نمایش صنایع دستی در جام جهانی،بررسی ایرادات قانون حفظ آثار تاریخی،برگزاری نشست شورای جهانی سفر،نگرانی برای ده برابر شدن تعرفه برق از جمله خبرهای حوزه گردشگری و میراث فرهنگی در این هفته بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت کنندگان در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی تاکید کردند که سوئد و دانمارک با اعطای مجوز به عاملان هتک حرمت قرآن کریم، قطعنامه شورای امنیت درباره صلح و امنیت جهانی را نقض می‌کنند.
رییس مجلس شورای اسلامی در نشست کمیته امور داخلی و بودجه مجمع مجالس آسیایی که میزبانی جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد، چالش امروز غرب را بازگشت آسیا به مرکز قدرت اقتـصادی و سیاسـی جهان دانست و گفت: نشست مجمع پارلمان‌های آسیایی تاثیر به سزایی در آسـیب‌شناسـی و شناسـایی نقاط قوت و ضعف و ارتقـاء جایگـاه جهـانی آسیا دارد.
نماینده چین در نشست شورای امنیت سازمان ملل با هشدار به تهدیدات علیه ثبات جهانی نسبت به ادامه تشدید جنگ در اوکراین هشدار داد.
جلیل رحیمی جهان آبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۴ تیرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمع آوری بیش از ۸۰ امضا برای استیضاح وزیر کشور، گفت: وزیر کشور از یک معاون سیاسی که کار اشتباهی می‌کند، دفاع می‌کند؛ هیأت رئیسه مجلس بر اساس آیین نامه داخلی باید از کیان مجلس دفاع کند؛ استیضاح به شما تحویل داده شده، چرا این استیضاح اعلام وصول نمی‌شود.
سخنان دبیر شورای عالی امنیت ملی از آن جهت مورد توجه قرار گرفته است که نخست، وی در حالی از ضرورت‌های عبور از نظم کهن سخن می‌گوید که موضوع نظم نوین جهانی و مباحث مرتبط با آن سال‌هاست که بدون در نظر گرفتن ضرورت‌ها و چالش‌های آن در ادبیات سیاسی مقامات کشور جای گرفته است.
رئیس ستاد انتفاضه و راهپیمایی روز قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشستی برنامه های راهپیمائی روز جهانی قدس را تشریح کرد.
مشهد ـ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: پس از انقلاب ایران، اینجا دیگر خاورمیانه نیست بلکه منطقه مقاومت اسلامی است و این انقلاب معادلات جهانی را به نفع مؤمنان تغییر داده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ترک تهران برای عزیمت به الجزایر جهت شرکت در نشست مجالس سازمان همکاری‌های اسلامی گفت: آفریقا در شرایط فعلی از فرصت های مهم اقتصادی فرهنگی امروز جهان اسلام است.
روزنامه «جهان صنعت» در نشست فوق‌العاده امروز هیئت نظارت بر مطبوعات به سبب تخلف از مصوبات شورای عالی امنیت ملی و حدود مطبوعات و بر اساس تبصره ماده ۱۲ قانون مطبوعات، توقیف و پرونده آن به مرجع قضایی ارجاع شد.
زنامه «جهان صنعت» در نشست فوق‌العاده امروز هیات نظارت بر مطبوعات به سبب تخلف از مصوبات شورای عالی امنیت ملی و حدود مطبوعات، توقیف و پرونده آن به مرجع قضایی ارجاع شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته مردان در سیزدهمین دوره رقابت‌های جهانی بوسنی و هرزگوین را تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته مردان در سیزدهمین دوره رقابت‌های جهانی بوسنی و هرزگوین که با کسب مجوز حضور در پارالمپیک پاریس همراه شد را تبریک گفت.
رئیس‌ فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: ما معتقدیم که در شرایط فعلی نیازی به حضور نمایندگان در مسابقات جام جهانی نیست و بنده هم قطعاً به قطر نمی‌روم.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره نشست این کمیسیون با حضور وزرای دولت برای برنامه‌ریزی جام جهانی قطر ارائه کرد.
بیست‌ودومین نشست جهانی شورای جهانی سفر و گردشگری (WTTC) در شهر ریاض عربستان برگزار خواهد شد.
نشست شورای عالی فیفا با مطرح کردن مباحثی که از پیش تعیین شده بود برگزار شد و هیچ بحثی در مورد حذف تیم ملی فوتبال ایران از رقابتهای جام جهانی قطر در این جلسه مطرح نشد.
نشست شورای عالی فیفا با مطرح کردن مباحثی که از پیش تعیین شده بود برگزار شد و هیچ بحثی در مورد حذف تیم ملی فوتبال ایران از رقابتهای جام جهانی قطر در این جلسه مطرح نشد.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعار‌هایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سردادند
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، با اشاره به اتفاقات اخیر خاطرنشان کرد که این رفتارها اصلا ربطی به ملت ایران ندارد و مناسب با فرهنگ ما نیست و صددرصد داعشی است.
معاون شورای امنیت روسیه امروز گفت: هیچ تضمینی برای نازی‌های اوکراینی در کار نیست؛ پروژه «تضمین امنیتی» کی یف اساساً مقدمه ای برای جنگ جهانی سوم است.
معاون شورای امنیت روسیه امروز گفت: هیچ تضمینی برای نازی‌های اوکراینی در کار نیست؛ پروژه «تضمین امنیتی» کی یف اساساً مقدمه ای برای جنگ جهانی سوم است.
این روزها نشست شورای عالی ژئوپارک‌های جهانی یونسکو درحالی برپا شده که اعضای این شورا جهانی شدن ژئوپارک ارس را تأیید کرده و بنابراین ارس چند قدم دیگر به پله ثبت جهانی نزدیک شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام پرافتخار قهرمانی و رتبه‌های نخست اعضای تیم دانش آموزی جمهوری‌اسلامی ایران در المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک سال ۲۰۲۲ را تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ