قیمت نفت در معاملات روز جمعه تغییر چندانی نداشت اما تحت تاثیر ضعیف شدن ارزش دلار آمریکا و چشم انداز کاهش تولید اوپک پلاس، در مسیر ثبت نخستین رشد هفتگی در پنج هفته گذشته قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرار است قیمت هر لیتر بنزین در ترکیه ۱.۵۵ لیر افزایش یابد.
قیمت جهانی طلا در معاملات اولیه آسیا امروز(دوشنبه) با افزایش ارزش دلار کاهش یافت زیرا احتمال افزایش بیشتر نرخ بهره فدرال رزرو بر جذابیت شمش تاثیر گذاشته است.
مدیر اجرایی آژانس بین‌المللی انرژی در اظهاراتی، هشدار داد که قیمت‌های انرژی ممکن است زمستان امسال دوباره افزایش پیدا کرده و دولت‌ها را مجبور کند یارانه برای مصرف‌کنندگان فراهم کنند.
قیمت سکه امروز ۲۷ خرداد نسبت به پنج شنبه هفته قبل با افزایش یک میلیونی مواجه شده و به کانال ۳۰ میلیون تومانی نزدیک شده است.
توزیع شیر در مدارس از اوایل دهه ۸۰ آغاز شد و در سال ۱۳۹۶ با افزایش قیمت لبنیات قطع شد و اینگونه بود که با وجود تمام تلاش‌ها در یک دهه گذشته سرانه مصرف شیر دوباره کاهش یافت.
در گذشته و اکنون اهداف روشنی از افزایش قیمت بنزین نداشته‌ایم / افزایش قیمت بنزین دوباره از طریق افزایش نرخ حمل و نقل و تشدید انتظارات تورمی، تورم جدید ایجاد می‌کند / هیچ کجای دنیا سابقه ندارد که به همه شهروندان اعم از اتومبیل‌دار و ندار، بنزین بدهند / باید در مورد سیستم حمل و نقل کشور و هم در مورد سیستم انرژی کشور و هم در مورد تولید خودروی با کیفیت در کشور چاره اندیشی اساسی شود / در ساختار فعلی اقتصاد ایران مشکل حامل‌های انرژی با قیمت حل نمی‌شود
منابع مصری از تصمیم جدید وزارت نفت این کشور درباره قیمت بنزین در سرزمین فراعنه خبر دادند.
منابع مصری از تصمیم جدید وزارت نفت این کشور درباره قیمت بنزین در سرزمین فراعنه خبر دادند.
در پی افزایش قیمت دلار در بازار، بانک مرکزی عرضه ارز با کارت ملی را دوباره از سر گرفت.
در پی افزایش قیمت دلار در بازار، بانک مرکزی عرضه ارز با کارت ملی را دوباره از سر گرفت.
مقامات آمریکایی و عربستانی، سه ماه پس از اینکه روابطشان به پایین‌ترین حد تاریخی رسید، گفتند که دولت بایدن تهدیدات خود مبنی بر انتقام از عربستان را به‌دلیل کاهش تولید نفت در سال گذشته کنار گذاشته و در تلاش هستند تا هماهنگی‌های امنیتی خود را برای مقابله با ایران در سال۲۰۲۳ افزایش دهند. «دیون نیسنباوم» «استفن کالین» و «نانسی یوسف» در گزارش ۵ژانویه۲۰۲۳ در وال استریت ژورنال نوشتند، مقامات به نشانه‌هایی از بهبود همکاری آمریکا و عربستان در هفته‌های اخیر اشاره کردند؛ زیرا کاهش قیمت بنزین در ایالات متحده، نتایج بهتر از انتظار انتخابات میان‌دوره‌ای برای دموکرات‌ها و تشدید نگرانی‌ها درباره ایران باعث شد تا از شدت نزاع و اختلافات طولانی مدت دو کشور کاسته شود. دلیل این تنش آن بود که سعودی‌ها درخواست‌های کاخ سفید برای به تعویق انداختن کاهش تولید را رد کردند. تصمیم تولید تنها یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای به نگرانی از تورم دامن زد و رئیس‌جمهور بایدن قول داد با کنگره برای تحمیل «عواقب» نامشخص بر عربستان سعودی همکاری کند.
قیمت مرغ که هفته گذشته تا هرکیلوگرم ۵۸ هزار تومان افزایش یافته و به قیمت مصوب ۶۳ هزار تومانی خود نزدیک شده بود دوباره کاهش یافت و در سطح خرده فروشی تا ۵۰ هزار تومان نیز به فروش می‌رسد.
قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه با امیدواری به بهبود تقاضای چین و ابهامات درباره نحوه اجرای مکانیزم سقف قیمت غربی برای نفت روسیه، اندکی افزایش یافت.
قیمت نفت در معاملات روز پنج شنبه بازار آسیا به دلیل ابهامات درباره نتیجه نشست هفته آینده اوپک پلاس، کاهش یافت.
کارگروه برنامه‌ریزی تولید گوشت مرغ کشور پیش بینی کرد با چهار مصوبه جدید درباره افزایش تولید مرغ، قیمت این محصول طی هفته‌های آینده دوباره کاهش می‌یابد.
معاملات ارز در سومین روز هفته بر خلاف روز قبل، دوباره با افزایش نسبی مواجه شده است؛ به گونه‌ای که بهای دلار در بازار ارز تهران به بالای کانال ۳۶ رسیده است.
امروز مطالبی همچون راهکار فرانسه برای مقابله با گرانی تخم‌مرغ، افزایش قیمت دوباره در یک خودروسازی، آخرین نرخ دلار در صرافی‌ها چقدر است؟، چرا دلالی دلار رونق گرفته است؟، چگونه با سرمایه خرد در بازار ملک سرمایه گذاری کنیم؟ کدام نماد‌ها در مراحل افزایش سرمایه قرار دارند؟، قیمت طلا چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
افزایش قیمت دوباره در فورد
وزارت خزانه داری آمریکا پیش بینی کرده که قیمت نفت در زمستان افزایش خواهد یافت.
قیمت نفت دوباره به دلیل نگرانی‌های تقاضا، افزایش ذخایر و احتمال اینکه دولت بایدن تصمیم جدیدی برای استفاده از ذخایر اضطراری صادر کند، کاهش یافت.
قیمت بلیت کنسرت‌ها دوباره افزایش می‌یابد؟
امروز مطالبی همچون افزایش دامنه نوسان به ۷ درصد از روز دوشنبه هفته آینده، افزایش قیمت سکه به دلیل رشد نرخ دلار، رشد نسبی دلار در بازار توافقی پایان هفته، چه کنیم که چند سال دیگر دوباره به این وضعیت دچار نشویم؟، پیش بینی بورس در شهریور ماه سال جاری، چرا قیمت بیت کوین کاهش یافت؟، تحلیل تکنیکال نماد وبملت + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
جزئیات عملکرد بانک رفاه کارگران در راستای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در سال جاری، اعلام شد.
هوای پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ