شکست برابر اینتر و نزدیک شدن به ال‌کلاسیکو، نگرانی ژاوی را باعث شده و او در تمرین دیروز چهار نکته مهم را به بازیکنانش گوشزد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکو مدیر ورزشی جدید بارسلوناست و در همین ابتدای کار خوب می داند که چه چالش‌های بزرگی را پیش رو دارد.
روزنامه موندو دپورتیوو در گزارشی یک ادعای جدید درباره علت بازگشت کیلیان امباپه به تمرینات پاری سن ژرمن مطرح کرد.
گروه‌های مالی عربستان سعودی سرمایه گذاری در بارسلونا را ​​مطالعه می کنند که می تواند کمک بزرگی برای این باشگاه مقروض باشد.
ماه گذشته اینتر میامی اعلام کرد لیونل مسی را به خدمت گرفته ولی چرا مسی هنوز قرارداد جدید خود را با این باشگاه امضا نکرده است؟
در موندودپورتیوو معتقدند فلورنتینو پرز با پول بیشتر و راضی کردن باشگاه، بازیکن و ایجنتش، توانسته استعدادهای بزرگی را از چمگ بارسا خارج کند.
دکو از بارسلونا به استانبول سفر کرده تا در مذاکره با آردا گولر و باشگاه فنرباغچه او را برای پیوستن به بارسا متقاعد کند اما نهایی کردن این انتقال ساده نیست.
رسانه مشهور اسپانیایی در گزارشی از تصمیم قطعی پرز برای جانشین آنچلوتی روی نیمکت رئال خبر داد.
بر اساس قانون مالیات خروج، دولت اسپانیا از درآمد هنگفت کریم بنزما در عربستان نیز به سود قابل توجهی دست خواهد یافت.
بارسلونا سه بازی دیگر تا ال‌کلاسیکوی برگشت فاصله دارد و در حال حاضر پنج بازیکن این تیم چهار کارته هستند.
بارسلونا در 13 مورد از 16 قهرمانی زمستانی اخیر خود در پایان فصل نیز قهرمان شده و امسال هم شانس بیشتری نسبت به رئال برای قهرمانی لالیگا دارد.
خیل مانسانو، داوری که روبرت لواندفسکی را در بازی با اوساسونا اخراج کرد، پنجشنبه در نوکمپ دیدار بارسا-سوسیداد را سوت خواهد زد.
بارسا در سه بازی بعدی خود کار چندان سختی پیش رو ندارد(به غیر از بازی با بتیس) در حالی که تقویم رئال بسیار دشوار است. به خصوص که بارسا در سه بازی پیش رو زودتر از رئال به میدان می رود.
متئو لاهوز، داور دیدار دو هفته پیش بارسلونا-اسپانیول، این هفته نیز در لالیگا قضاوت نخواهد کرد و باید دید محرومیت او تا چه زمانی ادامه دارد.
روز گذشته رسانه های اسپانیایی خبر از علاقه اتلتیکو به جذب ممفیس دیپای دادند ولی هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به دست بارسلونا نرسیده است.
سرخیو بوسکتس می تواند در پایان فصل به تنهایی رکورددار کسب جام در رقابت های کوپا دل ری شود و از لیونل مسی عبور کند.
موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شد اگر طارمی در جام جهانی بدرخشد، حفظ او دیگر برای پورتو غیرممکن خواهد بود.
موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شد اگر طارمی در جام جهانی بدرخشد، حفظ او دیگر برای پورتو غیرممکن خواهد بود.
نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا امروز در گزارشی از احتمال شکایت باشگاه بارسلونا از فدراسیون فوتبال اروگوئه برای درخواست غرامت خبر داد.
بارسلونا در تاریخ خود تنها یک بار در یک فصل هم فاتح لالیگا شده و هم عناوین ال‌پی‌چی‌چی و زامورا به بازیکنانش رسیده است. فصل جاری بارسا به دنبال تکرار آن رکورد ویژه است.
نشریه موندودپورتیوو امروز ادعا کرد که ژاوی تصمیم گرفته بارسا را با ترکیبی هجومی برابر بایرن به میدان بفرستد. همچنین تقریبا حضور سه بازیکن جوان در خط دفاعی قطعی است.
شب گذشته سه گل بارسا برابر سیتی را بازیکنانی زدند که بارسا تمایلی به حفظ‌ آنها ندارد. با وجود این درخشش اما جدایی دو بازیکن تقریبا قطعی است.
ژول کُنده تنها در صورتی می تواند مجوز بازی برابر رئال سوسیداد را کسب کند که تا یکشنبه، حداقل دو بازیکن از بارسلونا بروند. ژاوی به شدت نگران این موضوع است.
مدیر برنامه‌های خوان فویت، دفاع راست آرژانتینی ویارئال، امروز در دفتر باشگاه بارسلونا حضور داشت و به نظر می رسد باشگاه کاتالان روی جذب این بازیکن نظر مثبت دارد.
بارسا مدارک لازم برای ثبت بازیکنان جدید را به لالیگا ارسال کرد و منتظر چراغ سبز نهایی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ