به دنبال عملکرد ضعیف منچسترسیتی در دیدار تدارکاتی خود، هواداران این تیم با نگرانی به این موضوع در فضای مجازی واکنش نشان دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا تقریبا مطمئن است که می تواند قبل از بازی با ختافه قرارداد تمام بازیکنان معلق خود را ثبت کند.
باشگاه تراکتور به شایعات پیرامون عدم امکان استفاده از 12 بازیکن جدید خود واکنش نشان داد.
پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی رم، در جریان بازی دوستانه مقابل تولوز فرانسه باعث نگرانی اعضای تیم و هواداران شد.
هواداران خرافاتی فوتبال برای کیلیان امباپه نگران هستند و معتقدند ملاقات با کیم کارداشیان برای کاپیتان فرانسه بدیمن خواهد بود.
در نظرسنجی از اعضای رسمی باشگاه بارسلونا مشخص شده که آنها همچنان نگران پرونده نگریرا و البته انتقال از نوکمپ به مونتجوئیک هستند.
ساعتی پیش پاکو خمس به همراه دستیارانش وارد ایران شدند.
هواداران استقلال با وجود صحبت‌های حجت کریمی اما نگران آینده مهدی قایدی و محمد محبی در تیم خود هستند.
برخورد شدید ویرژیل فن‌دایک، مدافع لیورپول، با یک بازیکن استون‌ویلا در دقایق اولیه دیدار امروز دو تیم هواداران را به شدت نگران سلامت این دو کرد.
غیبت دوباره توماس مولر در تمرین بایرن مونیخ موجب نگرانی هواداران از آینده این ستاره شده است.
انتشار خبر ملاقات ژوزه مورینیو با دو دستیار ایجنتش، ژرژ مندس، باعث نگرانی هواداران رم شده است.
درحالیکه یوونتوس فردا در لیگ اروپا به مصاف فرایبورگ می‌رود امروز در تمرین این تیم آنخل دی‌ماریا به صورت انفرادی به تمرین پرداخت تا هواداران بیانکونری را نگران کند.
هواداران منچستریونایتد به شدت نگران مصدومیت مارکوس رشفورد در دیدار مقابل بارسا هستند و از این می‌ترسند که ستاره اول تیم‌شان نتواند فردا در مقابل نیوکسل در فینال جام اتحادیه بازی کند.
کوی دی‌بروینه و آیمریک لاپورت امروز در تمرین منچسترسیتی برای دیدار با لایپزیش در لیگ قهرمانان حضور نداشتند و غیبت ستاره بلژیکی هواداران سیتی را نگران کرده است.
مصدومیت پدری، ستاره جون بارسا، در اواخر نیمه اول دیدار این تیم مقابل منچستریونایتد ژاوی و هواداران بارسا را نگران کرده است.
قضیه تمدید قرارداد کریم بنزما باعث نگرانی هواداران رئال شده ولی در باشگاه مادریدی از این بابت نگران نیستند و به زودی با ستاره فرانسوی تماس خواهند گرفت.
قضیه تمدید قرارداد کریم بنزما باعث نگرانی هواداران رئال شده ولی در باشگاه مادریدی از این بابت نگران نیستند و به زودی با ستاره فرانسوی تماس خواهند گرفت.
تصاویری که امروز از ارلینگ هالند در تمرین منچسترسیتی منتشر شده و او را لنگ‌لنگان نشان می‌دهد هواداران این تیم را نگران کرده است.
هواداران پرسپولیس، ۲ نگرانی بزرگ برای یورگن لوکادیا دارند. اول اینکه او درست مثل همیشه، یک شروع خوب را به یک پایان تلخ گره بزند. نگرانی دوم هم به شرایط جسمی او برمی‌گردد.
مصدوم شدن نیمار در جریان تمرین امروز تیم ملی برزیل هواداران سلسائو را در آستانه جام جهانی نگران کرده است.
سِر کنی دالگلیش و بازماندگان فاجعه هیلزبورو از هواداران لیورپول خواستند در بازی امشب مقابل آژاکس به یک دقیقه سکوت به خاطر مرگ ملکه الیزابت احترام بگذارند.
سِر کنی دالگلیش و بازماندگان فاجعه هیلزبورو از هواداران لیورپول خواستند در بازی امشب مقابل آژاکس به یک دقیقه سکوت به خاطر مرگ ملکه الیزابت احترام بگذارند.
عملکرد ضعیف رحیم استرلینگ در جریان شکست 3-0 چلسی مقابل لیدز هواداران این تیم را نگران کرده و باعث شده او از سوی برخی هواداران به تیمو ورنر تشبیه شود.
گلر ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها به دو تساوی پیاپی تیمش در فضای مجازی واکنش نشان داد.
نمایش نه چندان خوب ارلینگ هالند برابر بورنموث، سوالاتی را در ذهن هواداران منچسترسیتی و پپ گواردیولا ایجاد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ