا اختلال بینایی شود. این بدان دلیل است که قند خون بالا می‌تواند مویرگ‌های ظریف‌ترین بافت‌های چشم که سیگنال‌ها را به مغز منتقل می‌کند و دید واضح را امکان پذیر می‌کند، از بین ببرد.
لبنیات هراز آمل در یک بازی دشوار موفق شد سایپا را شکست داد.
سرمربی نساجی می گوید من کلا آدم مشورت پذیری هستم و این را یاد گرفته ام. چون اعتقاد دارم چهار تا چشم بهتر از دو تا چشم است.
آندرومدا که با نام زن در زنجیر نیز شناخته می‌شود، نزدیک‌ترین کهکشان به کهکشان راه‌شیری است و با چشم غیرمسلح می‌توان آن را دید. اولین کسی که به وجود این جرم آسمانی پی برد، ستاره‌شناس ایرانی، «عبدالرحمن الصوفی» در سال ۹۶۵ میلادی بود. او این کهکشان را در کتاب ستارگان ثابت خود با عنوان «لکه سحابی» یا «ابر کوچک» ذکر کرد.
محمد فاضلی جامعه شناس در صفحه شخصی اش نوشت: غرور از این برد به معنای ندیدن روز‌های غمبار و تیره این سرزمین و مردمانش نیست، چشم پوشیدن بر همه رنج و غمی نیست که از بلوچستان تا کردستان را در برگرفته، تایید سیاست و روش نادرستی نیست که از اقتصاد تا محیط زیست را در برگرفته؛ این فقط غرور غمبار برای ایران است.
بعد از شکست مقابل تراکتور در آزادی، اکنون یحیی گل‌محمدی و پرسپوليس چشم به سه امتیاز جدال با مس رفسنجان دوخته‌اند.
متخصصان نرورادیولوژی هیأت بورد رادیولوژی وزارت بهداشت در پاسخ به استعلام ریاست سازمان نظام پزشکی درباره تصاویر «سی تی اسکن» منتشر شده از مرحوم مهسا امینی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که «هیچ شواهدی از خونریزی مغزی در این تصاویر به چشم نمی‌خورد.»
چند وقتی است که بازار روغن موتور در سراسر کشور از کمبود و گرانی رنج می برد، با این حال اگرچه اوضاع در استان تهران تا حدودی کنترل شده اما بازار سایر استانها هنوز نابسامان است.
هافبک باتجربه استقلال می‌گوید هر تصمیمی که کی‌روش درباره خودش بگیرد، احترام خواهد گذاشت.
بهنام قرار بود پراید بخرد مسافرکشی کند. اما آگهی‌های روزنامه کار دستش داد. یک روز که در جستجوی خرید پراید بود میان آگهی‌ها چشمش به آگهی کار روی آمبولانس افتاد. شغلی که نوشته بود درآمد ماهیانه اش دست کم ۵ برابر حقوق یک کارمند است. خب او ازدواج کرده بود و فرزند دومش هم در راه بود. این در آمد وسوسه اش کرد. تماس گرفت و پیگیری کرد. وقتی به آدرس محل استخدام رفت متوجه شد آمبولانس نعش کشی است نه حمل بیمار. او تصور می‌کرد منظور از کار روی آمبولانس، حمل بیمار است!
دختر جوان گفت: هنوز یک ماه بیشتر از مراسم عقدکنان نگذشته بود که فهمیدم موسی با دختر عمویش که زنی مطلقه بود ازدواج کرده است تا سرپرستی فرزند او را به عهده بگیرد وقتی به نامزدم اعتراض کردم او مرا کتک زد و مادرم نیز با التماس از من خواست تا درخواست طلاق ندهم چرا که مدعی بود سرنوشتم مانند خواهرم خواهد شد و او نمی‌تواند مخارج ما را تامین کند در همین حال نامزدم به کشور دیگری مهاجرت کرد و دختر عمویش را نیز با خودش برد.
برد استقلال با تک گل مهدی پور مقابل چشم اسکوچیچ

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ