لیگ برتر ایران تحت‌تاثیر حذف چهار سهمیه بزرگسالان برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیسر اکوواس در امور سیاسی در تازه‌ترین موضع این سازمان درباره جدول زمانی دخالت نظامی احتمالی در نیجر برای بازگرداندن «بازوم» به قدرت گفت: امروز موعد مداخله نظامی ضد نیجر تعیین شد.
لیگ برتر ایران در دوره‌های مختلف شاهد تغییر تعداد تیم‌های برگزار کننده بوده است. گاه به اجبار و گاه به منظور افزایش کیفیت از نگاه سازمان لیگ.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جدول عوارض جبران خسارات وارده به جاده ها را تا پایان سال اول برنامه تهیه کند.
سازمان لیگ جدول نهایی فصل ۰۲-۱۴۰۱ لیگ برتر را اعلام کرد که یک تغییر مهم در آن دیده می‌شود.
معاون امورحج و عمره سازمان حج و زیارت برای پیگیری جدول زمانبندی و روند اجرایی حج پیش رو عازم عربستان شد.
معاون امورحج و عمره سازمان حج و زیارت برای پیگیری جدول زمانبندی و روند اجرایی حج پیش رو عازم عربستان شد.
با نگاهی به جداول لیگ‌های اروپایی مشخص می‌شود اقدام سازمان لیگ در آرایش جدول بر اساس تفاضل گل حتی با وجود اولویت بازی رو در رو، رایج است.
رئیس گروه بررسی صحنه جرم سازمان پزشکی قانونی گفت: طبق جدول تعرفه‌های پزشکی قانونی هزینه مومیایی کردن بر اساس تعرفه سال ۱۴۰۱ برای هر جسد ۱۰ میلیون تومان است و از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان مهر سال ۱۴۰۱، ۵۵ جسد برای انتقال به خارج از کشور مومیایی شده است.
داوطلبان هر یک از کدرشته‌های امتحانی لازم است به نشانی مندرج روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند. محل برگزاری آزمون داوطلبان با توجه به شهرستان درج‌شده در بند ۳۶ تقاضانامه ثبت‌نامی آنان به‌شرح جدول مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش است.
آنجلینا جولی که سابقه دیرینه‌ای در امور بشردوستانه دارد و سابقا نماینده سازمان ملل در امور پناهندگان بود، به همراه نادیا مراد یک روز را با زنان و کودکانی که از نسل‌کشی سال ۲۰۱۴ جان سالم به در برده بودند، گذراند.
آنجلینا جولی که سابقه دیرینه‌ای در امور بشردوستانه دارد و سابقا نماینده سازمان ملل در امور پناهندگان بود، به همراه نادیا مراد یک روز را با زنان و کودکانی که از نسل‌کشی سال ۲۰۱۴ جان سالم به در برده بودند، گذراند. داعش در آن سال به طور سیستماتیک به جامعه ایزدی‌های این منطقه حمله کرد.
بر اساس نخستین رده بندی سازمان جهانی پاراوالیبال در سال جدید میلادی، تیم ملی والیبال نشسته ایران همچنان بالاتر از دیگر کشورها درصدر جدول قرار دارد.
سازمان لیگ بسکتبال با توجه به حذف توفارقان آذرشهر در رقابت‌های لیگ برتر، تغییرات لازم در جدول رده‌بندی این مسابقات را اعمال کرد.
سازمان لیگ بسکتبال با توجه به حذف توفارقان آذرشهر در رقابت‌های لیگ برتر، تغییرات لازم در جدول رده‌بندی این مسابقات را اعمال کرد.
رئیس سازمان لیگ بسکتبال گفت: با تیمی که 2 باخت فنی خورده طبق قانون برخورد می‌کنیم و کاری به خراب شدن جدول نداریم.
سازمان لیگ بسکتبال تاکید دارد که برابر قوانین فیبا، تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر در صورت متحمل شدن دو باخت فنی، از جدول رقابت‌ها حذف می‌شوند.
سازمان لیگ بسکتبال تاکید دارد که برابر قوانین فیبا، تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر در صورت متحمل شدن دو باخت فنی، از جدول رقابت‌ها حذف می‌شوند.
کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در یک بیانیه مشترک اعلام کرد که آنجلینا جولی از سمت خود به‌عنوان فرستاده ویژه این نهاد «برای مشارکت در مجموعه گسترده‌تری از مسائل بشردوستانه و حقوق بشری» کناره‌گیری می‌کند. خانم جولی در این بیانیه گفت که «من در سال‌های آینده برای حمایت از پناهندگان و دیگر آوارگان تمام تلاشم را انجام می‌دهم.»
اصغر فرزین از اعضای جدای شده سازمان مجاهدین خلق با اشاره به خاطره‌ای از بازی ایران آمریکا در جام جهانی ۹۸بیان کرد: یکی از خاطرات من به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه باز می‌گرد. در اشرف بودیم آن روز‌ها مسابقات گرم بود و من قاچاقی از رادیوی ماشین نتایج مسابقات را دنبال می‌کردم قرار بر این بود که فقط فینال و نیمه نهایی را نشان دهند. توی آسایشگاه جدولی را درست کردم و نمونه آن را نیز در اتاق کار زدم. آقا بد نبینید پس از چند روز دیدم جدول نتایج من برداشته شده و گفتند: «چرا کار غیر تشکیلاتی انجام می‌دهی؟» گفتم: «چی شده؟» گفتند: «نتایج فوتبال. تا به حال رسم نبوده، از کی تا حالا.
سازمان لیگ فوتبال ایران تیم شهرخودرو را از جدول لیگ یک کنار گذاشت.
سرانجام اتفاقی که انتظارش را می کشیدیم فرا رسید و تیم فوتبال امید وحدت خراسان یا شهر خودرو از جدول مسابقات لیگ دسته اول کنار گذاشته می‌شود.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال برنامه دو دیدار معوقه مسابقات باشگاه‌های برتر مردان ایران را اعلام کرد.
رئیس‌جمهور قانون اصلاح ذیل جدول (۴-۲۴) محرومیت‌زدایی تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابلاغ کرد.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی از پرداخت مرحله جدید سود سهامداران سهام عدالت تا پیش از پایان سال خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ