مرد مسافرکش ۱۰ روز بعد با تلاش کادر درمان به زندگی برگشت و به هوش آمد. او که به‌خاطر آسیب شدیدی که به حنجره‌اش وارد شده بود، به سختی می‌توانست صحبت کند، گفت: با خودروی پرایدم مسافرکشی می‌کردم که ۲ مرد جوان از من خواستند به‌صورت دربستی آن‌ها را از خیابان دامپزشکی به ستارخان ببرم. در بین راه یکی از آن‌ها چاقویی روی گلویم قرار داد و تهدید کرد که تغییر مسیر بدهم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری اعضای یک باند سرقت خشن در تهران خبر داد و گفت: متهمان این پرونده در چهار عملیات همزمان پلیس، دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق جوان که تحت پوشش مسافرکش به زورگیری و ضرب و جرح مسافران می‌پرداختند، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از شهروندان با تهدید و سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان با پرداخت رشوه قصد رهایی از مأموران را داشتند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سه مسافرنما که اقدام به زورگیری از رانندگان خودروهای مسافربر کرده بودند، خبر داد.
اصفهان- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند چهار نفره سارقان زورگیر تلفن همراه در منطقه جنوب شهر اصفهان و اعتراف متهمان به ۱۶ فقره سرقت خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد که از خانم‌ها با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۶ فقره زورگیری اعتراف کردند.
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد درجریان بازجویی‌ها به چندین فقره سرقت زورگیری از شهروندان در خیابان‌های شرق تهران اعتراف و مال باختگان در مواجه حضوری آنها را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کردند.
رئیس پلیس آگاهی تهران در خصوص دستگیری زورگیران خشن در تهران گفت: اعضای این باند تاکنون به سرقت ۱۰۰ گوشی تلفن همراه اعتراف کرده اند که ۵۰ شاکی آن تاکنون شناسایی شده است.
زورگیران چاقوکش پس از توقف خودرو، دست و پایش را با بند کفش‌هایش بستند و در تاریکی شب کنار جاده رهایش کردند. سپس خودرو، تلفن همراه وهمه پولش را از او گرفتند و با سرعت سرسام‌آوری از محل متواری شدند. این مرد در حالی‌که پاسی از شب گذشته بود با تلاش فراوان توانست دست‌هایش را باز کند و خود را به خودرو‌های عبوری برساند و از آن‌ها کمک بگیرد. راننده نگون‌بخت سپس با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از به سرقت رفتن پرایدش توسط دو جوان زورگیر خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۳ تبعه از کشورهای همسایه که مرتکب ۲۳ فقره زورگیری شده بودند خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: شروران قمه به دست جاده قدیم مشهد - نیشابور که با تهدید چاقو زورگیری می‌کردند، دستگیر شدند.
طبق گزارش پلیس، این زوج خطرناک سابقه دار قبلا نیز دو دستگاه خودروی تیبا و پراید را با همین شیوه زورگیری کرده بودند. طولی نکشید که زوج جوان با اتهام آدم ربایی و مشارکت در سرقت مسلحانه شبانه، پای میز محاکمه نشستند تا به سوالات تخصصی قضات با تجربه شعبه ششم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی پاسخ دهند و از خود دفاع کنند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکی رنگ که در پوشش مسافر کشی از مسافران زورگیری می کردند خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند چهار نفره زورگیری در محدوده شهر ری خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۹ دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه و دو قبضه سلاح سرد (قمه) کشف شد.
فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای که در محله جوادیه زورگیری می‌کردند خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زورگیر تک‌رو، راننده جرثقیل سارق و ... خبرداد.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: راننده ۳۷ ساله در بیان جزئیات حادثه ادامه داد: حدود ساعت ۲۰:۱۵ شب بود که مسافری از طریق نرم افزار شرکت درخواست تاکسی کرد و من هم از توس ۹۷ یک زوج را به مقصد شهرک نوید (کشف) سوار کردم و دوباره به محل توس ۹۷ بازگرداندم، اما آن‌ها در مقصد از خودرو پیاده نشدند و ناگهان با تبر و اسید مرا تهدید کردند و به بیابان‌های انتهای توس بردند. مرد جوان با تبر، به دست و پشتم ضربه زد که من از ترس خودرو را رها کردم و پیاده پا به فرار گذاشتم
زورگیرانی که با روش خفه کنی در شمال تهران از بانوان سرقت میکردند ،دستگیر شدند.
دادستان عمومی و انقلاب تهران از دستگیری زورگیرانی که در محله سعادت آباد و شمال تهران اقدام به خفت‌گیری و بی هوش کردن بانون و سرقت از آن‌ها می‌کردند، خبر داد.
ماجرای دستگیری اعضای این باند ساعت ۲ بامداد چهاردهم مرداد زمانی آغاز شد که نیرو‌های گشت نامحسوس کلانتری سناباد مشهد در خیابان دستغیب به یک دستگاه پراید مشکی رنگ مشکوک شدند که با چسباندن پنبه به برخی شماره‌های پلاک انتظامی، اعداد آن به شیوه‌ای بسیار ماهرانه تغییر یافته بود. وقتی نیرو‌های گشت به سه سرنشین پراید دستور «ایست» دادند، ناگهان ورق برگشت و راننده پراید در تاریکی شب پدال گاز را فشرد تا از چنگ پلیس بگریزد، اما پس از طی مسافتی، کنترل فرمان را از دست داد و خودرو با بلوکه‌های وسط بولوار در تقاطع خیابان فلسطین برخورد کرد.
چند روز قبل فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های زیادی از سوی کاربران به دنبال داشت. در این فیلم مردی جوان در ترافیک بزرگراه نیایش در حالی که یک قمه در دست داشت به سمت خودروی پژو ۲۰۶ که راننده آن یک زن بود رفت و با تهدید در خودرو را باز کرد و پس از سرقت گوشی تلفن وی با ورود به فضای سبز وسط بزرگراه ناپدید شد.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهمترین این حوادث را بخوانید.
متهم گفت: من و برادر بزرگ ترم دچار مشکلات مالی بودیم که تصمیم گرفتیم یک خودرو سرقت کنیم. به همین دلیل با پیشنهاد مبالغ بالا، راننده را به مکانی خلوت بردیم و با وارد آوردن ضربات چاقو از او خواستیم تا کارت‌های عابر بانک خودش را به ما بدهد، اما او دو کارتی را داد که مبالغ زیادی نداشت. سپس برادرم برای گرفتن رمز یک کارت دیگر که احتمال می‌رفت پول بیشتری در آن حساب باشد، راننده را شکنجه کرد، من طنابی را به دستش دادم و او هم آن مرد حدود ۵۵ ساله را خفه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ