هشدار یونسکو درباره غار نمکدان، سفر معاون میراث فرهنگی به چین، ثبت روز ملی میمند، خاطره ضرغامی از متروپلیتن و برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته‌ بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محوطه باغ موزه فرش تهران از امشب همزمان با آغاز ایام محرم میزبان «رویداد شکوه آزادگی» خواهد بود.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش‌های فنی و حرفه ای باید با بازار کار ارتباط داشته باشد و باید بتوایم تقاضامحور عمل کنیم.
اردوی تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در دو رویداد آسیایی پیش رو با حضور برادران عالمیان آغاز می‌شود.
اردوی تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در دو رویداد آسیایی پیش رو با حضور برادران عالمیان آغاز می شود.
شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) در راستای رسالت ذاتی خود در حوزه تحقیقات و پژوهش و عمل به مسوولیت اجتماعی و جذب نخبگان علمی و دانشگاهی و ایده‌های نو، با همکاری مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف به برگزاری رویداد ایده‌محور و فناورانه «شتاب‌دهی قوای محرکه» اقدام کرده است.
برخی نکات موجب شده که ابعاد این رویداد آنچنان که باید مورد توجه قرار نگیرد. این را می‌شود از اظهارنظر یکی از معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دریافت که در گفتگو با رسانه ملی، ضمن برشمردن برخی ابعاد خسارت وارد آمده به راه و تخمین هزینه ۲۰۰ میلیاردی آن، تاکید کرد که بازگشایی این جاده بین یک هفته تا ۱۰ روز زمان می‌برد و عملیات اجرایی آن آغاز شده است!
وزارت دفاع حکومت طالبان افغانستان در صفحه توئیتر رسمی خود با انتشار بیانیه‌ای در توضیح رویداد مرزی روز گذشته، مدعی شد که طرف ایرانی عامل شروع درگیری مرزی دیروز بین دو کشور بوده است.
ثبت‌نام رویداد فناورانه «توسعه هوش مصنوعی در ماموریت‌های جمعیت هلال احمر» آغاز شد.
برگزاری رویداد ایده‌پردازی «تهران‌دخت» ویژه فعالان حوزه نوجوان آغاز شد و تا 20 خرداد ادامه دارد.
این رویداد نجومی شگفت‌انگیز هر ۱۰ سال یک‌بار رخ می‌دهد و زمانی ظاهر می‌شود که ماه از بین خورشید و زمین عبور کند. مسیرِ کسوف ترکیبی امسال از اقیانوس منجمد جنوبی آغاز شده، از شمال غربی استرالیا، تیمور شرقی، و بخش شرقی جزایر اندونزی عبور کرده و در اقیانوس آرام غربی به پایان رسید.
رویداد سرمایه گذاری فناوری با حضور استارت آپ ها و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در محل پارک فناوری پردیس از امروز آغاز به کار کرد و تا دهم اسفند ادامه دارد.
بزرگ‌ترین اجتماع فعالان تعلیم و تربیت ایران در قالب رویداد «چهارسوق» پنج اسفند برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: دومین دوره رویداد یارستان کودکستان از امروز ویژه فعالان حوزه کودک آغاز می‌شود.
مسابقات جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده سنی نوجوانان و جوانان و مسابقات لیگ برتر بزرگسالان(کنگره ملی 6544 شهید استان لرستان) 12 تا 15 بهمن ماه به میزبانی لرستان برگزار می‌شود.
اولین رویداد بین‌المللی فدراسیون تنیس در سال ۲۰۲۳ از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از آغاز فرآیند ثبت‌نام اولین رویداد پیش شتابدهی مجتمع تولیدات رسانه‌ای شهر از امروز -۲۷ دی‌ماه جاری خبر داد.
اردی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در حالی از روز دوشنبه آغاز می‌شود که به صورت دقیق مشخص نیست حواشی و اختلاف نظرها پیرامون این تیم به طور کامل کنار گذاشته شده یا نه!
مسابقات مینی فوتبال محلات سراسر کشور به عنوان بزرگترین رویداد ورزش همگانی از بهمن ماه آغاز خواهد شد.
اردی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در حالی از روز دوشنبه آغاز می‌شود که به صورت دقیق مشخص نیست حواشی و اختلاف نظرها پیرامون این تیم به طور کامل کنار گذاشته شده یا نه!
مسابقات مینی فوتبال محلات سراسر کشور به عنوان بزرگترین رویداد ورزش همگانی از بهمن ماه سالجاری آغاز خواهد شد.
یک مقام یمنی به عربستان هشدار داد که اگر جنگ مجددا آغاز شود همانند آنچه در سال های گذشته روی داد بودجه آنها صفر و با کسری روبرو خواهد شد.
شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» در حالی به دبیری محمد حمیدی مقدم ۲۰ تا ۲۵ آذر در پردیس ملت برگزار می‌شود که برای نخستین بار تنها چند روز پیش از آغاز این رویداد، شاهد اعلام فیلم‌های حاضر در جشنواره هستیم
کیش-چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی باحضور ۲۵۰شرکت وبنگاه اقتصادی در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش افتتاح شد.
سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که به واسطه شیوع کرونا مداوم به تاخیر افتاده بود، بالاخره از ۵ خرداد آغاز شد تا امروز ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور سینما تداوم داشت؛ رویدادی که آغاز آن، دوره تازه‌اش با پیوستن این جشنواره به فدراسیون بین‌المللی انجمن تهیه‌کنندگان فیلم (FIAPF) به عنوان نهاد بین المللی ناظر بر جشنواره‌های بین المللی همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ