کارشناسان اقتصادی می‌گویند باشگاه‌های بارسا، پاری‌ سن ژرمن، یوونتوس، اینتر و رم به تخطی از قوانین فرپلی مالی محکوم خواهند شد ولی آرسنال از این محکومیت می‌گریزد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با رعایت فیرپلی مالی رقابت در لیگ برتر پویاتر خواهد شد.
یوفا به دو باشگاه بزرگ اسپانیایی هشدار داد که فروش دارایی هایشان در واقع نوعی بدهی محسوب می شود نه درآمد و آنها باید مراقب رعایت فرپلی مالی باشند.
بارسلونا امضای قرارداد با ویتور روکه را تایید کرده اما ممکن است شرایط به دلیل فرپلی مالی تغییر کند.
یوونتوس در انتظار تصمیم رسمی کمیته فرپلی مالی یوفا است تا مشخص شود فصل آینده در رقابت‌های اروپایی شرکت خواهد کرد یا خیر.
منچستریونایتد به دلیل شرایط مالی و قوانین خاص در نظر گرفته شده در فرپلی مالی با بودجه محدودی برای خرید روبرو است.
در فرانسه به صورتحساب های مالی پی اس جی با وجود ضرر 369 میلیون یورویی چراغ سبز نشان دادند و پاریسی ها مشکلی از لحاظ فرپلی مالی نخواهند داشت.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت که برای سقف هزینه های باشگاهی در لیگ جدید، هیچ تفاوتی بین نمایندگان آسیایی و دیگر تیم های لیگ نخواهد بود.
وزیر ورزش اعلام کرد که فیرپلی مالی در فوتبال ایران تصمیم درستی است تا میان باشگاه‌های ورزشی اختلاف مالی نباید سنگین باشد
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فیرپلی مالی برای لیگ آتی اهمیت ویژه ای خواهد داشت.
سازمان لیگ صبح امروز آیین‌نامه مربوط به سقف بودجه را به باشگاه‌ها ابلاغ کرد.
یوردی کرویف مدیرفنی بارسلونا، معتقد است که بارسلونا در حال حاضر یک تیم خوب و جوان در اختیار دارد.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، تاکید دارد که هرچه زودتر باید به اتهامات منچسترسیتی در زمینه نقض قوانین فرپلی مالی رسیدگی شود.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، می‌گوید بارسا بر اساس قوانین فرپلی مالی امکان به خدمت گرفتن لیونل مسی را ندارد ولی او امیدوار است باشگاه کاتالان با اقداماتی بتواند زمینه قانونی برای بازگشت او را فراهم کند.
باشگاه یوونتوس با تحقیقات جدیدی درباره تخطی از قوانین فرپلی مالی مواجه است که در صورت اثبات این اتهامات ممکن است بیانکونری بار دیگر در سری آ با کاهش امتیاز مواجه شود.
پاری سن ژرمن که ممکن بود به دلیل مبلغ پاداش کیلیان امباپه به تخطی از قوانین فیرپلی مالی متهم شود به دلیل استفاده از ترفندی حسابداری با مشکل مواجه نخواهد شد.
جوابیه طولانی و ادبی باشگاه صنعت نفت به اظهارات مدیرعامل باشگاه مس کرمان
لالیگا درخواست بارسلونا برای ثبت قرارداد جدید مدافع این باشگاه را رد کرد.
اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است که یوونتوس باید به خاطر نقض قوانین فرپلی مالی جریمه شود.
لالیگا بارسلونا را در قضیه انتقال آندریاس کریستنسن به خاطر نقض فرپلی مالی جریمه مالی کرده بود ولی یوفا امروز این جریمه را باطل کرد.
فیرپلی مالی می‌گوید در باشگاه‌ها نباید پولشویی شود. باشگاه‌ها باید به اندازه درآمد‌‌های‌شان هزینه کنند و باید تراز مالی صفر باشد. این عاملی است که من تصور می‌کنم در باشگاه استقلال در زمان مدیریتی آقای آجورلو رخ نداد.
بارسلونا به شروع تحقیقات یوفا درباره فرپلی مالی این باشگاه در فصل 21-2020 واکنش نشان داد.
یوفا قصد دارد تحقیقاتی را درباره فرپلی مالی بارسلونا و چند باشگاه دیگر در فصل 21-2020 انجام دهد.
اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، به باشگاه پاری سن ژرمن هشدار داده در صورتی که صورت‌های مالی‌اش را با قوانین فرپلی مالی تطبیق ندهد، جریمه خواهد شد.
شبکه رادیویی کوپه فاش کرد که باشگاه بارسلونا برای رعایت قانون فرپلی مالی لالیگا، حق پخش بازی‌های‌شان را از خودشان خریدند و به عنوان درآمد جدید اعلام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ