افرادی که در معابر و اماکن عمومی اقدام به کشف حجاب یا برهنگی کنند، مطابق بند ۳ جدول مجازات می‌شوند. مطابق ماده ۴ نیز افرادی که در فضای مجازی اقدام به کشف حجاب یا برهنگی کنند، مطابق بند (۴) جدول اعمال قانون می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طرح تشکیل سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، ماده‌ای هم دارد که در آن اختلاف در نظرات یا گزارش‌های دیگر نهاد‌های امنیتی آمده است؛ طبق این ماده، پیش‌بینی شده که در صورت بروز اختلاف نظر یا اختلاف در گزارش‌های مراجع و نهاد‌های امنیتی در «موضوعات قضایی یا در پرونده‌های جرایم ضد امنیت داخلی و خارجی»، این سازمان نقش «هماهنگ‌کننده» را خواهد داشت و «اعلام نظر نهایی توسط این سازمان و با مشارکت مراجع مذکور تهیه و به مرجع صالح اعلام می‌شود»
امروز در بازار تهران به‌جز سکه بهار آزادی طرح جدید، دیگر انواع سکه و هر گرم طلای ۱۸ عیار در مقایسه با روز کاری گذشته به‌تبعیت از کاهش بهای انس جهانی طلا افت قیمت داشت.
به غیر از تصاویر جذابی که برای سرگرمی تولید می‌شوند، ابزار‌های تولید تصویر هوش مصنوعی استفاده‌های دیگری هم دارند. یکی از این استفاده‌ها در حوزۀ معماری و ایجاد طرح‌های مفهومی و شگفت‌انگیز برای ساختمان‌ها است.
فومن - مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از بهره برداری پروژه طرح هادی روستایی خجکه آلیان فومن با حضور رئیس بنیاد مسکن خبر داد و گفت: این پروژه با اعتبار ۷ میلیارد تومان به بهره براری رسید.
شرایط ثبت‌نام برای طرح اسقاط خودرو در سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد.
مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ با اشاره به اینکه ۷ میلیون بازنشسته تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه سازان قرار دارند، گفت:برای بازنشستگان کشوری اجرای طرحی به نام اکمل طلایی در ۲۳ استان آغاز شده است.
هفت نفر از وزرا هفته جاری جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسات کمیسیون‌ها حضور می‌یابند و طرح استیضاح وزیر صمت هم رسیدگی می‌شود.
گرچه شورای قانون اساسی فرانسه در جلسه امروز خود برخی از مفاد طرح پیشنهادی ماکرون را رد کرد، اما ماده‌های اصلی آن از جمله افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال را تایید کرد و این همان چیزی است که خشم معترضان را برانگیخته است.
دولت می‌تواند دوره‌های آموزش همگانی را برای همه افراد هفت تا پنجاه سال مطابق احکام قانون و متناسب با ظرفیت دستگاه‌ها برگزار نماید.
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودرو در ساعت ۲۴ امروز ۲۹ اسفند، گفت: روزهای ۷ و ۸ فروردین ۱۴۰۲ نیز برای ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودرو در نظر گرفته شد.
با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام طرح غربالگری اسکلتی و حرکتی کودکان و نوجوانان مناطق محروم اجرایی خواهد شد.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با افزایش نسبت به روز گذشته ۳۴ میلیون تومان معامله شد.
طرح صلح چین همزمان با اولین سالگرد جنگ اوکراین منتشر شده و قرار است شی جین‌پینگ رییس جمهوری چین امروز «سخنرانی صلح» ایراد کند.
رییس سازمان خصوصی‌سازی با تاکید بر اینکه در طرح مولدسازی نظرات کارشناسان اخذ شده است، گفت: از سال ۱۳۹۷ موضوع مولدسازی تحت بررسی قرار گرفت. در اردیبهشت سال جاری نیز در همایش بین المللی خصوصی سازی نشست‌های متعدد در حوزه حکمرانی دارایی‌های دولت برگزار و از ۱۰۰ صاحب نظر خارجی و داخلی مشاوره گرفته شد و در نهایت طرح در آبان‌ماه به تایید رهبری رسید و ایشان تاکید کردند که باید مراقبت و نظارت صورت بگیرد.
منابع عبری از تایید طرح جدید شهرک سازی در کرانه باختری از سوی کابینه رژیم صهیونیستی خبر می دهند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تهیه طرح ۳ ماده‌ای در مجلس در واکنش به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از صدور بیانیه و تهیه طرح ۳ ماده‌ای در واکنش به اقدام پارلمان اروپا خبر داد.
ماده ۷ طرح مالیات بر عایدی سرمایه جهت بررسی بیشتر به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع شد که در این ماده آمده تمام تراکنش‌های مالی حساب های تجاری به سازمان امور مالیاتی ارسال می‌شود.
دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس ‌ELX با موتور XU۷ پلاس در طرح فروش فوق‌العاده برای دو گروه متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دارندگان خودروهای فرسوده از شنبه ۲۶ آذرماه به مدت سه روز عرضه می‌شوند.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با کاهش ۱۵۰  هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته ۱۴ میلیون و ۹۵  هزار تومان معامله شد.
طرح استیضاح شماری از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت جناب آقای سید رضا فاطمی امین که در مورخه ۱۹/۷/۱۴۰۱ به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع شده بود، با توجه به مهلت قانونی و داشتن نصاب لازم اعلام وصول می‌شود. مطابق با ماده ۲۲۳ آیین‌نامه داخلی مجلس وزیر صمت حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی مجلس خواهد بود.
معاون توسعه طرح‌های شرکت برق حرارتی گفت: در حال حاضر بیش از هفت هزار مگاوات واحد گازی قابلیت تبدیل به سیکل‌ترکیبی دارند.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۱۷۰ هزار تومان کاهش نسبت به‌ روز گذشته ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۷۲۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۱ هزار و ۹۷۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ