یک خبرنگار صهیونیست، به نگرانی دولت آمریکا نسبت به گسترش اعتراضات در اراضی اشغالی به ویژه ترک خدمت نظامیان صهیونیست در اعتراض به لایحه جنجالی کابینه نتانیاهو، اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه صهیونیستی از نگرانی شدید شهرک نشینان نسبت به تکرار عملیات موشکی از سمت کرانه باختری به سمت این شهرک‌ها خبر داد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
عربستان و آمریکا نگرانی شدید خود را از نقض های آشکار آتش بس و اعلامیه جده از سوی ارتش و نیروهای واکنش سریع سودان ابراز کردند.
برخورد شدید ویرژیل فن‌دایک، مدافع لیورپول، با یک بازیکن استون‌ویلا در دقایق اولیه دیدار امروز دو تیم هواداران را به شدت نگران سلامت این دو کرد.
سازمان ملل با ابراز نگرانی شدید نسبت به اوضاع وخیم سودان از اعزام هماهنگ کننده امور انسانی به این کشور خبر داد.
لیونل مسی قبل از جام جهانی برای تمدید قرارداد به پی اس جی پاسخ مثبت داده بود ولی پس از حذف از لیگ قهرمانان همه چیز تغییر کرد. مدیران پی اس جی حالا به شدت نگران هستند.
رسانه های عبری زبان نگرانی شدید خود را نسبت به نزدیکی سوریه با کشورهای عربی و بازگشت دمشق به اتحادیه عرب ابزار و تاکید کردند که این مسأله نشانه خوبی برای رژیم صهیونیستی نیست.
شماری از نمایندگان و سناتورهای آمریکایی با ارسال نامه به بایدن، از نقض شدید و سیستماتیک حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی که در دولت جدید این رژیم وسیع‌تر و شدیدتر شده است، ابراز نگرانی کردند.
شماری از نمایندگان و سناتورهای آمریکایی با ارسال نامه به بایدن، از نقض شدید و سیستماتیک حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی که در دولت جدید این رژیم وسیع‌تر و شدیدتر شده است، ابراز نگرانی کردند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: ۴۰ نفر از دانش‌آموزان یک مدرسه دولتی که دچار مسمومیت و کسالت شدند، به ۲ بیمارستان ابوعلی سینا و ولایت قزوین منتقل شدند، اما جای نگرانی نیست و مشکل خاص و اورژانسی برای آنان به وجود نیامده است.
ادعای رئیس جمهور مولداوی درباره نقشه همتای روسی وی برای سازماندهی یک کودتا در مولداوی، ابراز «نگرانی شدید» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا را در پی داشت.
دفتر هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل در اراضی فلسطین اعلام کرد که شرایط انسانی در نوار غزه روز به روز وخیم تر و به تعداد فقرا افزوده می شود.
علاقه جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، به حضور در لیورپول باعث نگرانی شدید مدیران رئال مادرید شده است.
سازمان بهداشت جهانی درباره افزایش آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در چین به شدت نگران است.
نیمار، ستاره برزیلی، بار دیگر باعث نگرانی شدید کادر فنی و هم تیمی‌هایش شده است.
پزشک لیونل مسی می‌گوید آنقدر نگران ستاره آرژانتینی است که دوست دارد آلبی‌سلسته هر چه زودتر حذف شود تا مسی از احتمال یک مصدومیت شدید رهایی یابد.
پزشک لیونل مسی می‌گوید آنقدر نگران ستاره آرژانتینی است که دوست دارد آلبی‌سلسته هر چه زودتر حذف شود تا مسی از احتمال یک مصدومیت شدید رهایی یابد.
محافل صهیونیست نسبت به تقویت جایگاه جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی موسوم به BDS در پی تصویب قطعنامه‌ اخیر مجمع عمومی سازمان ملل ، به شدت ابراز نگرانی کردند.
ادن هازارد، ستاره بلژیکی، به دلیل مصدومیت در بازی امشب برابر سلتیک غایب است.
برخورد شدید سون هیونگ مین از ناحیه سر به یک بازیکن مارسی در جریان دیدار این تیم با تاتنهام باعث مصدومیت ستاره کره‌ای و بیرون رفتن او از زمین مسابقه شد.
لندن از کره شمالی خواست تا از اقدامات تحریک‌آمیز خودداری کند و گام‌های مشخصی برای خلع سلاح اتمی کامل بردارد.
آلمانی نسبت به برنامه سوئیس برای احداث سایت زباله هسته‌ای مرز آلمان به شدت نگران هستند.
اتفاقات عراق نگرانی شدید جامعه جهانی را به دنبال داشته است و بسیاری از کشورها اعلام کرده‌اند تحولات را زیر نظر دارند.
شبکه خبری سی ان ان از وجود نگرانی های شدید در کاخ سفید پیرامون اسنادی که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا به عمارت شخصی خود در فلوریدا منتقل کرده است، خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ