رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که عربستان سعودی برای عادی سازی روابط با این رژیم، به اندک رضایت نمی دهد و خواهان برداشته شدن گام های مهم از سوی واشنگتن و تل آویو است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تحلیلگر آمریکایی می‌گوید که دست آمریکا و ناتو در اوکراین بیش از حد بسته شده است و در نتیجه تهدید مستقیم نیجر به حمله و سرنگونی حکومت نظامی جدید این کشور، موثق و معتبر نیست.
بحث آزادی بیان است. آنطور که من می‌فهمم کلیت نظام سیاسی، با آزادی بیان تا حدی کنار آمده و در حال حاضر هم تحمل دستگاه‌های حاکم نسبت به گذشته در برابر این موضوع بالاتر رفته است. با این همه، کسانی که در نقد اوضاع قلم می‌زنند یا سخن می‌گویند نسبت به امنیت خود هیچ‌گونه اطمینانی ندارند. بنابراین، ضروری است که تصریح شود نظام جمهوری اسلامی اصل آزادی بیان را پذیرفته و اصحاب قلم و سخن هیچ‌گونه نگرانی نسبت به عواقب انتقادات سیاسی خود ندارند.
ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از درگیری میان فلسطینیان و شهرک‌نشینان صهیونیست، ورودی‌های روستای برقه در شرق رام الله را مسدود کرد.
مسئولان و عناصر سرویس‌های جاسوسی و نظامی رژیم صهیونیستی در یک نشست فوری و اضطراری سناریوهای مربوط به احتمال فروپاشی این رژیم را در پی تشدید بحران سیاسی در اراضی اشغالی بررسی کردند.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی به نگرانی شدید محافل امنیتی و نظامی این رژیم از سرباز زدن صدها نظامی ذخیره این رژیم از خدمت نظامی اشاره کردند.
رئیس قوه قضائیه گفت: نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و قضائی در تعقیب عاملان شهادت چهار کادر پلیس راهور اهتمام جدی داشته باشند تا درس عبرتی برای سایرین باشد.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد آمریکا و متحدانش دست از توسل به فشار نظامی برای پیشبرد اهداف خود بردارند.
دبیرکل ناتو از سفر احتمالی «یوگنی پریگوژین» رئیس گروه نظامی خصوصی واگنر به بلاروس خبر داد و گفت که در اینصورت، ناتو «آماده پاسخ سریع» است.
شورش واگنر‌ها در بحبوحه جنگ اوکراین، روسیه دومین قدرت نظامی جهان را با بحرانی روبه‌رو ساخت که موجب بروز موجی از نگرانی در دنیا شد. گرچه این بحران ظاهراً با یک مصالحه به پایان رسیده است، اما به‌نظر می‌رسد که این اتفاق سرآغاز علنی شدن بحران جانشینی در روسیه است که آثار و تبعات آن به شکل‌گیری حوادث و اتفاقات دامنه‌دار و پیچیده‌ای منجر می‌شود که نه‌تن‌ها روسیه بلکه بسیاری از کشور‌های پیرامونی آن از جمله ایران، اروپا و خاورمیانه را تحت تأثیر قرار خواهد داد.
کربی در ادامه کنفرانس خبری خود گفت: «ایران به فروش پهپادهای پیشرفته به روسیه ادامه داده و از آنها برای هدف قرار دادن نیروهای آمریکا در خاورمیانه نیز استفاده کرده است».
منابع عبری از نگرانی دستگاه‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری راهپیمایی پرچم خبر می‌دهند.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم هراس واشنگتن از تعمیق روابط تهران - مسکو در واکنش به ادعای روزنامه وال استریت ژورنال، از تعمیق روابط این دو کشور باز هم ابراز نگرانی کرد.
یکی از مسئولان محلی انجمن آمریکایی‌تبار‌ها در واکنش به این حادثه گفت: ما به شدت بابت سخنان خانواده این نظامی که تاکید دارند به دخترشان چندین بار تعرض شده احساس نگرانی می‌کنیم و خواستار انجام تحقیقات فوری و شفاف درباره این ادعا‌ها هستیم.
احتمال جنگ دوباره میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان بالا گرفت/ باکو: ایروان محموله‌های نظامی از ارمنستان به قره‌باغ منتقل کرده / حضور ۱۰ هزار نیروی حافظ صلح روسی در منطقه یک نگرانی جدی است
در بیانیه وزرای خارجه آمریکا و سه کشور اروپایی ادعا می‌شود که افزایش همکاری نظامی میان ایران و روسیه موجب نگرانی است و موجب بی ثباتی در منطقه می‌شود.
حجت الاسلام فلاحتی با بیان اینکه زنان و مردان مومن و خانواده‌های معزز شهدا از کشف حجاب‌های رخ داده نگران هستند، افزود: دخترانی که کشف ححاب کردند و تعدادشان اندک است بدانند که این عمل‌شان جرم است و نظام اسلامی اجازه نخواهد داد که عده‌ای با این عمل باعث ناراحتی خانواده‌های مسلمان و اهل تدین شوند، البته از شورای عالی امنیت ملی و سازمان فضای مجازی کشور هم انتظار داریم تصمیماتی که گرفته‌اند عملی کنند.
محافل امنیتی رژیم صهیونیستی از همکاری گردان های شهدای الاقصی و گروهان های قدس شاخه های نظامی جنبش فتح و جنبش جهاد اسلامی در شمال کرانه باختری ابراز نگرانی کردند.
شورای امنیت ملی آمریکا امروز با مداخله در امور داخلی پکن اعلام کرد: ما از فعالیت تحریک آمیز نظامی چین در نزدیکی تایوان نگران هستیم‌!
دولت ژاپن با اشاره به بخشی از نگرانی های امنیتی خود در شرق آسیا، درصدد افزایش بودجه دفاعی و نظامی خود است.
سفارت روسیه اعلام کرد که یک سوال طبیعی مطرح می شود: آیا چنین سیاست دو گانه ای در مسیر اوکراین تنها نمونه ای از معامله "شرم آور" نیست که جیمز کلورلی با نگرانی درباره آن بحث می کند؟
امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به حادثه تروریستی تلخ و تاسف برانگیز حرم مطهر شاهچراغ تصریح کرد: این روز‌ها که کشور عزیزمان درگیر فتنه، آشوب، اغتشاش و دشمنی برنامه‌ریزی شده نظام استکبار است، تشکیل این مجالس باشکوه و نورانی و سخن گفتن از شهدا، راه شهدا، آرمان و اندیشه شهدا، ایثار واز خودگذشتگی شهدا، ولایت‌مداری و دشمن‌شناسی آنان برای تحقق آرمان‌های مقدس نظام اسلامی، بیش از هر زمان دیگری لازم و ضروری است و مصداق بارز «جهاد تبیین» است.
یک سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در این باره گفت: ما نگران این تهدید هستیم و از کانال های نظامی و اطلاعاتی با مقامات سعودی دائما در ارتباطیم.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه اوکراین بر هراس دوباره تل آویو از همکاری های فزاینده ایران و روسیه ابراز نگرانی کرد.
آمریکا نگران مشارکت هند و هر کشور دیگری در مانور نظامی مشترک با روسیه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ