رئیس قوه قضائیه گفت: نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و قضائی در تعقیب عاملان شهادت چهار کادر پلیس راهور اهتمام جدی داشته باشند تا درس عبرتی برای سایرین باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آصفری می‌گوید: «معتقدم نباید در این زمینه نگران بود. امروز فهم و شعور مردم بالا رفته و می‌توانند اعتراضات خود را به صورت قانون‌مند عملیاتی کنند. اما متاسفانه بعضا اقدامات و اختلافاتی که برخی جریانات برانداز دارند، باعث ایجاد ناامنی می‌شود. این موضوع باعث شد تا برخی جریانات در دولت نگران باشند. اما نهایتا نهاد‌های دولتی باید مسوولیت این تجمعات را به عهده بگیرند. تا زمانی که ساختار احزاب در کشور ما ارتقا پیدا نکرده و قانون‌مند نشوند، این روند ادامه خواهد داشت.»
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
نگرانی اگر وجود داشته باشد به دو گروه مزاحم در آمریکا و ایران مربوط است؛ جمهوریخواهان در آمریکا و کاسبان تحریم در ایران. البته لابی صهیونیستی نیز از کارشکنی‌های این دو گروه حمایت می‌کند. راهکارهائی که برای نوع توافق در نظر گرفته شده می‌تواند جمهوریخواهان آمریکا را ناکام نماید و در ایران نیز مسئولان نظام باید با عزم و اراده ویژه‌ای موضوع را دنبال کنند که موجب ناکامی کاسبان تحریم شود.
قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر در رابطه با حضور خود در تیم شمس آذر در فصل آینده گفت: بیشترین نگرانی من این است که این احترام و اعتمادی که مردم نسبت به من دارند را از دست دهم.
شاهرود- مسئولان استان سمنان در حالی می‌گویند زمین برای مسکن ملی تامین شده که در برخی شهرها مانند دامغان، شاهرود، کلاته خیج و بیارجمند مردم از عدم واگذاری زمین گلایه دارند.
شاهرود- مسئولان استان سمنان در حالی می‌گویند زمین برای مسکن ملی تامین شده که در برخی شهرها مانند دامغان، شاهرود، کلاته خیج و بیارجمند مردم از عدم واگذاری زمین گلایه دارند.
اینترنت ماهواره‌ای استارلینک که به گفته مسوولانش، با هدف پوشش حداکثری مردم جهان از اینترنت ایجاد شده، به تازگی نگرانی جدیدی را برای کاربرانش ایجاد کرده است و آن افزایش هزینه اشتراک ماهانه است.
ما قبل از اینکه با حرف، چیزی یاد مردم بدهیم باید با عمل یاد مردم بدهیم، اگر مردم عمل صالح ببینند، هم می بینند و هم عمل میکنند، ولی اگر تنها درس صالح بگوییم، ممکن است یاد بگیرند اما کاری از پیش نمی رود.
خیلی وقت‌ها با بابک درد دل می‌کردم و او همیشه به حرف هایم گوش می‌داد. یک روز به او گفتم: «من ساعات زیادی سرکارم و دل نگران تنهایی سمانه هستم. نمی‌دانم باید چه کار کنم؟» بابک کمی فکر کرد و گفت: «سمانه را خانه ما بیاور.
عبدی نوشت: رئیسی: ذخایر ارزی ما جایی برای نگرانی ندارد. آینده سفره مردم را بسیار روشن می‌بینیم. این گزاره‌ها هنگامی که هر روز و هر هفته تکرار شود، این معنا را به ذهن متبادر می‌کند که وضعیت این موارد نگران‌کننده است.
نماینده مردم کرج در مجلس گفت: مردم بابت یک یا دو ملک مسکونی خود نگران نباشند، چرا که مالیات بر سوداگری فقط شامل پنج تا شش درصد افراد جامعه می‌شود که این جمعیت حتماً سوداگر هستند.
رئیس جمهور گفت: بارها گفته‌ایم که ذخایر ارزی ما جایی برای نگرانی ندارد و فعالان اقتصادی که می‌خواهند کار اقتصادی واقعی کنند بدانند مشکل ارزی نداریم، اما دشمنان باز می‌خواهند در دل مردم تردید و نگرانی ایجاد کنند. بازهم می‌گوییم هیچ مشکلی در این زمینه نداریم و به کوری چشم دشمنان در آینده هم نخواهیم داشت.
اصفهان – تغییرات صورت گرفته در چهارباغ عباسی مردم اصفهان را دلواپس این محور تاریخی کرده و زمزمه هایی از سواره راه شدن این گذر فرهنگی به گوش می رسد.
دبیر شورای نگهبان گفت: جایگاه مهم دانشگاهیان نزد مردم و نقش مهمی که دانشجویان در پیشرفت کشور ایفا کرده، باعث نگرانی دشمنان شده و آنها را واداشته تا برای تغییر اولویت‌های جریان دانشجویی و انحراف دانشگاه و دانشجو از مسیر خدمت به جامعه، برنامه‌ریزی کنند.
شکست آزمایش موشکی جدید کره جنوبی که در پاسخ به پرتاب موشک بالستیک از سوی کره شمالی انجام شد، نگرانی های متعددی را برای مردم کره جنوبی ایجاد کرده است.
صالح آبادی گفت: ما اکنون این نگرانی را داریم که فردی با وجود فعالیت غیر تجاری برای بهره منده از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری، نام خود را تجاری معرفی کند، چون در عین عدم پرداخت مالیات از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری هم استفاده می‌کند.
صالح آبادی گفت: ما اکنون این نگرانی را داریم که فردی با وجود فعالیت غیر تجاری برای بهره منده از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری نام خود را تجاری معرفی کند چراکه در عین عدم پرداخت مالیات از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری هم استفاده می‌کند.
صالح آبادی گفت: ما اکنون این نگرانی را داریم که فردی با وجود فعالیت غیر تجاری برای بهره منده از مشوق های در نظر گرفته شده برای حساب های شخصی به نام خود را تجاری معرفی کند چراکه در عین عدم پرداخت مالیات از مشوق های در نظر گرفته شده برای حساب های تجاری هم استفاده می کند.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با تاکید بر نگرانی مردم از خشک شدن دریاچه ارومیه گفت: دریاچه درحال خشک شدن کامل است.
لیز تراس با انتشار پیامی در توئیتر نسبت به وضعیت سلامتی ملکه انگلیس ابراز نگرانی کرد و نوشت که در این شرایط فکر مردم کشور با او و خانواده سلطنتی است. گزارش ها حاکیست که پرنس چارلز ولیعهد انگلیس و همسرش دقایقی پیش راهی کاخ بالمورال شده‌اند.
امروز هیچ نگرانی درباره‌ کالاهای اساسی وجود ندارد، در حالی که در گذشته برخی از آنها در حالت قرمز قرار داشت، اما امروز نگرانی وجود ندارد. همچنین قطعی برق را داشتیم که باعث می‌شد مردم و کارگاه‌ها هزینه‌هایی از این جهت پرداخت کنند، اما امروز دیگر این اتفاق رخ نداده و حتی قطعی گازی که در برخی استان‌ها داشتیم، دیگر شاهد نبودیم.
کالاهای اساسی امروز هیچ نگرانی درباره‌اش وجود ندارد، در حالی که در گذشته برخی از آنها در حالت قرمز قرار داشت، اما امروز نگرانی وجود ندارد. همچنین قطعی برق را داشتیم که باعث می‌شد مردم و کارگاه‌ها هزینه‌هایی از این جهت پرداخت کنند، اما امروز دیگر این اتفاق رخ نداد و حتی قطعی گازی که در برخی استان‌ها داشتیم را دیگر شاهد نبودیم
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی نسبت به اتفاقات باشگاه مس واکنش نشان داد.
شرکت ایسکرا اتوالکتریک در هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات و صنایع وابسته خودرو که از 26 خرداد لغایت 30 خردادماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین المللی استان اصفهان حضور خواهد یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ