مشهد- رئیس پلیس راه نیشابور علت واژگونی اتوبوس زائران عراقی در محور سبزوار را تغییر مسیر ناگهانی خودروی پراید اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا علت تأخیر صدور گذرنامه‌ها را اعلام کرد و از افزایش ساعت کاری ادارات پلیس گذرنامه تا ساعت ۱۹ خبر داد.
یکی از دلایلی که بدن شما ممکن است میل به خوردن مواد غیرخوراکی را داشته باشد، این است که شما مواد مغذی کافی دریافت نمی‌کنید.
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رشد تعداد مناطق آزاد کشور گفت: به نظر می رسد برخی از نمایندگان مجلس برای احداث مناطق آزاد دیدگاه محلی دارند.
احسان صفایی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی ۱۷۹ درخت در خیابان، ولی عصر (عج) به عنوان درختان خشک ثبت شده‌اند، گفت: این درختان باید به مرور قطع و درختان جدید جایگزین آن‌ها شوند.
به دلیل حضور در تست های ایفمارک، نکونام نمی تواند برای نشست خبری، راهی سازمان لیگ شود.
احسان صفایی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی ۱۷۹ درخت در خیابان، ولی عصر (عج) به عنوان درختان خشک ثبت شده‌اند، گفت: این درختان باید به مرور قطع و درختان جدید جایگزین آن‌ها شوند.
عضو اتاق ایران با اشاره به جذب ۶ میلیارد دلار از منابع بلوکه شده گفت: این کار خوبی است اما ما می توانستیم در شرایط اقتصادی بهتری باشیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور از روند جذب بازیکنان جدید در جمع سرخ پوشان تبریزی ناراضی نیست.
وزیر امور خارجه کشور گفت: تاخیر در تبادل سفرا میان ایران و عربستان به علت تعطیلات سالانه در عربستان بود.
در حالیکه قطعی پیامک‌های سامانه همتا، خریداران و فعالان بازار موبایل را به دردسر انداخته است، یکی از مسئولان شرکت همراه اول، اختلالات پیش آمده را رد کرد.
وحید کاظمی برای دومین هفته متوالی در لیگ برتر قضاوت ندارد.
نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: ما بنا به درخواست کادرفنی در پشت صحنه مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا بودیم و تقسیم وظایف انجام شد.
جمعی از نمایندگان تقاضا دادند لایحه عفاف و حجاب به جای بررسی در صحن مجلس، در کمیسیونی ویژه رسیدگی شود که باید ببینیم نمایندگان در صحن مجلس چه تصمیمی در این باره اتخاذ می‌کنند.
علوم پزشکی یاسوج گفت: مرگ دو مادر باردار در بیمارستان امام سجاد در حال بررسی و پیگیری هستند.
فشار خون را در هر میلیمتر جیوه اندازه گیری می‌کنند. فشار خون زیر ۹۰ میلی متر جیوه برای حالت سیستولیک یا ۶۰ میلی متر جیوه برای حالت دیاستولیک معمولاً به فشار خون پایین تعبیر می‌شود.
ابدالی گفت: فنس کشی، افزایش روشنایی نصب بیشتر تابلو و دوربین مدار بسته از دیگر اقدامات مورد نیاز است که وزارت راه مسئولیت انجام آن را بر عهده دارد و برنامه‌هایی در دست کار قرار خواهد گرفت.
اصفهان- آبفای اصفهان در روزهای اخیر از رفع مشکل قطعی آب مناطقی از کلانشهر اصفهان خبر داد در حالی که شهروندان همچنان از تداوم قطعی و افت فشار آب گلایه دارند.
افرادی که به بیماری‌های زمینه‌ای مانند فشار خون بالا، آلرژی یا یک بیماری خودایمنی دچارند، باید در طول تابستان، محتاط‌تر باشند و پیشگیرانه عمل کنند. آلرژی یکی از علل رایج سردرد‌های تابستانی است. افرادی که علائم آلرژی را تجربه می‌کنند ممکن است دچار سردرد یا ناراحتی سینوسی در سراسر ناحیه سینوسی و صورت شوند. همه این‌ها ممکن است محرکی برای سردرد‌های میگرنی باشد.
طبق بررسی‌های صورت گرفته پس از وقوع تصادف و گفتگو با راننده خودرو، دریافتیم علت اصلی منحرف شدن از جاده و در نهایت واژگونی خودرو، سلفی گرفتن راننده بوده که منجر به از دست دادن جان فرزند ۱۶ ساله‌اش شده است.
روسونری در روزهای اخیر به شدت مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو را مورد هدف قرار داده بود ولی خالی بودن تنها یک سهمیه غیر اروپایی و تخیف ندادن پورتو باعث شد تا تیم ایتالیایی نسبت به جذب این بازیکن سرد شود.
عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال می‌گوید داوران بالای ۴۵ سال بر اساس اساسنامه فدراسیون کنار گذاشته می‌شوند.
معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان نیشابور با بیان اینکه در این حادثه علاوه بر چهار کشته، ۱۹ مصدوم داشتیم، اظهار کرد: چهار نفر از مصدومان که هم‌اکنون در بیمارستان تحت درمان هستند، حال مساعدی ندارند و ۱۵ مصدوم دیگر از نظر شرایط عمومی وضعیت پایداری دارند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از واژگونی اتوبوس بنز به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه در مسیر بندرعباس- حاجی آباد، محور اسکله با دو کشته و پنج زخمی خبر داد.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: بامداد چهارم آذرماه یک دستگاه خودرو سواری سمند با سه سرنشین در بلوار شیراز واژگون شده است که در این حادثه، راننده و خواهرش مصدوم شدند و دیگر سرنشین خودرو که دختری ۱۶ ساله بنام مائده (ماهک) هاشمی اهل شهرستان کنگان از توابع استان بوشهر بوده به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ