برگزاری کمیته میراث ناملموس و اعطای جایزه به بناهای تاریخی، ثبت جهانی یلدا و عود، تشریح طرح ساماندهی تعطیلات و واگذاری بناها از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اولين ديدار حياتي هفته اول ليگ برتر در فصل ٢٤-٢٠٢٣، چلسی در برابر لیورپول قرار خواهد گرفت و فشار و استیصال، پیش از گرم شدن نبرد قهرمانی لیگ جزیره بر سرمربی و هواداران دو تیم غالب می‌شود.
تب فوتبال با شروع لیگ بیست و سوم دوباره در ایران داغ شده و بازی‌های لیگ با همه کاستی‌ها و حواشی، تصاویری خاص و البته بی رحمانه را به یادگار می‌گذارند.
بازار نقد و بررسی لایحه ۷۰ ماده‌ای حجاب داغ است و مجلس هفته جاری این لایحه را بررسی می‌کند. لایحه‌ای که به گفته کارشناسان ۳ نکته اساسی دارد و هدف آن پیشگیری از آسیب هاست.
بازار نقد و بررسی لایحه ۷۰ ماده‌ای حجاب داغ است و مجلس هفته جاری این لایحه را بررسی می‌کند. لایحه‌ای که به گفته کارشناسان ۳ نکته اساسی دارد و هدف آن پیشگیری از آسیب هاست.
مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی در هفته اولِ لیگ‌برتر پذیرای تیم بلندپرواز جنوب، پالایش نفت بندرعباس خواهد بود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، گاهی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و همچنین افزایش تدریجی دما از امروز تا پنجشنبه (۹ تا ۱۲ مردادماه) پیش‌بینی می‌شود.
در کمتر از یک هفته تا آغاز مسابقات لیگ برتر بحث داغ و جنجالی محافل فوتبالی کشورمان، سقف بودجه اعلامی توسط باشگاه هاست.
در پنج هفته ابتدایی فصل آینده لیگ برتر بازی‌های جذاب و هیجان انگیزی در انتظار فوتبال ایران خواهد بود و به نظر می رسد پرسپولیس قبل از رویارویی با استقلال کار سخت‌تری دارد.
نخستین تمرین توپی تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها 2023 با کُری‌خوانی بازیکنان و توصیه‌های بهروز عطایی به پایان رسید.
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص اتفاقات در هفته های پایانی لیگ برتر فوتبال صادر کرد.
گندم در دو هفته اخیر جز اخبار داغ حوزه کشاورزی بود؛ پس از کش و قوس فراوان در نهایت قیمت هر کیلو گندم از ۱۳ به ۱۵ هزار تومان افزایش یافت اما گلایه کشاورزان همچنان ادامه دارد.
روسیه در هفته گذشته روزهای پرمشغله و پراسترسی را پشت سر گذاشته است. بامداد چهارشنبه، یک انبار سوخت در منطقه کراسنودار روسیه آتش گرفت که بنا بر گزارش‌ها عامل آن حمله پهپادی بوده است. دو قطار باری در روز دوشنبه و سه‌شنبه در منطقه برایانسک، نزدیک مرز اوکراین، در حوادث جداگانه اما یکسانی از ریل خارج شدند.
سایپا مصاف با آرمان گهر در هفته سی و یکم رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور را با شکست دو بر یک پشت سر گذاشت تا شرایطش برای صعود به لیگ برتر سخت شود.
رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور هفته شانزدهم خود را پشت سر گذاشت.
محمدرضا حسینی کمتر از ده روز پس از ترک قرضی سپاهان دوباره به نقش جهان برمی‌گردد.
شانزدهمین هفته رقابت‌های بوندسلیگا با ثبت میانگین خیره کننده 4.5 گل به ازای هر بازی به پایان رسید.
در هفته نخست نیم فصل دوم زنان، در حساس‌ترین دیدار سپاهان از سد تیم صدرنشین سیرجانی گذشت، خاتون نیز با پسروزی برابر بادرود به صدر جدول رسید‍.
در حساس‌ترین دیدار هفته، پیکان موفق به پیروزی برابر پالایش شد و با این نتیجه در صدر جدول باقی ماند، جدال تیم‌های نصر و مس نیز با پیروزی نصر همراه شد تا این تیم به رتبه دوم جدول صعود کند.
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان با پیروزی پنج تیم بالای جدول پشت سر گذاشته شد تا اختلاف امتیاز تیم چهارم و صدر جدول تنها یک امتیاز باشد.
در فاصله کمتر از دو هفته تا جام جهانی 2022 قطر، ستون ثابت "ورزش سه" اخبار و حواشی مهمترین رویداد فوتبال جهان را لحظه به لحظه از دوحه و سایر نقاط جهان روایت می‌کند.
طلسم بازیکن تیم ملی فوتسال ایران برای سفر به اسپانیا سرانجام شکست و این بازیکن فردا به تیم واین آلبالی در لیگ اسپانیا اضافه می‌شود.
استقلالی‌ها توانستند در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر علاوه بر برتری مقابل هوادار، دروازه خودشان را مثل هفته گذشته بسته نگه دارند.
هفته سوم لیگ برتر مردان روز چهارشنبه 20 مهرماه با هفت دیدار پیگیری خواهد شد.
در هفته گذشته، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا یک سلبریتی را به دلیل عدم افشای مبلغ تبلیغ برای یک رمزارز، ۱.۲۶ میلیون دلار جریمه کرد. در اردیبهشت ماه امسال نیز کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه فردی به خاطر فریبکاری در سیگنال‌دهی و عدم افشای برنامه‌های فروش سهام‌هایش اقامه دعوی صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ