تیم فوتبال استقلال که در پایان نیم فصل اول در رده چهارم جدول قرار گرفت، پرهزینه‌ترین تیم در بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس فصل را با برد شروع کرد اما این برد به دل هیچ کدام از هواداران نچسبید و حتی با بردهای پرگل سپاهان و استقلال در دو بازی دشوارترشان، نگرانی‌ها درباره تیم یحیی و رقابت با دیگر مدعیان در ادامه فصل بیشتر هم شد.
مهدی رجب‌زاده ستاره سابق ذوب‌آهن و فجرسپاسی دومین فصل حضورش را روی نیمکت تیم محبوب شیراز سپری می کند. او فصل گذشته همراه فجر به صعود به لیگ‌برتر نزدیک هم شد اما در نهایت این استقلال خوزستان و شمس‌آذر بودند که صعود کردند.
در بین تیم‌های مدعی، این تیم تا به اینجا در بازار نقل‌و‌انتقالات، بدترین عملکرد را داشته که چنین موضوعی در ادامه راه و در صورت برطرف‌نشدن مشکل، می‌تواند لطمه بیشتری بر پیکر تیمی بزند که دو فصل پیش قهرمان لیگ برتر ایران شده است.
در سال‌های گذشته استقبال از گل و گیاه حتی در خانه‌های آپارتمانی نسبت به گذشته بین مردم بیشتر شده است. باتوجه به اینکه ایران سرزمینی خوش آب و هوا و چهار فصل است تنوع گل و گیاه نیز بسیار است. با این حال یکسری از گل‌ها بین ایرانیان طرفداران بیشتری دارند.
دروازه بان فصل گذشته استقلال خوزستان با توجه به اینکه سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود، با پیشنهادهای بیشتری مواجه شده است.
پایان فصل استقلال شکست‌خورده با لشکر مصدومان
عملکرد بد استقلال در تقابل‌های اخیر، در کنار بردی که پرسپولیس در بازی‌های برگشت لیگ برتر فصل جاری به ثبت رساند، کافی بود تا حالا در مجموع تقابل‌های رودررو که در مسابقات رسمی صورت گرفته، آن‌ها سه برد بیشتر داشته باشند. با درنظرگرفتن مجموع صد دیداری که این دو تیم هم در دربی‌های گذشته داشته‌اند، برد‌های دو تیم در عدد ۲۶ مساوی شده است؛ پس امشب، تیم برنده می‌تواند در‌مجموع دیدار‌ها هم فعلا از رقیب پیشی بگیرد
عزیز فریسات می‌گوید اگر حمایت‌ها از استقلال ملاثانی بیشتر شود جای دوری نمی‌رود، چراکه دلخوشی مردم ملاثانی به فوتبال و همین تیم است.
به نظر می رسد فصل برای رضا میرزایی، وینگر تکنیکی استقلال تمام شده است.
سرمربی تراکتور تصمیمات خودش را دلیل اصلی شکست سنگین برابر استقلال در هفته سی ام لیگ برتر دانست.
مهاجم اول استقلال در بیشتر بازی های این فصل، طی هفته های اخیر با افت در آمار گلزنی مواجه شده است.
محمدحسین زواری که در چهار دیدار این فصل به صورت تعویضی به زمین آمد امیدوار است تعداد دقایق بازی خود را تا آخر فصل بیشتر کند.
حدود سه دهه قبل، استقلال مستاصل و زخم خورده، فاصله ای تا فتح جام آزادگان نداشت.
در فصل زمستان چه غذا‌هایی بخوریم؟ در این فصل غذا‌هایی با طبع گرم بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند.
تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار خود در نیم فصل نخست لیگ برتر برابر تراکتور شکست خورد تا فاصله امتیازاتش با پرسپولیس در صدر جدول به پنج امتیاز افزایش پیدا کند.
استقلال این فصل در بیشتر بازی های انجام داده در لیگ برتر ارایه گر فوتبال مالکانه ای در برابر حریفان بوده و این اشتیاق ریکاردو ساپینتو است.
سعید مهری در جریان پیروزی آبی‌ها برابر نساجی در سوپرجام فوتبال ایران توانست دقایقی را برای تیمش به میدان برود.
استقلال در حالی با تک گل محمد محبی تیم هوادار را شکست داد که در این بازی و بر اساس داده های سایت آنالیز کمتر از حریف صاحب توپ و میدان بود و پاس داد.
از همین حالا شایعات زیادی درباره جدایی چندین بازیکن از استقلال در همین نقل‌و‌انتقالات پیش‌رو در زمستان به گوش می‌رسد؛ بازیکنانی که غالب آن‌ها در زمره بازیکنان خط حمله قرار دارند.
خطرناک‌ترین بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال در حالی همچنان بهترین گلزن این تیم است که فاصله‌اش از دروازه حریفان بیشتر از قبل شده است.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال پس از کسب اولین پیروزی فصل با انگیزه بیشتری تمرینات تیمش را زیر نظر گرفته است.
سجاد بازگیر زننده اولین گل فصل ملوان گفت می توانستیم گل های بیشتری وارد دروازه استقلال کنیم.
قیمت هر شانه تخم مرغ به ۱۰۰ هزار تومان رسید
دوستی اجتماعی حقه ای برای هوسرانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ