ستاد گردشگری در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و آشنایی با تازه‌های نشر در حوزه گردشگری برنامه‌های مختلفی با موضوع کتاب با همکاری مناطق ۲۲ گانه در سطح شهر تهران برگزار می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور برنامه‌سازی در رسانه ملی در موضوع جوانی جمعیت را از مهم‌ترین اقدامات فرهنگ‌ساز خواند، گفت: دبیرخانه ستاد ملی جمعیت با رویکرد چابک‌سازی آن تقویت شود.
محمدحسین طاهری آکِردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، به برنامه‌های این ستاد در روز عفاف و حجاب و هفته احیاء فریضتین اشاره کرد و گفت: عفاف و حجاب سنگر اول است و زندگی زن ایرانی با پوشش و عفت گره خورده و جامعه ما جامعه عفیفی است؛ به همین دلیل باید برای آن برنامه دقیق و جامع داشته باشیم.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به برنامه‌های این ستاد در روز عفاف و حجاب و هفته احیاء فریضتین اشاره کرد و گفت: عفاف و حجاب سنگر اول است و زندگی زن ایرانی با پوشش و عفت گره خورده و جامعه ما جامعه عفیفی است؛ به همین دلیل باید برای آن برنامه دقیق و جامع داشته باشیم.
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از تدوین برنامه‌ای ویژه در جهت محرومیت زدایی خبر داد.
مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) در روز ۱۴ خرداد در حرم مطهر آن امام راحل، میعادگاه همه کسانی است که بیعتنامه سالانه خویش را با شرکت در این مراسم عظیم و معنوی در محضر روح خدا و در جوار آرامگاه شهیدان و در محضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی تجدید امضا می‌کنند. طبعا و به رسم همه ساله صد‌ها هزار نفر از پیروان امام عظیم الشأن در اقصی نقاط ایران و بسیاری از کشور‌های دیگر نیز که امکان حضور در مراسم حرم مطهر را ندارند با شرکت گسترده خویش در برنامه‌هایی که از سوی ستاد‌های استانی و یا از سوی علاقمندان به حضرت امام در خارج کشور اعلام می‌گردد، بر شکوه این مراسم ملی و بلکه جهانی می‌افزایند.
ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام آمادگی برای خدمتگزاری به زائران، برنامه‌های مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را به اطلاع عموم رساند.
همایش سراسری مدیران شرکت بیمه دی با محوریت تبیین برنامه‌های عملیاتی سال جدید، با حضور مدیران ستادی و شعب سراسر کشور ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در مشهد مقدس برگزار شد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، برنامه‌های عملیاتی این سازمان در سال ۱۴۰۲ را به مدیران ستادی و استانی ابلاغ کرد.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت، حرکت جهانی کم نظیر اربعین امسال متفاوت از سال‌های گذشته و با افزایش زائران همراه خواهد بود و دست اندرکاران آن باید برنامه‌های لازم را داشته باشند.
دستورالعمل طرح‌ریزی و کنترل اهداف و برنامه‌های پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت نفت با موافقت وزیر نفت برای اجرا به مدیریت‌های ستادی، شرکت‌های فرعی تابعه و واگذار شده ابلاغ شد.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: الحاق‌ تجهیزات به طور مستمر شکل می‌گیرد و برنامه‌های متعددی نیز برای سال ۱۴۰۲ صورت گرفته که به لطف الهی به زودی از آنها رونمایی خواهد شد.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: الحاق‌ها تجهیزات به طور مستمر شکل می‌گیرد و برنامه‌های متعددی نیز برای سال ۱۴۰۲ صورت گرفته که به لطف الهی به زودی از آنها رونمایی خواهد شد.
اهواز - سخنگوی ستاد اطلاع رسانی دور دوم سفر هیئت دولت به خوزستان، جزییات برنامه‌های سفر دو روزه رییس‌جمهور به استان را تشریح کرد
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اقدام به ایجاد ستاد جدید «توسعه اقتصاد دانش‌بنیان غذا و کشاورزی» با هدف حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیانی در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی و تحقق برنامه‌های آتی دولت کرده است. این ستاد به شکل تخصصی قرار است زیست‌بوم نوآوری، فناوری و توسعه بازار اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه غذا و کشاورزی را در کشور توسعه دهد.
حائری گفت:۳۱ مورد از ۱۴۰ اقدام برنامه‌ریزی شده برای گذر از پیک مصرف تابستان سال‌جاری به اقدامات بخش مدیریت مصرف و تقاضا و ۱۳ مورد به اقدامات ستادی و همکاری مربوط می‌شود.
ویژه برنامه‌های ستاد گردشگری شهرداری تهران برای نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان با عنوان بهار ایران، اعلام و تشریح شد.
مشاور وزیر آموزش و پرورش: همسو با راهکارهای علمیاتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در رابطه با عفاف و حجاب، همکاری با دبیرخانه عفاف و حجاب وزارت آموزش و پرورش و کمک به اجرای طرح «یادآوران معروف» از جمله برنامه‌های در دست اجرای ستاد همکاری است که با افزایش مسئولیت‌پذیری و کنشگری اجتماعی دانش آموزان و مشارکت اولیاء و مربیان بر مبنای اقدامات فرهنگی و تربیتی تحقق خواهد یافت.
رییس جمهور با اشاره به اینکه در حوزه زن و خانواده قانون و آیین‌نامه و برنامه کم نداریم، اظهار کرد: ستاد ملی زنان ضمن پرهیز از هرگونه تصدی‌گری، بر پیگیری و اجرای این قوانین و برنامه‌ها تمرکز کند.
رییس جمهور با اشاره به اینکه در حوزه زن و خانواده قانون و آیین‌نامه و برنامه کم نداریم، گفت: ستاد ملی زنان ضمن پرهیز از هرگونه تصدی‌گری، بر پیگیری و اجرای این قوانین و برنامه‌ها تمرکز کند.
در راستای تحقق برنامه‌های دولت و اجرای مفاد بند ف تبصره هفت بودجه سال ۱۴۰۱، شرکت ایران‌خودرو اجرای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را پس از ۱۰ سال توقف، با همکاری ستاد حمل و نقل و سوخت از شهریور امسال از سر گرفته و به این منظور مطابق قانون، ۱۰ درصد از ظرفیت فروش خودروها در طرح های قرعه کشی، به مالکان خودروهای فرسوده اختصاص پیدا کرده است.
جاسک - رئیس جمهور با تاکید بر رونق اقتصاد دریا در کشور گفت: امروز یکی از برنامه‌های مهم دولت تبدیل کردن سواحل مکران به مرکز اقتصادی، رونق تولید و داد و ستد برای کشور است.
جاسک - رئیس جمهور با تاکید بر رونق اقتصاد دریا در کشور گفت: امروز یکی از برنامه‌های مهم دولت تبدیل کردن سواحل مکران به مرکز اقتصادی، رونق تولید و داد و ستد برای کشور است.
رئس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: روز چهارشنبه (۱۱ آبان ماه) تعدادی از دانش آموزان با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.
خانمحمدی ادامه داد: پاسخ صریح حجت‌الاسلام عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی این بود که متولی عفاف و حجاب در کشور وزارت کشور و شخص وزیر کشور است. از این دست ابهامات و رهاشدگی‌ها در کشور فراوان داریم و اگر ستاد امر به معروف به وزارتخانه ارتقاء پیدا کند، مسئول همه این برنامه‌ها خواهد بود و برای پی‌گیری یک موضوع دیگر نیاز نیست به دنبال نهاد مسئول باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ