سرانجام اتفاقی که انتظارش را می کشیدیم فرا رسید و تیم فوتبال امید وحدت خراسان یا شهر خودرو از جدول مسابقات لیگ دسته اول کنار گذاشته می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق آئین نامه جدید مسابقات مربیان و اعضای کادرفنی تیم ها در تمامی مسابقات لیگ برتر، لیگ یک، دسته دوم، سوم و بانوان با دو کارت زرد محروم می شوند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: طبق آیین نامه ابلاغی بانک مرکزی، پرداخت تسهیلات به کارکنان بانک‌ها تا سقف ۸۳۰ میلیون تومان مجاز شده است که به این موضوع ورود می‌کنیم.
عضو هیأت نمایندگان اتاق ایران گفت: طبق آئین نامه نحوه تشکیل هیأت نمایندگان، انتخابات هیأت رئیسه اتاق ایران باید در خرداد ماه انجام شود.
نخستین گروه از زائران ایرانی حج تمتع وارد مدینه شده و طبق آئینی با گل و گلاب مورد استقبال قرار گرفتند.
آیین بدرقه اولین گروه از زائران سرزمین وحی از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شامگاه سه‌شنبه دوم خردادماه در فرودگاه بین‌المللی‌ امام خمینی (ره) برگزار شد.
آیین بدرقه اولین گروه از زائران سرزمین وحی از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شامگاه سه‌شنبه دوم خردادماه در فرودگاه بین‌المللی‌ امام خمینی (ره) برگزار شد.
قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید در حالی برای بقای وزیر صمت به رایزنی با نمایندگان مشغول بود که طبق آیین نامه در روز استیضاح حق گذر از ردیف اول را ندارد.
طبق آیین نامه داخلی مجلس هنوز نیم ساعت از فرصت وزیر صمت و نیم ساعت از وقت ۲ نماینده موافق استیضاح باقی مانده و قرار است فرایند رأی گیری بعد از اظهارات وزیر صمت و نمایندگان انجام شود.
نادری گفت: با توجه به اینکه تا قبل از زمان مقرر برای اعلام وصول تقاضای استیضاح در صحن علنی، تعداد امضا‌ها از حد نصاب لازم یعنی ۱۰ امضا کمتر شده بود لذا طبق آیین نامه استیضاح وزیر اقتصاد منتفی و بایگانی شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت رئیسه تمام تلاش خود را می‌کند تا روند رسیدگی به درخواست استیضاح وزرا براساس آئین‌نامه در مجلس دنبال شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت رئیسه تمام تلاش خود را می‌کند تا روند رسیدگی به درخواست استیضاح وزرا براساس آئین‌نامه در مجلس دنبال شود.
ارکانی توضیح داد: طبق آئین‌نامه افزایش حقوق در سال ۱۴۰۱ حداقل حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر کلیه کارمندان شاغل در دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۷۶ قانون مدیریت خدمات کشوری یعنی همان عموم کارمندان ۲۴.۷۱۵.۰۰۰ ریال بوده که امسال بر اساس مصوبه مجلس به آن ۲۰ درصد اضافه شده و این مبلغ به ۲۹ میلیون و ۶۵۸ هزار ریال رسیده است؛ این بدان معناست که افزایش ۲۰ درصدی روی حداقل حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر اعمال شده و شاهد افزایش ۲۰ درصدی حقوق نسبت به سال گذشته هستیم.
طبق آیین نامه اگر ۶۰ میلیون واجد شرایط داشته باشیم باید بالای ۳۰ میلیون نفر شرکت کنند و نصف به علاوه یک آنها رأی مثبت بدهند؛ با دو سه میلیون که این روزها نمی شود رفراندوم برگزار کرد. لذا ما هیچ دغدغه ای نداشتیم و گفتیم حتما می شود با بازنگری قانون اساسی این کار صورت بگیرد.
رئیس مجلس گفت: جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ مطابق آئین‌نامه سابق در مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت و از سال آینده بودجه مطابق آئین‌نامه جدید بررسی می‌شود.
فاضلی‌هریکندی در خصوص ادعای منتشره مبنی بر ممنوعیت ملاقات یا تماس تلفنی متهمان با خانواده‌های خود، بیان کرد: به محض معرفی متهم به زندان کلیه حقوق وی از جمله ملاقات و تماس تلفنی طبق آیین نامه سازمان زندان‌ها برقرار می‌شود و تنها در صورت تصمیم شورای انضباطی زندان، محدودیت‌هایی مطابق مقررات اعمال خواهد شد.
طبق آیین نامه داخلی مجلس، وزیر پیشنهادی به مدت یک هفته فرصت حضور در کمیسیون‌های تخصصی برای ارایه برنامه‌ها و پاسخ به سوالات را دارد؛ بر این اساس جلسه بررسی صلاحیت بذرپاش یکشنبه هفته آینده تشکیل می‌شود.
موسوی درباره حضور رئیس جمهور در جلسه استیضاح خاطرنشان کرد: طبق آیین نامه داخلی مجلس، رئیس جمهور می‌تواند در این جلسه حضور یافته و یک ساعت زمان نیز برای دفاع از وزیر خود دارد.
علیرضا سلیمی گفت: طبق آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی ۱۰ روز پس از اعلام وصول طرح استیضاح وزیر، جلسه علنی مجلس برای استیضاح وزیر مربوطه برگزار می‌شود.
تصمیم داریم پس از پایان هفته پانزدهم بلافاصله نقل و انتقالات را آغاز کنیم. طبق آئین نامه حداکثر مدت باز بودن پنجره نیم فصل، ۲۸ روز است که باید برای لیگ داخلی خودمان آن را تنظیم و به فیفا اعلام کنیم.
مجلس شورای اسلامی ۲۹ شهریور ماه معرفی نامه زاهدی وفا به عنوان وزیرتعاون،کار، رفاه اجتماعی را اعلام وصول خواهد کرد تا طبق آیین نامه داخلی هفته دوم مهر ماه جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی برگزار شود.
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: طبق آئین نامه داخلی مجلس باید رئیس جمهور و وزرا گزارش یک ساله خود را به مجلس ارائه کنند.
ممنوعیت واردات خودرو به دلیل محدودیت‌های ارزی در سال ۱۳۹۷ از سوی شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مصوب شد و تمدید آن تا اردیبهشت امسال ادامه داشت. در نهایت با تصویب قانون ساماندهی صنعت خودرو، این ممنوعیت پایان یافت و حالا جزئیات آیین نامه واردات خودرو نیزدر دولت مصوب و ابلاغ شده است.
طبق آئین نامه لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی سال 1401، تیم های اول و دوم لیگ دسته اول مجوز حضور در لیگ برتر را بدست خواهند آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ