دبیر اجرایی ستاد برگزاری هفته محیط زیست، پیام محوری، روزشمار و اهداف برگزاری هفته محیط زیست در سال جاری را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بیست و چهارمین هفته اعتراضی علیه برنامه‌های کابینه نتانیاهو برای تغییر قوانین قضائی، تظاهرات در بیش از ۱۵۰ مکان از سرزمین‌های اشغالی برگزار شد.
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان از برگزاری ۳۰۰ جشن ویژه هفته ازدواج خبر داد و گفت: آیین نامه‌ای جهت رفع مشکل تامین ضامن برای وام ازدواج در حال تدوین است.
رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از برگزاری ۲۰۰ برنامه در هفته موزه و میراث فرهنگی در گیلان خبر داد و گفت: ۵۳ بنای تاریخی استان به موزه تبدیل می‌شوند.
هفته پایانی سوپرلیگ کاراته 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
تیم فوتسال زنان پیکان با وجود مسجل بودن قهرمانی‌اش، دیدار پایانی سوپرلیگ را نیز با نتیجه‌ای خیره‌کننده از آن خود کرد.
یاد و خاطره شهید رضایی مجد و شهدای اسفند در هفته بیست و یکم لیگ برتر، گرامی داشته می شود.
زمان برگزاری هفته چهارم سوپر لیگ آقایان و بانوان اعلام شد.
همزمان با هفته هوای پاک، نمایشگاه ارایه موتورسیکلت ها و اتوبوس های برقی در سازمان حفاظت محیط زیست برپا شد.
هفته ششم مسابقات لیگ برتر گلف برگزار شد.
هفته چهارم مسابقات لیگ برتر گلف برگزار شد.
هفته سوم مسابقات لیگ برتر گلف برگزار شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده علاوه بر بررسی سوالات مطرح شده از وزرای بهداشت و اقتصاد، را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری نشست ویژه ستاد هوای پاک طی هفته جاری خبر داد و گفت: ۳ میلیارد دلار برای مقابله با آلودگی هوا در نظر گرفته می‌شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری نشست ویژه ستاد هوای پاک طی هفته جاری خبر داد و گفت: ۳ میلیارد دلار ارزی برای مقابله با آلودگی هوا در نظر گرفته می‌شود.
هفته دوم مسابقات لیگ برتر گلف برگزار شد.
هفته نخست مسابقات لیگ برتر گلف برگزار شد.
هفته دوم لیگ تیراندازی ارتش در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.
هفته جهانی گردشگری زیارت به مدت سه روز در شهرهای سمرقند، خیوه، بخارا و تاشکند ازبکستان برگزار شد در این هفته گردشگری ازبکستان تلاش کرد خود را به عنوان یک کشور مسلمان به دنیا معرفی کند.
رقابت های هفته سوم بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) طی روزهای ۱۱ لغایت ۱۳ آبان ماه در شهرهای تاکستان، قائمشهر، ساری و رامسر برگزار می شود.
رقابت های هفته سوم بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) طی روزهای ۱۱ لغایت ۱۳ آبان ماه در شهرهای تاکستان، قائمشهر، ساری و رامسر برگزار می شود.
رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی روز دوشنبه وارد هفته چهارم می‌شود که تماشاگران همچنان محروم از حضور در سالن هستند.
زمان انجام دیدارهای هفته‌های نُهم الی یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد.
مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران یک روز بعد از فینال جام جهانی قطر از سر گرفته می‌شود.
سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات زمان برگزاری مسابقات هفته لیگ برتر را مشخص کرد که بعد از بازی های تیم ملی در اتریش برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ