مسئولان و عناصر سرویس‌های جاسوسی و نظامی رژیم صهیونیستی در یک نشست فوری و اضطراری سناریوهای مربوط به احتمال فروپاشی این رژیم را در پی تشدید بحران سیاسی در اراضی اشغالی بررسی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعلام افزایش مجدد قیمت بنزین در ترکیه نگرانی هایی را برای قاچاق بنزین به این کشور همجوار به وجود آورده است؛ مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش برای جلوگیری ازاین موضوع نیز تمهیداتی اندیشیده اند.
اعلام افزایش مجدد قیمت بنزین در ترکیه نگرانی هایی را برای قاچاق بنزین به این کشور همجوار به وجود آورده است؛ مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش برای جلوگیری ازاین موضوع نیز تمهیداتی اندیشیده اند.
«باید عزم سیاسی برای مواجهه با بحرانی که این روز‌ها گریبان جامعه و نظام اقتصادی سیاسی را گرفته داشته باشیم، چرا که در غیر این صورت در سیاه چاله اقتصادی قرار می‌گیریم و از تمامی کشور‌های منطقه خلیج فارس در حوزه توسعه اقتصادی دانش بنیان عقب خواهیم ماند. در وضعیت فعلی همه شاخص‌های اقتصادی و جمعیتی ما در شرایط هشدار قرار دارند. شرایط فعلی در اقتصاد ما بسیار شکننده است و نیاز به تصمیمات جدی دارد. مسئولان باید نگران باشند و توجه کنند جامعه به تغییرات ریشه‌ای نیاز دارد.
کماکان موضوع اعتراضات و حواشی مرتبط با آن با توجه به صدور احکام‌های غیرمتعارف داغ است، اما در این میان، مهدی سیاری، جانشین اطلاعات سپاه پاسداران، اظهارات قابل تأملی داشته است که می‌تواند در تشدید تنش میان عامه و مسئولان نقش‌آفرینی داشته باشد به‌طوری که این نگرانی وجود دارد که ناآرامی‌های ۱۴۰۱ تکرار شود.
نگرانی اگر وجود داشته باشد به دو گروه مزاحم در آمریکا و ایران مربوط است؛ جمهوریخواهان در آمریکا و کاسبان تحریم در ایران. البته لابی صهیونیستی نیز از کارشکنی‌های این دو گروه حمایت می‌کند. راهکارهائی که برای نوع توافق در نظر گرفته شده می‌تواند جمهوریخواهان آمریکا را ناکام نماید و در ایران نیز مسئولان نظام باید با عزم و اراده ویژه‌ای موضوع را دنبال کنند که موجب ناکامی کاسبان تحریم شود.
براساس اعلام مسئولان ستاد تنظیم بازار بلیت اتوبوس 29 درصد گران شده است و این نگرانی وجود دارد که در ایام اربعین بازهم قیمت بلیت بالارود.
دبیر شورای امنیت کشور گفت: چنانچه خواسته‌های مسئولان سنجش برآورده نشد و نگرانی برای امنیت آزمون بوجود آمد ما مجبور هستیم تصمیماتی را برای محدودیت اینترنت در زمان برگزاری آزمون اعمال کنیم. اگر لازم شد و بررسی‌ها به این نتیجه رسید در جلسات مربوطه تصویب خواهد شد و به اطلاع مردم می‌رسد.
شورای تأمین در توجیه تصمیمی که گرفته شده، موقعیت این ورزشگاه در داخل شهر را بهانه کرده و گفته نگران آن است که نتواند «ترافیک» اطراف ورزشگاه را تأمین کند. این در حالی است که نساجی برای اولین بار در لیگ برتر میزبان نیست و پیش‌از‌این، این ورزشگاه با ظرفیت کاملِ تماشاگران میزبانی کرده است. مشخص است که ترافیک نمی‌تواند دلیل کافی باشد؛ به‌ویژه اینکه قبل از تصویب این طرح، شایعه جابه‌جایی میزبانی به شهر ثالث هم وجود داشت. شایعات زیادی است که خبر می‌دهد مسئولان ورزشی از یک سو و شورای تأمین به‌عنوان نهاد اصلی، نگران تجمع تماشاگران در اطراف ورزشگاه هستند و این نگرانی برای آن‌ها وجود دارد که نتوانند جمعیت را کنترل کنند
یک استاد دانشگاه تهران می‌گوید: «جوانان ما در سیاست گذاری فرهنگی نادیده گرفته می‌شوند. تا زمانی که جوانان طرفدار بی تی اس به خیابان‌ها نیامده‌اند، مسئولان نگران نمی‌شوند.»
گرگان- اعلام نرخ ۱۵ هزار تومانی برای خرید گندم از سوی سخنگوی دولت بدون طی پروسه قانونی، گلایه‌های کشاورزان و نمایندگان را به همراه داشته که انتظار است با درایت مسئولان این نگرانی برطرف شود.
رضا درویش اعلام کرد که این باشگاه برای دریافت مجوز حرفه‌ای نگرانی از بابت پرونده رادوشویچ نخواهد داشت.
شاهرود- مسئولان استان سمنان در حالی می‌گویند زمین برای مسکن ملی تامین شده که در برخی شهرها مانند دامغان، شاهرود، کلاته خیج و بیارجمند مردم از عدم واگذاری زمین گلایه دارند.
شاهرود- مسئولان استان سمنان در حالی می‌گویند زمین برای مسکن ملی تامین شده که در برخی شهرها مانند دامغان، شاهرود، کلاته خیج و بیارجمند مردم از عدم واگذاری زمین گلایه دارند.
یکی از مسئولان محلی انجمن آمریکایی‌تبار‌ها در واکنش به این حادثه گفت: ما به شدت بابت سخنان خانواده این نظامی که تاکید دارند به دخترشان چندین بار تعرض شده احساس نگرانی می‌کنیم و خواستار انجام تحقیقات فوری و شفاف درباره این ادعا‌ها هستیم.
در خصوص سال ۱۴۰۲ نکته‌ای که الان ذهن من را به خودش مشغول کرده این است که برجام یک مهلت هشت ساله‌ای داشت که در اواسط امسال تمام خواهد شد. شاید برای برخی از مسئولان این یک اتفاق خوشایند باشد. زیرا فکر می‌کنند بعد از آن دیگر در قید و بند و محدودیت‌های امروز نخواهند بود. اما نگرانی من این است که بعد از تمام شدن دوران برجام که به توافق رسیده‌اند، شرایط به سمت سخت‌تر شدن پیش برود. یعنی طرفین مقابل ایران بعد از تمام شدن دوران قانونی برجام به سمت فعال کردن مکانیزم ماشه گام بردارند
مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم اعلام کرد: مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با اظهار تاسف و نگرانی شدید نسبت به این ماجرا و همدردی با آسیب دیدگان و خانواده‌های ایشان، اعلام می‌دارد این نوع اقدامات با تعالیم دینی و اصول قانون اساسی تعارضی آشکار دارد و پیشگیری از آن و شناسایی و محاکمه هرچه زودتر عاملان آن کمترین انتظاری است که مردم شریف ایران از مسئولان و نهاد‌های قضایی و امنیتی دارند.
ما قبل از اینکه با حرف، چیزی یاد مردم بدهیم باید با عمل یاد مردم بدهیم، اگر مردم عمل صالح ببینند، هم می بینند و هم عمل میکنند، ولی اگر تنها درس صالح بگوییم، ممکن است یاد بگیرند اما کاری از پیش نمی رود.
یکی از اشتباهاتی که معمولا در این زمینه رخ می‌دهد، این است که مسئولان فکر می‌کنند مولدسازی اموال یعنی فروش دارایی‌های عمومی. به عنوان مثال فرض کنید در میان این اموال یک زمین بلااستفاده وجود دارد. لزومی ندارد این زمین فروخته شود. می‌توان با همکاری بخش خصوصی یک فضای سبز در قالب پارک در آن ساخت که هم امکان تفریح و ورزش در آن وجود دارد و موجب افزایش سطح سلامت جسمی و روحی افراد جامعه می‌شود و هم می‌تواند فضای مناسبی برای اشتغال‌زایی باشد. این اقدام هم نوعی مولدسازی است
مسئولان و رسانه های رژیم صهیونیستی ضمن ابراز نگرانی درباره تحولات جاری در اراضی اشغالی فلسطین، تاکید کردند که این تحولات نشانه انتفاضه سوم با ویژگی های منحصر به فرد خواهد بود.
در باشگاه بارسلونا نگران این هستند که مسئولان تیم ملی اروگوئه روی قول خود در مورد رونالد آرائوخو نمانند.
درخواست برای لغو روادید ایران و افغانستان، ایجاد مجمع تشکل های گردشگری، نامه نگاری بخش خصوصی با مسئولان و کاهش سطح اشغال هتلها از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
نعمت احمدی گفت: بنابر منشور حقوق شهروندی و همچنین قانون آیین دادرسی کیفری، این مسئولیت برعهده سازمان زندان‌ها است که به خانواده این بازداشت‌شدگان و دیگر زندانیان در مورد وضعیت سلامت زندانیان اطلاع بدهند و اگر به هر دلیل اتفاقی در زندان افتاد یا حتی حادثه‌ای رقم خورد، مسئولان زندان باید با اطلاع‌رسانی به‌موقع و شفاف به خانواده زندانیان، آنان را از نگرانی خارج کنند.
مصاحبه های پرتعداد و ادامه دار مسئولان باشگاه استقلال در مورد اتفاقات و تصمیمات داوری، نگرانی حریفان این تیم برای دیدارهای آینده و قضاوت «عکس» را افزایش داده است.
از خباثت‌های دشمن این است که در اول مهر که دانشجویان آماده شروع سال تحصیلی بودند، فعال شده و شاهد برخی وقایع بودیم. البته با حضور مردم در صحنه جای نگرانی نیست، ولی باید جهاد تبیین و اقناع عمومی را داشته باشیم. از دولت و سایر قوا می‌خواهیم به اعتراضات توجه کنند تا بهانه برای طمع دشمن پیدا نشود. با تلاش مسئولان ما از پیچ‌های تاریخی عبور کرده، تحریم‌ها را پت سر می‌گذاریم و ملت سربلند می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ