معاون صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با تشریح ابعاد توانمندی های کشور در حوزه پدافند هوایی و تعامل آن با جنگ الکترونیک از ایجاد اختلال روی پرنده های شناسایی دشمن در فاصله ۴۰۰ کیلومتر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیوزیلند تصمیم دارد برای ارتقای دفاع سایبری خود یک آژانس مخصوص در این زمینه ایجاد کند تا مردم و کسب وکارها راحت تر بتوانند در زمان اختلال در شبکه به کمک های لازم دست یابند.
نیوزلند تصمیم دارد برای ارتقای دفاع سایبری خود یک آژانس مخصوص در این زمینه ایجاد کند تا مردم و کسب وکارها راحت تر بتوانند در زمان اختلال در شبکه به کمک های لازم دست یابند.
رئیسی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد اختلال در روابط کشور‌های منطقه، بر تقویت همکاری‌ها و تعاملات دوجانبه و منطقه‌ای با استفاده از فرصت‌ها و زمینه‌های موجود و تبادل ظرفیت‌های متقابل تاکید کرد.
محمد جعفرپور رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت در یکی از پیام‌رسان‌های بومی گفت: در چند روز گذشته شرکت گوگل در اقدامی غیر حرفه‌ای، نسبت به ایجاد اختلال در استفاده از سرویس جستجوی خود (Google.com) برای کاربران ایرانی اقدام نموده است.
آسپرین در عمل لخته شدن خون اختلال ایجاد می‌کند. یک لخته خون می‌تواند به سرعت یک شریان را مسدود کند. این انسداد، جریان خون به سمت قلب یا مغز را مختل می‌کند و می‌تواند سبب سکته قلبی یا مغزی شود.
لیکن اسکلروزوس اختلالی است که می‌تواند روی پوست ناحیه بیرونی واژن، مقعد یا آلت تناسلی تاثیر بگذارد و باعث تغییر رنگ، نازک شدن، تحریک و خارش پوستی شود. معمولا در اثر خارش مداوم امکان ایجاد تاول و زخم نیز روی اندام تناسلی بیمار وجود دارد. گفتنی است که این علائم به ندرت در سایر قسمت‌های بدن تظاهر می‌یابند.
شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور طی یک اطلاعیه ای اعلام کرد: مشکل ایجاد شده در شبکه تامین برق، باعث از دسترس خارج شدن برخی از پیام رسان ها به صورت موقت گردید که این قطعی برق برطرف شده و فرآیند فنی برای ادامه خدمت رسانی در حال انجام است.
اشتباه باورنکردنی روی پاتریسیو پروژه کامبک رم را با اختلال ایجاد کرد تا شاگردان مورینیو دست خالی به پایتخت برگردند.
اوتیسم یک اختلال عصبی است که مشکلات جدی در تعاملات اجتماعی، ارتباطات کلامی و غیرکلامی در مبتلایان ایجاد می‌کند؛ چنانچه افراد جامعه با این علائم آشنا نباشند روی مبتلایان به اوتیسم و خانواده‌های آن‌ها فشار مضاعف وارد می‌کند.
چالش «کمبود برق» در تابستان قرار است با تولید چالش‌های جدید، از سر راه برداشته شود. با تصویب دولت، ساعت شروع کار از نیمه خرداد به مدت یک فصل، به ۶صبح تغییر می‌کند. این عقب‌رفت «ساعت کار» دست‌کم سه چالش (اختلال) در پایتخت و دیگر شهر‌ها ایجاد خواهد کرد که مهم‌ترین آن، نحوه ارتباط بخش خصوصی با دولت با توجه به تشدید اختلاف ساعت‌کار بین شرکت‌ها و دستگاه‌ها است. دولت می‌توانست تهدید کمبود برق را به فرصت تبدیل کند و با کاهش ساعت‌کار هفته، از تجربه موفق جهان به نفع افزایش بهره‌وری نیروی کار استفاده کند.
در حالی که ایران طی ماه‌های اخیر سخت‌ترین محدودیت‌ها را علیه شبکه‌های اجتماعی و پهنای باند اینترنت ایجاد کرده طی یکی دو روز اخیر موج جدیدی از محدودیت بسیاری از سرویسهای ایرانی را دچار اختلال کرده است.
وزیر ارتباطات گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که یک حمله سنگین سایبری اتفاق افتاده بود که به سرعت مشکل حل شد و قطعی کامل اصلا ایجاد نشده است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه «دشمن به دنبال اختلال خدمات به مردم است»، گفت: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی برای ارائه خدمات بهتر به مردم مهمترین هدف ما ست.
جراحی‌های زیبایی و ترمیمی برای بهبودِ عملکردِ بهنجار جسمانی، ایجاد اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس اجتماعی، رفع نقایص جسمانی و اصلاح کیفیت زندگی اجتماعی افراد می‌تواند نقش مؤثری داشته باشد، اما مشکل اینجاست که اغلب جراحی‌های زیبایی که این روز‌ها انجام می‌شود ناشی از نارضایتی افراد از نقص‌های جزئی و در اصل تخیلی در ظاهرشان است.
کپسول سیگنوس شرکت نورتروپ گرومن که دیروز به فضا ارسال شد اکنون با مشکلی روبرو شده و یکی از پنل های خورشیدی آن باز نشده اما تیم پروژه معتقدند این امر اختلالی در ماموریت ایجاد نمی کند.
شرکت متا پلتفرمز درباره علت این اختلال، توضیحی نداد و تنها سخنگوی متا در بیانیه‌ای که ایمیل شد، اعلام کرد مطلع هستیم که مردم امروز برای ارسال پیام در واتس‌اپ دچار مشکل شدند. ما این مشکل را برطرف کرده و بابت مشکلات ایجاد شده، عذرخواهی می‌کنیم.
معاون صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با تشریح ابعاد توانمندی های کشور در حوزه پدافند هوایی و تعامل آن با جنگ الکترونیک از ایجاد اختلال روی پرنده های شناسایی دشمن در فاصله ۴۰۰ کیلومتر خبر داد.
معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با اشاره به اینکه دشمن روی تسخیر آسمان سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده است گفت: روی پرنده‌های شناسایی دشمن در فاصله ۴۰۰ کیلومتری اخلال ایجاد کردیم.
رئیس جمهور روسیه در گفتگو با صدراعظم آلمان تاکید کرد که تحریم ها باعث ایجاد اختلال در صدور گاز شده است.
یک کارشناس و کنشگر حوزه دیجیتال، گفت: «نباید تغییرات را این‌گونه نگاه کنیم که گویی امروز ایجاد شده است، این‌گونه نیست که فکر کنیم یک نفر برای خود در جایی نشسته و تصمیم گرفته که مردم را اذیت کند، نه برای این‌ها مصوباتی وجود دارد که در مصاحبه‌های آقای فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی، نیز آمده است. اتفاقی که الان رخ داده این است که براساس همان سیاست‌گذاری‌های کلان قرار بوده از نقطه a حرکت کنیم و به نقطه d برسیم و این فاصله‌ای که قرار است حرکت کنید، شما نیاز دارید به اینکه نقطه b و c را هم رد کنید؛ پس باید زیرساخت آماده کنید».
ایجاد اختلال در اپلیکیشن‌های پرطرفداری مانند اینستاگرام و تلگرام و حتی واتساپ در حالی گزارش می‌شود که ابراهیم رییسی در جریان مبارزات انتخاباتی خود در سال گذشته، به صراحت عنوان کرده بود که چنین برنامه‌ای در دستور کار دولت او نخواهد بود.
وزیر ارتباطات گفت: در رابطه با تامین ترافیک و تامین باند پلتفرم‌های خارجی چند روز گذشته، در تامین اینترنت داخلی چند ساعت تاخیر ایجاد شد و برطرف شد.
براساس اعلام شرکت ارتباطات زیرساخت، اختلال مسیرهای ارتباطی شمال کشور که منجر به ایجاد مشکل در تامین ترافیک برخی پلتفرم های خارجی شده بود، رفع شد.
حس طردشدگی یک نوع اختلال اضطرابی است که می‌تواند به مرور زمان فرد مبتلا به این اختلال را دچار استرس و نگرانی کند. به‌وجودآمدن این احساسات در زندگی فرد تغییراتی ایجاد می‌کند که گاهی این تغییرات کاملا منفی است. به بیانی دیگر می‌توان طردشدن و رهاشدگی را محرومیت از عاطفه و توجه از افرادی دانست که برای فرد مبتلا‌شده به اختلال از اهمیت زیادی برخوردار باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ