جولیا رابرتز، بازیگر امریکایی مورد علاقه پپ گواردیولا، قهرمانی او و تیمش را در چمیپونزلیگ تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در نتیجه ۳۰۹۹ مورد هجوم نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به کرانه باختری و قدس در ماه گذشته میلادی، ۲۸ فلسطینی شهید و ۴۲۴ تن دیگر زخمی شدند.
یک مرکز آماری فلسطینی اعلام کرد که طی ماه گذشته میلادی، ۱۱۳۲ عملیات مقاومتی در کرانه باختری و قدس اشغالی به انجام رسیده است.
وزیر دفاع روسیه با بیان اینکه تمام ضدحملات تاکنونی اوکراین شکست خورده آمار جدیدی از کشته‌شدگان ارتش اوکراین و میزان انهدام تسلیحات نظامی آنها را اعلام کرد.
حضور جولیا رابرتز، بازیگر هالیوودی در اردوی منچستر یونایتد خبری است که پپ گواردیولا را دوباره غمگین و ناراحت می‌کند.
یوونتوس در انتظار تصمیم رسمی کمیته فرپلی مالی یوفا است تا مشخص شود فصل آینده در رقابت‌های اروپایی شرکت خواهد کرد یا خیر.
بازگشت قرضی‌های بارسا برای باشگاهی که تلاش می‌کند سرعت نقل و انتقالات خود را بالا ببرد، یک بار اضافی و غیرقابل تحمل است.
تیم والیبال زنان ایگور گورگونزولا ایتالیا اعلام کرد که جولیا ایتوما، بازیکن این تیم، پس از یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا در سن 18 سالگی در ترکیه درگذشت.
جولیا ایتوما به طرز فاجعه آمیزی در استانبول درگذشت.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، به ابراز ناراحتی پپ گواردیولا از این که جولیا رابرتز به تماشای بازی تیمش نیامده طعنه زد.
اظهارات شب گذشته پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، درباره جولیا رابرتز توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی 7-0 تیمش مقابل لایپزیش، قهرمانی در چمپیونزلیگ را با دیدار با جولیا رابرتز، ستاره هالیوودی مقایسه کرد.
این گفته را دکتر پانته آ ایزدی، متخصص ژنتیک و استاد دانشگاه تهران هم که اصلا این ماجرا را نشنیده و می‌گوید علاقه‌ای به شبکه‌های اجتماعی و بحث‌های شان ندارد، تنها در قالب یک پرسش علمی تایید می‌کند و می‌گوید: وقتی یک تکه از موی سرتان را می‌چینید، حالا یا به سلمانی می‌روید و مو‌های تان را کوتاه می‌کنید، در حقیقت این بخش، بخش مرده مو است. ساقه مویی که فاقد دی ان‌ای. اگر قرار باشد از مو دی ان‌ای استخراج شود، باید یک دسته از مو‌های سر را از ریشه بکنید که خیلی کار دردناکی است و بعید می‌دانم کسی برای این کار پیشقدم شود.
همشهری نوشت: آنجلینا جولی در صفحه اینستاگرام خود از مخاطبانش خواست که از تار موی دختران ایرانی نمونه ارسال کنند و اینگونه سبک جدید جمع آوری ژن ایرانی‌ها را رقم زد.
آنجلینا جولی خواستار تعهد طولانی مدت بین المللی برای حمایت از احیای منطقه سنجار و زادگاه ایزدی‌های عراق شد.
آنجلینا جولی که سابقه دیرینه‌ای در امور بشردوستانه دارد و سابقا نماینده سازمان ملل در امور پناهندگان بود، به همراه نادیا مراد یک روز را با زنان و کودکانی که از نسل‌کشی سال ۲۰۱۴ جان سالم به در برده بودند، گذراند.
آنجلینا جولی که سابقه دیرینه‌ای در امور بشردوستانه دارد و سابقا نماینده سازمان ملل در امور پناهندگان بود، به همراه نادیا مراد یک روز را با زنان و کودکانی که از نسل‌کشی سال ۲۰۱۴ جان سالم به در برده بودند، گذراند. داعش در آن سال به طور سیستماتیک به جامعه ایزدی‌های این منطقه حمله کرد.
کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در یک بیانیه مشترک اعلام کرد که آنجلینا جولی از سمت خود به‌عنوان فرستاده ویژه این نهاد «برای مشارکت در مجموعه گسترده‌تری از مسائل بشردوستانه و حقوق بشری» کناره‌گیری می‌کند. خانم جولی در این بیانیه گفت که «من در سال‌های آینده برای حمایت از پناهندگان و دیگر آوارگان تمام تلاشم را انجام می‌دهم.»
جولین آلوارز، ستاره تیم ملی آرژانتین، پس از پیروزی مقابل کرواسی در نیمه‌نهایی جام جهانی، تاکید کرد که تیمش شایسته رسیدن به فینال بود.
جولیان آلوارز، مهاجم جوان منچسترسیتی، مدعی شد پپ گواردیولا امیدوار به موفقیت آرژانتین در جام جهانی است.
جولین آلوارز، مهاجم منچسترسیتی، از توانایی‌های مسی در ترکیب آرژانتین تمجید کرد.
خولین آلوارز، مهاجم جوان منچسترسیتی، مشکلی بابت بازی کردن کنار ارلینگ هالند در ترکیب این تیم ندارد.
جولیان آلوارز، مهاجم جوان منچسترسیتی، مدعی شد برای رقابت کردن با بازیکنان بزرگ راهی این تیم شده است.
جولین آلوارز، مهاجم آرژانتینی سیتی، در مورد اینکه چرا به او عنکبوت کوچک می گویند، توضیح داد.
محمدرضا دلپاک صداگذار کشورمان در بخش بهترین تدوین صدای فیلم های بین الملل با صداگذاران فیلم های «صخره روها» ساخته ژانگ ییمو، «دست خدا» سورنتینو، «تیتان» جولیا دوکورنو و «اودیسه یک نویسنده» ساخته لو یانگ برای کسب جایزه بهترین تدوین صدا رقابت می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ