هفته جهانی گردشگری زیارت به مدت سه روز در شهرهای سمرقند، خیوه، بخارا و تاشکند ازبکستان برگزار شد در این هفته گردشگری ازبکستان تلاش کرد خود را به عنوان یک کشور مسلمان به دنیا معرفی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روایت ترور ناصرالدین شاه در کاخ گلستان، اعطای وام ۲۰ میلیون تومانی به مسافران همدان، برگزاری همایش بیمارستان ها و مراکز درمانی از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
استرداد نقش برجسته ساسانی به ایران، مرمت های ناصحیح مسجد ورامین، دعوت به بازدید از موزه های دفینه و برگزاری شورای حکام صنایع دستی از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
با هدف آموزش مضرات سیگار و دخانیات برای انسان و طبیعت و با شعار «اراده‌ها روشن، سیگارها خاموش» گردهمایی و راهپیمایی کودکان در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد.
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از برگزاری برنامه‌های هفته صنایع‌دستی و ویژه‌ برنامه روز جهانی صنایع‌دستی در ۵ استان کشور خبر داد.
رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از برگزاری ۲۰۰ برنامه در هفته موزه و میراث فرهنگی در گیلان خبر داد و گفت: ۵۳ بنای تاریخی استان به موزه تبدیل می‌شوند.
دبیر اجرایی ستاد برگزاری هفته محیط زیست، پیام محوری، روزشمار و اهداف برگزاری هفته محیط زیست در سال جاری را اعلام کرد.
برگزاری نکوداشت یک معمار از خودش در مسجد، نگرانی برای مزایده کاربری ارگ راین، برپایی تور گردشگی کشورهای CIS و در گذشت یک باستانشناس از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
اصفهان-دبیر هفته فرهنگی اصفهان از برگزاری نشست «سفر در رسانه» با هدف ارتقای مهارت‌ها و سواد رسانه‌ای شهروندان در حوزه گردشگری اصفهان خبرداد.
هشدار یونسکو درباره غار نمکدان، سفر معاون میراث فرهنگی به چین، ثبت روز ملی میمند، خاطره ضرغامی از متروپلیتن و برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته‌ بود.
اصفهان- رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: برنامه راسته‌های بازار، راسته‌های زندگی همزمان با هفته فرهنگی با هدف معرفی بازار تاریخی این شهر برگزار می‌شود.
برگزاری نمایشگاه صنایع دستی فجر، انتخاب چهار شهر و روستای جهانی، باز شدن مرزهای ویتنام به روی گردشگران ایرانی و تداوم موضوع بافت شیراز از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری این هفته بود.
هفته دوم سومین دوره از لیگ برتر والیبال کشور با حضور سیزده تیم به میزبانی سازمان منطقه ویژه پارس در ورزشگاه ساحلی دهکده گردشگری بوشهر برگزار می‌شود.
ماجرای تخریب بافت تاریخی شیراز، برگزاری جشنواره صنایع دستی فجر، لزوم تدوین سند صنایع دستی و تعطیلی کاخ موزه ها به دلیل بارش برف از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
واکنش ضرغامی به نقدها علیه صحبتهایش در فضای مجازی،برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، فراخوان مزایده چند بنا از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
سفر معلولان به کیش برای ارزیابی شرایط سفر،تصحیح اشتباه وزیر اقتصاد، برگزاری اولین نشست خبری معاون میراث فرهنگی پس از یک سال از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
سفر معلولان به کیش برای ارزیابی شرایط سفر،تصحیح اشتباه وزیر اقتصاد، برگزاری اولین نشست خبری معاون میراث فرهنگی پس از یک سال از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
همزمان با هفته پژوهش دستاوردهای پژوهشی پژوهشگران پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در قالب نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.
برگزاری کمیته میراث ناملموس و اعطای جایزه به بناهای تاریخی، ثبت جهانی یلدا و عود، تشریح طرح ساماندهی تعطیلات و واگذاری بناها از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
ستاد گردشگری در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و آشنایی با تازه‌های نشر در حوزه گردشگری برنامه‌های مختلفی با موضوع کتاب با همکاری مناطق ۲۲ گانه در سطح شهر تهران برگزار می‌کند.
برگزاری جلسه تشکل های گردشگری با نماینده های مجلس، بلیت موزه برای مادران دارای سه فرزند، کمیته ای برای حل چالش های علیصدر، از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
نمایش صنایع دستی در جام جهانی،بررسی ایرادات قانون حفظ آثار تاریخی،برگزاری نشست شورای جهانی سفر،نگرانی برای ده برابر شدن تعرفه برق از جمله خبرهای حوزه گردشگری و میراث فرهنگی در این هفته بود.
مراسم بزرگداشت هفته گردشگری در حالی برگزار شد که از نمایندگان و فعالان حوزه گردشگری و اعضای ستاد تسهیلات سفر قدردانی شد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شهریار از برگزاری تورهای رایگان شهریارگردی همزمان با هفته گردشگری خبر داد.
معافیت هتل‌ها از پرداخت مالیات، تعطیلی موزه ها در روزهای عاشورا و تاسوعا، برگزاری مراسم آیینی ایام محرم واحتمال فروش دلاری بلیت پروازها از جمله خبرهای گردشگری و میراث فرهنگی در این هفته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ