منابع عبری در گزارش‌هایی عنوان کردند که موضوع برچیدن چادرهای حزب‌الله لبنان در نقاط مرزی، ممکن است درگیری جدید میان لبنان و رژیم صهیونیستی را کلید بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام امنیتی صهیونیست‌ها بار دیگر با ابراز نگرانی از شخصیت و نفوذ تاثرگذار نصرالله در میان افکار عمومی داخل اراضی اشغالی در مصاحبه تلویزیونی اذعان کرد: «نصرالله رقیبی مهارنشدنی است.»
وقوع انفجار و آتش سوزی مهیب در شمال تل آویو باعث ترس و نگرانی صهیونیست‌ها شد.
لبنان طی روزهای گذشته شاهد چند اتفاق مهم و البته نگران کننده بوده که نگاه ناظران و تحلیلگران امور را سخت به خود مشغول کرده است.
محافل صهیونیستی درباره موافقت احتمالی نتانیاهو با موضوع هسته‌ای شدن عربستان سعودی در ازای عادی سازی روابط با تل‌آویو هشدار دادند.
نتایج نظرسنجی صورت گرفته در اراضی اشغالی نشان می‌دهد، صهیونیست‌ها نسبت به وقوع جنگ داخلی در سایه بحران سیاسی جاری در رژیم صهیونیستی نگران هستند.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با اذعان به اوضاع وخیم داخلی در اراضی اشغالی، اعلام کرد که صهیونیست‌ها در حال عبور از خطوط قرمز هستند.
یک تحلیلگر صهیونیست تنش‌های اخیر میان دولت آمریکا و کابینه نتانیاهو را مشابه یک جنگ سرد میان آنها توصیف کرد.
منابع عبری اذعان کردند که مبارزان مقاومت در جنین از مناطقی که عملیات ارتش رژیم صهیونیستی بر آنها متمرکز بوده دور شده‌اند، امری که عملیات بازداشت آنها را به بن‌بست کشانده است.
یک مقام صهیونیست اذعان کرد که شهرک‌نشینان صهیونیست از برپایی دو چادر توسط حزب‌الله لبنان در داخل اراضی اشغالی در مرز لبنان نگران هستند.
رسانه‌های عبری اخیرا در گزارش‌هایی با اشاره به رونمایی از توانمندی‌های جدید موشکی جمهوری اسلامی ایران، موشک‌های بالستیک ایرانی را خطری برای امنیت رژیم صهیونیستی و آمریکا توصیف کردند.
ترس و نگرانی سران رژیم صهیونیستی از مانور نظامی حزب الله لبنان و بحران مالی رژیم صهیونیستی و مشکلات پیش روی تصویب بودجه سال جاری مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب بوده است.
برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی برای صهیونیست‌ها با توجه به کابوس به جامانده از حملات موشکی مقاومت در جریان عملیات سیف القدس در سال ۲۰۲۱، به یک نگرانی جدی برای آنها تبدیل شده است.
صهیونیست‌ها به دلیل نگرانی از حملات موشکی مقاومت تدابیر امنیتی ویژه‌ای را به اجرا گذاشته‌اند.
افزایش بُرد موشک‌های گروه‌های مقاومت فلسطین از یک سو و اتحاد این گروه‌ها از سوی دیگر باعث شده رسانه‌های عبری زبان نگرانی خود را نسبت به اوضاع کنونی در اراضی اشغالی نشان دهند.
یک تحلیلگر نظامی صهیونیست عنوان کرد که اسرائیل امیدوار است ماه رمضان در روزهای پایانی‌اش با آرامش به پایان برسد.
قربانی کردن در صحن‌ها، گامی جدی در مسیر یهودی‎سازی مسجدالاقصی است. متاسفانه در سال اخیر میزان تعرضات صهیونیست‌ها به داخل صحن‌ها در مناسبت‌های مختلف افزایش جدی داشته که جای نگرانی دارد.
اتحادیه اروپا نسبت به تشدید خشونت صهیونیست ها در کرانه باختری و قدس اشغالی ابراز نگرانی کرد.
رسانه های عبری در گزارش هایی با اشاره به حال و هوای جام جهانی قطر به عنوان نخستین جام جهانی برگزار شده در خاورمیانه، از نفرت عمومی از رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کردند.
نظامیان اشغالگر صهیونیست بامداد امروز چهارشنبه حملات گسترده‌ای را علیه مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه نابلس انجام دادند.
عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نگرانی صهیونیست‌ها نسبت به توافق، گفت: صهیونیست‌ها فکر می‌کنند که توافق نمی‌تواند ایران را در بعد هسته‌ای به گونه‌ای محدود کند که دیگر نگرانی و دغدغه‌ای وجود نداشته باشد.
در پی حمله اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه مرزی قنیطره، منابع لبنانی از اقدامات امنیتی صهیونیست‌ها به دلیل نگرانی از واکنش حزب الله خبر می دهند.
وبگاه معاریو امروز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در پی نگرانی از حملات موشکی از نوار غزه پس از ترور ابراهیم النابلسی، مجددا در وضعیت آماده باش قرار گرفته است.
منابع فلسطینی گزارش دادند که پلیس رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از تشدید اعتراضات در کرانه باختری در پی حملات علیه غزه، در وضعیت آماه باش قرار گرفته است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور نیروی دریایی ارتش در نقاط مختلف گفت: نه فقط دریای سرخ و نه فقط دریای مدیترانه، بلکه هر کجا که اراده داشته باشیم و تدبیر باشد حتما حضور پیدا خواهیم کرد و خیلی هم نگران نیستیم که اگر کسی مثلا تازه از خواب بیدار شده باشد، ما بخواهیم تغییر مسیر بدهیم. حضور ما دائمی است و اعتقاد ما این است که حتما باید مستمر باشد چون ما یک هدف را دنبال می کنیم و آن هم امنیت و آسایش مردم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ