برگزاری نکوداشت یک معمار از خودش در مسجد، نگرانی برای مزایده کاربری ارگ راین، برپایی تور گردشگی کشورهای CIS و در گذشت یک باستانشناس از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهدیدات شب گذشته دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی در صورت جنگ افروزی علیه لبنان به عصر حجر بازمی گردد باعث به وجود آمدن ترس و وحشت در رسانه‌های این رژیم شده است.
کارشناس اقتصادی گفت: اجرای فاز اول سامانه‌ مودیان یک سری داده‌ها در اختیار سیاست گذار قرار داد که‌ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از رویکردهای مهم در زمینه‌ شفافیت مالی اشخاص حقوقی و حقیقی به رفتار در آوردن اشخاص و مقابله با فرار مالیاتی است.
کیهان نوشت: در این روز‌ها هرچند احزاب اصلاح‌طلب مواضع‌شان نسبت به انتخابات را اندکی متعادل‌تر کرده‌اند. اما همچنان توپخانه رسانه‌ای‌شان به تخریب مشروعیت انتخابات و نهاد‌های نظارتی مشغول است.
رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که عربستان سعودی برای عادی سازی روابط با این رژیم، به اندک رضایت نمی دهد و خواهان برداشته شدن گام های مهم از سوی واشنگتن و تل آویو است.
مسئولان و عناصر سرویس‌های جاسوسی و نظامی رژیم صهیونیستی در یک نشست فوری و اضطراری سناریوهای مربوط به احتمال فروپاشی این رژیم را در پی تشدید بحران سیاسی در اراضی اشغالی بررسی کردند.
باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس از قدرت مالی باشگاه‌های عربستانی هراس دارند.
منابع عبری در گزارش‌هایی عنوان کردند که موضوع برچیدن چادرهای حزب‌الله لبنان در نقاط مرزی، ممکن است درگیری جدید میان لبنان و رژیم صهیونیستی را کلید بزند.
محافل صهیونیستی درباره موافقت احتمالی نتانیاهو با موضوع هسته‌ای شدن عربستان سعودی در ازای عادی سازی روابط با تل‌آویو هشدار دادند.
بعد از سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان، ارتش رژیم صهیونیستی از ترس حملات نیروهای مقاومت، عناصر خود را در مرزهای شمالی افزایش می‌دهد.
بدن از ویتامین B ۱۲ برای ساخت گلبول‌های قرمز و حفظ سلامت سیستم عصبی استفاده می‌کند و سایر علائم رایج کمبود ویتامین B ۱۲ شامل تجربه ضعف عضلانی و یبوست است. بیش از نیمی از افراد شرکت‌کننده در این مطالعه کمبود ویتامین B ۱۲ داشتند.
در بخشی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی آمده است: سرشب آقای [علی]لاریجانی [رئیس سازمان صداوسیما]، اطلاع داد که شورای نگهبان، امروز به باطل بودن انتخابات تهران رسیده، ولی به خاطر نگرانی از عواقب، ضمن نامه‌ای از رهبری راهنمایی خواسته‌اند و رهبری در جواب گفته‌اند که نتایج صندوق‌های شمرده‌شده، هر چه شد عمل شود.
ژاوی دو روز پیش هشدار داده بود که بازی سختی در زمین رایووایه‌کانو خواهند داشت. بارسا دیشب باخت تا مشخص شود نگرانی او بی‌دلیل نبود.
مصدومیت هالند در اردوی نروژ نگرانی پپ را به دنبال داشته است.
مدافع راست سپاهان مدعی است که تعویض زودهنگامش در نیمه دوم به دلیل نگرانی کادرفنی بابت اخراجش بوده است.
ابزار‌های جدید هوش مصنوعی (AI) مانند چت‌جی‌پی‌تی (ChatGPT) معلمان و اساتید دانشگاه را نسبت به کاهش کارآیی شیوه‌های رایج آموزش نگران کرده است.
متخصصان و پژوهشگران حوزه سیاست نسبت به عواقب ناامیدی از صندوق‌های رای و بی‌ثبات شدن جامعه بدون نهاد‌های میانه و میانجی، مکررا هشدار داده بودند و پژوهشگران حوزه سیاست خارجی نیز با تاکید بر ضرورت واقع‌گرا بودن در جهان سیاست و ایستادن در جایگاه درست و تامین‌کننده منافع ملی بین منظومه‌های قدرت جهانی و نیز نگرانی از عدم بازگشت به برجام و افتادن در دام بازی‌های سیاسی کشور‌های رقیب، مقالات بسیاری نوشته بودند.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل کشیدگی عضله ران پا ممکن است در شهرآورد تهران غایب باشد.
در جریان دیدار آرژانتین و کرواسی، لیونل مسی چند بار پای چپ خود را گرفت و به نظر می‌رسید از ناحیه ران این پا درد می‌کشد.
در جریان دیدار امشب آرژانتین و کرواسی، لیونل مسی در جریان مسابقه چند بار پای چپ خود را گرفت و به نظر می‌رسید از ناحیه ران این پا درد می‌کشد.
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی بیان داشت: اینکه کسی شکلاتی را تعارف کند و بعد تحت فشار قرار دهند که معذرت بخواهد، آیا این مفهوم آزادی است؟ آنان در کشورشان فرق صندوق رای با جعبه خرما را نمی دانند بعد مدعی دموکراسی می شوند، چه چیزی آنان را نگران کرده است؟
برخی از اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به هنگام رای به نامزد ریاست فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رییسه نگران تصویربرداری از آراء خود بودند.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، پس از تساوی برابر رایو وایه کانو از عملکرد مارک آندره تراشتگن تمجید کرد و گفت که نگران روبرت لواندوفسکی نیست.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، چندان از تساوی برابر رایو وایه‌کانو نگران و ناراحت نیست.
آقایان! فرصت تجدیدنظر در رای بد، برای چنین روزهایی گذاشته شده است. ما خواهان دلجویی از استاد #مهرجویی و رسیدگی به رفع موانع فیلم لامینور و اکران نوروز‌ی آن هستیم. وقتی فيلمنامه يا فيلمي بطور كامل وارد شوراهاي پروانه ساخت يا نمايش مي شود و با مهر تاييد و موافقت از شورا بيرون مي‌آيد، براي تمديد زمان آن دیگر هیچ نيازی به تشكيل دوباره شورا نيست و این داستان محلی از اعراب ندارد. انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران درباره این روند سیاست‌گذاری‌ها و شیوه‌های نظارتی و نحوه تعامل مدیران سینمایی با سینماگران، نگران است و هشدار می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ