رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شهریار از برگزاری تورهای رایگان شهریارگردی همزمان با هفته گردشگری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماسال مقصد یکی از تورهای این روزهاست که به صورت دو و نیم روزه تعریف شده است. در این تور که خدماتی از قبیل اتوبوس VIP، مینی‌بوس، اقامتگاه بوم گردی، چهاروعده غذایی، پیاده روی و طبیعت گردی در مراتع و جنگل‌های ییلاقی اولسبلنگاه، شالمای ماسال، چسلی، گشت ییلاق اسبه ریسه گنجانده شده، هر گردشگر باید سه میلیون و ۱۵۰‌هزار تومان بپردازد.
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی و بهادر عبدالله اف سفیر ازبکستان در تهران در محل وزارت میراث فرهنگی دیدار و درباره زمینه‌های همکاری بین دو کشور گفت‌وگو کردند.
سود 20 میلیون یورویی حاصل از حضور پی اس جی در تور ژاپن، یک رکورد در میان تورهای تابستانی باشگاه های اروپایی است.
سود 20 میلیون یورویی حاصل از حضور پی اس جی در تور ژاپن، یک رکورد در میان تورهای تابستانی باشگاه های اروپایی است.
دومین سمینار گردشگری دسترس‌پذیر به بررسی پرکاربردترین نیازهای ناشنوایان در تورهای گردشگری پرداخت همچنین نواقص موجود در زیرساخت‌های گردشگری ویژه شناسایی شد.
سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری با انتقاد از عدم اعزام تیم بانوان به بازیهای آسیایی گفت: وقتی رکابزنی داریم که در تورهای جهانی می درخشد حتما در بازیهای آسیایی هم عملکرد خوبی خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری با انتقاد از عدم اعزام تیم بانوان به بازیهای آسیایی گفت: وقتی رکابزنی داریم که در تورهای جهانی می درخشد حتما در بازیهای آسیایی هم عملکرد خوبی خواهد داشت.
تورهای دو دروازه ورزشگاه باهنر پس از روز تلخ کرمانی‌ها درآورده شد.
اردبیل- دبیرکل سازمان همکاری‌ کشورهای عضو اکو گفت: در تلاش برای تأسیس شبکه مجریان تورهای گردشگری کشورهای عضو اکو هستیم تا این فرآیند تسهیل شود.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از برگزاری تورهای گیلان گردی ارزان قیمت خبر داد و گفت: این تورها با امکانات مناسب به مدت یک ماه برنامه ریزی شده است.
تورهای گردشگری از مقصد تهران به شهرستان‌های استان در طول ایام نوروز ۱۴۰۲ برگزار می شود.
تورهای تهران گردی روزانه و شبانه در نوروز برای شهروندان و میهمانان نوروزی شهر تهران در ماه مبارک رمضان و نوروز در جاذبه‌های گردشگری، موزه‌ها، باغ موزه‌ها و خانه موزه‌های تهران برگزار می شود.
شهردار منطقه ۱۲ مسیرهای تورهای رایگان تهران‌گردی این منطقه را که در ایام نوروز ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، اعلام کرد.
نائب رئیس کمیته ساحلی والیبال کشور گفت: در کنار برگزاری لیگ برتر والیبال ساحلی در کشور به دنبال افزایش برگزاری تورهای آزاد والیبال ساحلی برای توسعه این ورزش در مناطق گوناگون کشور هستیم.
سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای اعلام کرد: صیادان تورهای ماهی گیری را از شمال خلیج فارس خارج کنند.
بر اساس مصوبات کمیسیون تورهای خروجی ویژه جام جهانی قطر، ۶ دفتر خدمات مسافرتی به عنوان عاملان فروش تورهای جام جهانی معرفی شدند.
پس از وقایع سال ۹۸ و شیوع ویروس کرونا، امید فعالان گردشگری به ماه‌های مهر و آبان سال ۱۴۰۱ بود اما تجمعات اخیر موجب شده تا تورهای گردشگری ورودی نه تنها به تاخیر نیفتد بلکه لغو شود.
شاهرود- سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود گفت: ورود خودروهای آفرود و تورهای فاقد مجوز رسمی به مناطق گردشگری کویری و به ویژه جنگل هیرکانی ابر ممنوع است.
تورهای رسمی در نظر گرفته شده برای حضور تماشاگران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تاکنون پنجاه درصد به فروش رفته است.
سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود گفت: ورود خودروهای آفرود و تورهای فاقد مجوز رسمی به مناطق گردشگری کویری و جنگلی به ویژه جنگل هیرکانی ابر ممنوع است.
فرمانده انتظامی آمل گفت :۲۷ نفر از اعضای تورهای غیرمجاز گردشگری که مرتکب اعمال مجرمانه شدند ؛در جنگل‌های این شهرستان دستگیر شدند.
خطر غرق شدن شناگران، احتمال آسیب به قفس‌ها و تورهای صیادی و خطر خسارت به شناورهای کوچک و تاسیسات دریایی در مناطق یاد شده وجود دارد و از این رو ممنوعیت شنا، محدودیت در فعالیت‌های دریایی به‌ویژه تردد با شناورهای سبک، قایق‌های صیادی و تفریحی و سایر تمهیدات پیشگیرانه از خسارات احتمالی توسط کلیه فعالان دریایی توصیه می‌شود.
کلاهبرداری با تبلیغ تورهای زیارتی جعلی
یک کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم در ماه‌های اخیر، بازار سرمایه را به عنوان اولویت دوم اقتصادی خود قرار داده است، افزود: دولت پس از مهار تورم، اقدامات حمایتی خوب و موثری از بورس داشته است که شاخص‌ترین آنها مصوبات ۱۰ بندی بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ