برگزاری جلسه تشکل های گردشگری با نماینده های مجلس، بلیت موزه برای مادران دارای سه فرزند، کمیته ای برای حل چالش های علیصدر، از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: لازم است مجلس جلسه غیرعلنی بگذارد و وزرای مربوطه در آن جلسه بیایند و درباره وضعیت اقتصادی کشور و معیشتی مردم گزارش دهند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: پیشنهاد دادم سازمان دانش آموزی به نمایندگی از تشکل‌های دانش آموزی، نقدهای وارد بر کتاب‌های درسی را در جلسه‌ای با مؤلفان کتب درسی به اشتراک بگذارند.
نماینده مردم رشت گفت: قیمت برخی از کالاهای اساسی و مرغ افزایش یافته و مجلس باید جلسه عیرعلنی درباره این موضوع تشکیل دهد.
بر اساس دستور رئیس جمهور به وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر رسیدگی آنی به مساله گندم کاران، جلسه شورای قیمت گذاری تشکیل شد اما پس از ۳ ساعت مذاکره، بدون نتیجه پایان یافت.
مسئولان فدراسیون فوتبال عصر امروز برای انتخاب سرمربی تیم امید جلسه‌ای فوری تشکیل می‌دهند.
کمیسیون حقوقی و قضائی مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر روز چهارشنبه۳۰ فروردین ۱۴۰۲ به ریاست حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای تشکیل جلسه داد.در این جلسه کمیسیون حقوقی و قضائی مجمع، طرح «شفافیت قوای سه گانه، دستگاه های اجرایی و سایر نهادها»، اختلافی بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان، مورد بررسی قرار گرفت.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود درباره موضوع مسمومیت دانش آموزان مجلس یک جلسه علنی تشکیل دهد تا مسئولان ذیربط در این زمینه پاسخ دهند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز کمیسیون امنیت ملی جلسه‌ای با حضور مسئولان سازمان انرژی اتمی تشکیل خواهد داد.
عضو کادر درمان دکتر سجادی خاطر نشان کرد: به محض انتقال وزیر ورزش و جوانان به بیمارستان از همان ابتدا، کار درمانی با حضور گروه های متخصص آغاز شد. جلسه ای با حضور پزشکان متخصص تشکیل شد تا بهترین تصمیمات جهت کار درمانی صورت گیرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه‌ای غیرعلنی تشکیل دادند. در این جلسه، مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش بهای ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه‌ای غیرعلنی تشکیل دادند. در این جلسه، مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه ای غیرعلنی تشکیل دادند.در این جلسه مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه ای غیرعلنی تشکیل دادند.در این جلسه مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، روز نهم اسفند جلسه‌ای مهم در خصوص تیم ملی برگزار خواهند کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای صبح امروز مجلس یک ساعت پیرامون مسئله ارز و مسائل اقتصادی جلسه غیرعلنی داشت و فردا صبح نیز مجدداً جلسه‌ای پیرامون ارز در مجلس تشکیل خواهد شد.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران علاوه بر اینکه از تغییر استاندار کرمانشاه خبر داد، گفت که امکان تغییر یک یا دو استاندار دیگر نیز وجود دارد.وزیر کشور درباره برنامه دولت در خصوص تشکیل استان‌های جدید اظهار داشت: تقسیمات کشوری مسایل پیچید ای است و ابعاد مختلفی دارد و علاوه بر مسایل جغرافیایی باید ابعاد جمعیتی و اجتماعی آن و همچنین حریم ها و ... بررسی شود.
الهیان با اشاره به موضوع کمیسیون مقام زن، گفت: خانم هیلاری کلینتون، کامالا هریس و میشل اوباما بیانیه‌ای را تنظیم کردند مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران باید از این کمیسیون اخراج شود. ما جلسه‌ای را با رئیس اکوسوک سازمان ملل اشتیم که کمیسیون مقام زن یکی از ارکان آن است. مطرح کردیم که اخراج ایران از کمیسیون مقام زن یعنی نادیده گرفتن بیش از ۴۰ میلیون زن ایرانی و این مورد اعتراض سازمان‌های مردم نهاد و زنان در ایران است.
وزرای دفاع کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با هدف بررسی ارتقای سطح نظامی هماهنگ با شرایط اضطراری منطقه ای و بین المللی تشکیل جلسه داد.
محمدرضا پورابراهیمی اظهار کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس چهارشنبه هفته جاری جلسه‌ای با وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی برای بررسی وضعیت بازار ارز تشکیل می‌دهد.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعار‌هایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سردادند
فیزیوتراپ تیم ملی می‌گوید به زودی جلسه‌ای برای مشخص شدن زمان بازگشت امیری به فوتبال تشکیل خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ