اندی کول، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید نگران است که سندروم فصل دوم گریبانگیر اریک تن‌هاخ شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس‌ از برتری مقابل اتلتیک بیلبائو نگرانی خود از مصدومیت ادر میلیتائو را توصیف کرد.
رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر فراجا ضمن ابراز نگرانی از افزایش تولیدموادمخدربه ویژه روانگردان‌ها در افغانستان، برلزوم مقابله جدی تر کشورها با پدیده قاچاق مواد مخدر تاکید کرد.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اعتراض جدی و نگرانی شدید باشگاه، تیم و هواداران پرسپولیس به خاطر برگزاری بدون تماشاگر بازی سرخپوشان را اعلام کرد.
رئیس قوه قضائیه گفت: نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و قضائی در تعقیب عاملان شهادت چهار کادر پلیس راهور اهتمام جدی داشته باشند تا درس عبرتی برای سایرین باشد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
باز شدن دروازه تیم ملی ایران در بازی‌های اخیر باعث نگرانی اهالی فوتبال از آینده و آمار گل‌های دریافتی شده است.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند آرسنال برای تمدید قرارداد کاپیتانش مارتین اودگارد جدی است و او بعد از بوکایو ساکا که امروز تمدید کرد به زودی قرارداد بلندمدت جدیدی امضا خواهد کرد.
پروفسور هاگای لوین، یکی از محققان این مطالعه گفت: «ما یک مشکل جدی داریم که اگر برطرف نشود، می‌تواند بقای بشر را تهدید کند.»
ممکن است مصدومیت داوید آلابا، مدافع رئال مادرید، مانع از حضور او در دیدارهای باقی مانده تا پایان فصل شود.
رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد حضور استقلال در آسیا با نگرانی جدی همراه است و پرسپولیس هم یک پرونده باز دارد.
افول کاپیتان تیم ملی والیبال؛ نگرانی جدی عطایی در سال سخت
براساس اعلام رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ نگرانی جدی پلیس از دنده عقب‌های حادثه ساز در ایام نوروز توسط مسافران نوروزی پایتخت است.
مدیران بارسلونا به صورت جدی به دنبال متقاعد کردن عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، برای امضای قرارداد جدید هستند.
مدیران باشگاه بارسلونا از این که هیچ هواداری تمایلی برای خریدن پیراهن شماره 10 این تیم ندارد نگران هستند.
وزارت دفاع در بیانه‌ای اعلام کرد: اقبال به اسلام آنچنان رو به فزونی است که نگرانی جدی جریان‌های استکباری و صهیونیسم بین الملل را وادار ساخته تا از روی استیصال به مقدسات مسلمان توهین کنند.
نگرانی از موج هشتم کرونا موجب بازگشت به کار «ستاد ملی مقابله با کرونا» شد/ مثل قبل واکسن بزنید و فاصله گذاری و استفاده از ماسک را جدی بگیرید
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ضمن ابراز نگرانی از همکاری های رو به رشد ایران و روسیه گفت که واشنگتن احتمال تبدیل شدن این همکاری ها به مشارکت کامل دفاعی را بسیار جدی می گیرد.
کلسترول بالا یک نگرانی جدی برای سلامتی است و به عنوان یک "قاتل خاموش" شناخته می‌شود، زیرا اغلب علائمی ندارد. اگر کلسترول بالا درمان نشود می‌تواند منجر به تصلب شرایین شود که در نهایت منجر به حمله قلبی، نارسایی قلبی، سکته مغزی یا بیماری شریان محیطی (PAD) شود.
مدافع تیم ملی برزیل هر چند مصدومیت رخ داده برای نیمار را جدی نمی‌داند، اما نگران است که این اتفاق دوباره برای او در ادامه بازی‌ها رخ دهد.
در فاصله ساعاتی مانده به دیدار مقابل ولز که از اهمیت زیادی برای ایران برخوردار است، بزرگترین نگرانی در خط دروازه وجود دارد؛ آیا بیرانوند به دروازه بازخواهند گشت؟
دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، بعد از پیروزی 4-1 تیمش مقابل استرالیا از مصدومیت لوکاس هرناندز در این مسابقه ابراز نگرانی کرد.
تعویض ژول کنده، مدافع بارسلونا، به دلیل مصدومیت در بازی برابر والنسیا باعث نگرانی بسیاری شده است.
سخنگوی ارشد سیاست خارجی اتحادیه اروپا: ما با نگرانی جدی به گزارش‌های فزاینده مبنی بر این که پهپادهای تولید ایران ممکن است در تجاوز به اوکراین دخیل باشند، توجه می‌کنیم.
مصدومیت مدافع استقلال که در جریان بازی تدارکاتی پیش آمد منجر به نگرانی سرمربی آبی پوشان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ