مراسم بزرگداشت هفته گردشگری در حالی برگزار شد که از نمایندگان و فعالان حوزه گردشگری و اعضای ستاد تسهیلات سفر قدردانی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در حکمی حسین یکتا را به عنوان "نماینده تشکل‌ها و فعالان مردمی در ستاد مرکزی اربعین" منصوب کرد.
رئیس‌جمهور در حکمی «حسین یکتا» را به عنوان «نماینده تشکل‌ها و فعالان مردمی در ستاد مرکزی اربعین» منصوب کرد.
فعالان شبکه های اجتماعی و دارندگان کانال های پرمخاطب خودرویی، از خطوط تولید ایران خودرو بازدید کردند.
روند اعدام‌ها در عربستان اثبات کننده این نکته است که حکام سعودی همچنان فعالیت مخالفان سیاسی یا فعالان انقلابی را به عنوان «خط قرمز» دانسته و به شدیدترین شکل ممکن به آن واکنش نشان می‌دهند.
تبریز- مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: فعالان روابط عمومی جهاد کشاورزی سنگرسازان بی سنگر هستند.
ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی ریاست جمهوری در فراخوانی امکان حضور شرکت‌ها و خانه‌های خلاق و نوآوری را در رویداد فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۲۳ اعلام کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی تاکید کرد: «جهاد تبیین»، ارتقاء «بصیرت» و «ژرف اندیشی» بایستی هوشمندانه در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مورد اهتمام جدی قرار گیرد.
فعالان میراث فرهنگی در حوزه مرمت و سرمایه گذاری بناهای تاریخی در عمارت مسعودیه تجلیل شدند.
نرخ رشد تشکیل سرمایه در ماشین آلات به صورت تجمعی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ به ۱۹.۷ درصد رسید؛ این در حالیست که این شاخص در مدت مشابه سال ۱۴۰۰ معادل ۱۲.۵ درصد بوده است.
سخنگوی صنعت برق گفت: با تامین برق پایدار در کشور، به کسانی که در عرصه تولید فعالیت دارند اطمینان می‌دهیم که به حداکثر ظرفیت تولید خود دست خواهند یافت.
معاون راهبری و نظارت سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: به جای کار بازاری و صرفاً سرگرم کننده برای کودکان باید به سمت محصولات کیفی و خانواده محور، با توجه به تعلیم و تربیت حرکت کنیم.
تسنیم نوشت: این اقدامات غیرقانونی در اعتراض به دستگیری یکی از سردسته‌های اصلی اغتشاشات آبدانان به نام سجاد مرادی‌وندی و صدور حکم قضایی برای آیت عارفی‌نیا از فعالان فضای مجازی مرتبط با نا آرامی‌های ماه‌های گذشته آبدانان شکل گرفته است.
شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، صنایع، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و نخبگان و علاقمندان به حوزه فناوری‌های پیشرفته خودرویی شناسایی و جذب می‌شوند.
شماری از فعالان کانادایی با راه اندازی کمپینی خواستار اعمال تحریم علیه کابینه افراط گرای بنیامین نتانیاهو شدند.
سهامداران حقیقی به منظور احراز هویت به عنوان سهام‌دار حرفه‌ای با مراجعه به کارگزاری خود می‌توانند به عنوان سهام‌دار حرفه ای ثبت‌نام کنند.
سهامداران حقیقی به منظور احراز هویت به عنوان سهام‌دار حرفه‌ای با مراجعه به کارگزاری خود می‌توانند به عنوان سهام‌دار حرفه ای ثبت‌نام کنند.
جمعی از فعالان انگلیسی حامی فلسطین با نوشتن شعارهایی بر روی دیوار شرکت تسلیحاتی البیت (ELBIT) متعلق به رژیم صهیونیستی، خواستار تعطیلی آن شدند.
دبیر اجرایی ششمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی گفت: بناداریم ۱۰۰فعال گیاهان دارویی ازکشورهای آلمان، لهستان، ترکیه، یونان، عراق، افغانستان، روسیه، هند، عمان و قطر رابه نمایشگاه دعوت کنیم.
یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اقدام پیش‌دستانه سازمان بورس برای ارائه نکات فعالان و شرکت‌های بورسی به ستاد اقتصادی دولت پیش از نهایی شدن بودجه سال آینده کشور، گفت: بیشتر مشکلات حاکم در بورس که روند این روزهای بازار را تحت شعاع قرار داده، ناشی از مشکلات ساختاری اقتصاد کشور و ریسک‌های مربوط به بودجه است.
چند روز پس از تأکید رهبر انقلاب بر اینکه بحث بر سر حجاب نیست، امروز ⁧ هاشمی گلپایگانی⁩ باز همان فایل را با راهکاری از جنس قرار دادن مردم مقابل هم، باز کرد. این موتور تولید نفرت که در ماههای اخیر به سود پروژه قطبی‌ساز دشمن پمپاژ کرد، طبیعی و صرفا از سر نادانی است؟ قرار نیست خاموش شود؟
چند روز پس از تأکید رهبر انقلاب بر اینکه بحث بر سر حجاب نیست، امروز ⁧ هاشمی گلپایگانی⁩ باز همان فایل را با راهکاری از جنس قرار دادن مردم مقابل هم، باز کرد. این موتور تولید نفرت که در ماههای اخیر به سود پروژه قطبی‌ساز دشمن پمپاژ کرد، طبیعی و صرفا از سر نادانی است؟ قرار نیست خاموش شود؟
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، میزان ورود محققان به حوزه تولید محصولات نانو در بخش پزشکی و حمایت از آنها بیش از سایر حوزه هاست.
دبیرخانه ستاد اربعین معاونت علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و سایر فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری را برای ارائه ایده‌های تسهیل خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی دعوت می کند.
دبیرخانه ستاد اربعین معاونت علمی و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و سایر فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری را برای ارائه ایده‌های تسهیل خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی دعوت می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ