مدیران اینتر از شرایط جسمی و مصدومیت‌های متعدد روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی، به شدت ناراضی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهدیدات شب گذشته دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی در صورت جنگ افروزی علیه لبنان به عصر حجر بازمی گردد باعث به وجود آمدن ترس و وحشت در رسانه‌های این رژیم شده است.
کارشناس اقتصادی گفت: اجرای فاز اول سامانه‌ مودیان یک سری داده‌ها در اختیار سیاست گذار قرار داد که‌ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از رویکردهای مهم در زمینه‌ شفافیت مالی اشخاص حقوقی و حقیقی به رفتار در آوردن اشخاص و مقابله با فرار مالیاتی است.
کیهان نوشت: در این روز‌ها هرچند احزاب اصلاح‌طلب مواضع‌شان نسبت به انتخابات را اندکی متعادل‌تر کرده‌اند. اما همچنان توپخانه رسانه‌ای‌شان به تخریب مشروعیت انتخابات و نهاد‌های نظارتی مشغول است.
رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که عربستان سعودی برای عادی سازی روابط با این رژیم، به اندک رضایت نمی دهد و خواهان برداشته شدن گام های مهم از سوی واشنگتن و تل آویو است.
مسئولان و عناصر سرویس‌های جاسوسی و نظامی رژیم صهیونیستی در یک نشست فوری و اضطراری سناریوهای مربوط به احتمال فروپاشی این رژیم را در پی تشدید بحران سیاسی در اراضی اشغالی بررسی کردند.
باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس از قدرت مالی باشگاه‌های عربستانی هراس دارند.
منابع عبری در گزارش‌هایی عنوان کردند که موضوع برچیدن چادرهای حزب‌الله لبنان در نقاط مرزی، ممکن است درگیری جدید میان لبنان و رژیم صهیونیستی را کلید بزند.
محافل صهیونیستی درباره موافقت احتمالی نتانیاهو با موضوع هسته‌ای شدن عربستان سعودی در ازای عادی سازی روابط با تل‌آویو هشدار دادند.
بعد از سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان، ارتش رژیم صهیونیستی از ترس حملات نیروهای مقاومت، عناصر خود را در مرزهای شمالی افزایش می‌دهد.
رئیس قوه قضائیه گفت: نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و قضائی در تعقیب عاملان شهادت چهار کادر پلیس راهور اهتمام جدی داشته باشند تا درس عبرتی برای سایرین باشد.
یک خبرنگار صهیونیست، به نگرانی دولت آمریکا نسبت به گسترش اعتراضات در اراضی اشغالی به ویژه ترک خدمت نظامیان صهیونیست در اعتراض به لایحه جنجالی کابینه نتانیاهو، اشاره کرد.
به دنبال عملکرد ضعیف منچسترسیتی در دیدار تدارکاتی خود، هواداران این تیم با نگرانی به این موضوع در فضای مجازی واکنش نشان دادند.
تراز دریاچه ارومیه در ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ کمترین تراز ثبت‌شده در این روز برای دریاچه ارومیه از سال ۱۳۴۳ تاکنون بوده است. این جمله یعنی رسیدن تراز این دریاچه به پایین‌ترین عدد در ۶۰ سال گذشته و حتی پایین‌تر از روزهایی که عملا اعلام شده بود این دریاچه درحال مرگ است.
حضور توماس مولر و اریک ماکسیم چوپوموتینگ در تور آسیایی بایرن مونیخ در هاله‌ای از ابهام است.
اندی کول، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید نگران است که سندروم فصل دوم گریبانگیر اریک تن‌هاخ شود.
مدیران اینتر دومین پیشنهاد ارائه شده از سوی منچستریونایتد برای جذب آندره اونانا، دروازه‌بان این تیم، را هم رد کردند.
فدریکو دی‌مارکو و الساندرو باستونی، دو مدافع اینتر، در آستانه فینال لیگ قهرمانان برای منچسترسیتی خط و نشان کشیدند و گفتند اینتر برای قهرمانی بازی خواهد کرد.
اینتر در سه دقیقه ابتدایی دیدار مقابل آتالانتا با نتیجه 2-0 پیش افتاده است.
لیونل مسی با انتشار پستی در اینستاگرام، با اشاره به یکی از جذابیت‌های عربستان، باعث نگرانی هواداران بارسا و اینتر میامی شد.
درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در دیدار اخیر در لیگ پرتغال در رسانه های ایتالیا هم بازتاب داشته است.
شکست برابر اینتر و نزدیک شدن به ال‌کلاسیکو، نگرانی ژاوی را باعث شده و او در تمرین دیروز چهار نکته مهم را به بازیکنانش گوشزد کرد.
ماسیمو موراتی، مالک و رئیس سابق اینتر، می‌گوید از اخبار درباره درگیری بین اینزاگی، سرمربی نراتزوری، و بازیکنان این تیم نگران است و این را برای اینتر بسیار خطرناک می‌داند.
جوزپه ماروتا، مدیر باشگاه اینتر، در آستانه دیدار امشب تیمش مقابل در لیگ قهرمانان اروپا در یک مصاحبه شرکت کرد و گفت تصمیم به استفاده از بازیکنان تنها به عهده سرمربی است.
کارشناسان اقتصادی می‌گویند باشگاه‌های بارسا، پاری‌ سن ژرمن، یوونتوس، اینتر و رم به تخطی از قوانین فرپلی مالی محکوم خواهند شد ولی آرسنال از این محکومیت می‌گریزد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ