استقلال همین چند هفته پیش 8 امتیاز از صدر جدول یا بهتر است، بگوییم از پرسپولیس عقب افتاده بود اما به سرعت این اختلاف را جبران کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درگیری های مجازی میان حجت کریمی و ریکاردو ساپینتو به مرحله عجیب و غیرقابل باوری رسیده است.
ریکاردو ساپینتو با انتشار چند استوری، حجت کریمی را به دروغگویی متهم کرد و گفت که خواسته های او با اظهارات سرپرست مدیرعاملی استقلال در تضاد است.
ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق استقلال بعد از اظهارات سرپرست این باشگاه علیه او، واکنش تندی نشان داد و اعلام کرد از دو باشگاه ایرانی پیشنهاد دریافت کرده بود.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال صحبت های جنجالی و عجیبی را علیه ریکاردو ساپینتو به زبان آورد.
باشگاه استقلال در تلاش برای تسویه حساب با ریکاردو ساپینتو است تا شکایت جدیدی علیه این باشگاه در شورای حل اختلاف فیفا شکل نگیرد.
کمیته انضباطی پیش از صدور رای علیه ریکاردو ساپینتو به این مربی و باشگاه استقلال 48 ساعت فرصت داد که از اتفاقات رخ داده در دربی دفاع کنند.
کمک داور ذخیره دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی به تشریح درگیری‌اش با ریکاردو ساپینتو پرداخت و گفت که سرمربی آبی‌پوشان ناشرا گفته است.
دستیار ریکاردو ساپینتو می‌گوید که حضور آنها در دیدار فینال جام حذفی، کار بزرگی بوده است.
ریکاردو ساپینتو 24 ساعت قبل از بازی با پرسپولیس صراحتا اعلام کرد استقلال از حریف خود بهتر است.
باشگاه استقلال با موضعگیری علیه حسین خبیری عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، اعلام کرد از او به خاطر اظهارنظر علیه ریکاردو ساپینتو شکایت می کند.
فوق‌ستاره فوتبال ایران و تیم استقلال در دهه 1360 در گفتگو با اعتماد صحبت‌های تندی علیه سرمربی صنعت نفت آبادان کرده و ضمن اننقاد از عملکرد بازیکنان استقلال، به حمایت قاطعانه از ریکاردو ساپینتو پرداخته است.
ادامه درگیری‌های ریکاردو سا پینتو با مربیان صنعت نفت به کنفرانس خبری کشیده شد.
سرمربی نفت آبادان پاسخ تندی را به حرف‌های ریکاردو ساپینتو در نشست خبری بعد از بازی امروز به سرمربی استقلال داد.
داوران دربی صد پایتخت علیه ریکاردو ساپینتو موضع‌گیری کردند.
شکست استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران و همچنین حرکت عجیب ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال مقابل داوران دربی در رسانه‌های پرتغال هم بازتاب داشت.
رفتار هواداران نساجی در پایان بازی علیه ریکاردو ساپینتو باعث خشم سرمربی استقلال شد.
عضو هیئت مدیره استقلال می‌گوید در جریان چند و چون بیانیه منتشر شده کانون مربیان فوتبال ایران علیه ریکاردو ساپینتو قرار نگرفته است.
مربی مس کرمان به اتفاقات بازی مقابل استقلال واکنش نشان داد و ادعای عجیبی درباره ریکاردو ساپینتو مطرح کرد.
ریکاردو ساپینتو بعد از بازی با مس رفسنجان به شدت از عملکرد شاگردانش در این بازی ناراضی بود و در کنفرانس خبری هم علیه شاگردانش مصاحبه کرد.
یکی از بازیکنان سابق تیم فوتبال واسکودوگوما برزیل به افشاگری از اتفاقاتی که در سال ۲۰۲۰ باعث سقوط این تیم شد و نقش ریکاردو ساپینتو در این اتفاق پرداخت.
در حالی که ریکاردو ساپینتو علاقه‌مند بود تیمش پیش از رویارویی با پرسپولیس اردوی خارجی برگزار کند، باشگاه استقلال بیشتر مایل به برپایی اردوی داخلی است.
در حالی که ریکاردو ساپینتو علاقمند بود تیمش پیش از رویارویی با پرسپولیس اردوی خارجی برگزار کند، باشگاه استقلال بیشتر مایل به برپایی اردوی داخلی است.
جمعیت هلال احمر طی بیانیه ای علیه ریکاردو ساپینتو خواهان برخورد با سرمربی استقلال شد.
درخشش محمد محبی در دیدار سانتاکلارا و موریرنسه بود که باعث شد تا ریکاردو ساپینتو او را به استقلال بیاورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ