جوزپه ماروتا، مدیر باشگاه اینتر، در آستانه دیدار امشب تیمش مقابل در لیگ قهرمانان اروپا در یک مصاحبه شرکت کرد و گفت تصمیم به استفاده از بازیکنان تنها به عهده سرمربی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر، تایید کرد که با بنجامین پاوارد به توافق رسیده اند و گفت‌وها با بایرن نیز کاملا مثبت بوده است.
جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی اینتر، از جذب مهدی طارمی پشیمان شده و به دو دلیل دیگر خواهان به خدمت گرفتن این مهاجم ایرانی برای نراتزوری نیست.
مارتا، ستاره برزیلی فوتبال زنان، بعد از ناکامی تیمش از صعود به دور حذفی جام جهانی 2023 در کنفرانس خبری اشک ریخت.
مارتا، ستاره بزرگ فوتبال زنان برزیل، بعد از حذف این تیم از جام جهانی زنان 2023 با ناراحتی شدید و چشم‌های اشک‌بار با فوتبالی ملی خداحافظی کرد.
بپه ماروتا، مدیر اینتر، تماسی با مدیر برنامه پائولو دیبالا داشته تا شرایط جذب او را جویا شود.
مارتا، بازیکن تیم زنان برزیل که 6 بار عنوان بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرده، به دنبال تثبیت رکورد خود به عنوان بهترین گلزن تاریخ جام جهانی زنان است.
مارکتا وندروسووا از جمهوری چک با پیروزی برابر الینا اسویتولینا راهی فینال مسابقات تنیس زنان ویمبلدون شد.
بپه ماروتا، مدیر اینتر، از سیمونه اینزاگی به خاطر مقاومت در برابر انتقادات تلخ تمجید کرد.
بپه ماروتا، مدیر اینتر، تایید کرد که باشگاه النصر عربستان همچنان برای جذب مارسلو بروزوویچ با این باشگاه ایتالیایی درحال مذاکره است.
بپه ماروتا، مدیر اینتر در واکنش به پیشنهاد النصر برای مارسلو بروزوویچ مدعی شد که ثروت هنگفت سعودی‌ها اکوسیستم فوتبال را تغییر می‌دهد.
نام مارتا در فهرست تیم ملی برزیل برای جام جهانی زنان قرار گرفته و او بازی در ششمین جام جهانی خود را نیز تجربه خواهد کرد.
به‌په ماروتا، مدیر عامل اینتر، در مورد چگونگی عملکرد باشگاه برای پایداری اقتصادی و فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی صحبت کرد.
بپه ماروتا، رئیس باشگاه اینتر، تاکید کرد که دلیلی برای قطع همکاری با سیمونه اینزاگی وجود ندارد.
بپه ماروتا، مدیر باشگاه اینتر، اعلام کرد که آندره اونانا به هیچ وجه در تابستان پیش‌رو فروخته نخواهد شد.
جوزپه ماروتا، مدیر اینتر، می‌گوید خبرهای اخیر درباره اخراج سرمربی این تیم سیمونه اینزاگی در پایان فصل شایعه است و او فصل بعد هم هدایت اینتر را به عهده خواهد داشت.
مدیر ورزشی باشگاه اینتر می‌گوید به جز دور ماندن این تیم از رقابت برای کسب اسکودتو، اینزاگی در سایر مسابقات خوب کار کرده است.
دو جزیره‌ی بزرگ و زیبا دارد که به هر دوی آن‌ها ماریتا (Marietas) می‌گویند و در سمت غربی این کشور قرار گرفته اند. این جزایر خالی از سکنه هستند و اهالی بومی و افرادی که همیشه در آن‌ها زندگی کنند، ندارد، اما مکان‌هایی فوق العاده و بکر برای گشت و گذار و سفر‌های رمانتیک است. در ادامه همراه تاپ توریست باشید تا با ساحل مخفی ماریتا در مکزیک بیشتر آشنا شوید.
پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر، بابت قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی خوشحال است.
پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر، بابت قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی خوشحال است.
بپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر، اعلام کرد که این باشگاه در یک قدیمی امضای قراردادی طولانی مدت با میلان اشکرینیار قرار دارد.
جوزپه ماروتا، مدیر باشگاه اینتر، می‌گوید میلان اشکرینیار برای تمدید قراردادش با این تیم تنها چند هفته دیگر فرصت دارد.
پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر، اعتراف کرد تصور نمی کرده این تیم شانسی برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان داشته باشد.
پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر، اعتراف کرد تصور نمی کرده این تیم شانسی برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان داشته باشد.
جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی اینتر، می‌گوید پاری سن ژرمن این باشگاه ایتالیایی را برای موافقت با انتقال مدافعش میلان اشکرینیار به پاریس، به صورت ضمنی تهدید کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ