براساس اعلام شرکت ارتباطات زیرساخت، اختلال مسیرهای ارتباطی شمال کشور که منجر به ایجاد مشکل در تامین ترافیک برخی پلتفرم های خارجی شده بود، رفع شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان حج گفت: مشکل سامانه سماح از دیروز به دلایل مشکلات فنی و به روز رسانی سیستم است.
در پی آتش سوزی شب گذشته در کابل برق ورودی ساختمان شماره ۳ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و خاموش شدن مرکز داده این سازمان، ارائه خدمات الکترونیک ثبتی در دفاتر اسناد رسمی مختل شده است.
برق منطقه‌ای تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد : باتوجه به شرایط جوی در منطقه نیروگاه شهید رجایی قزوین و وجود صاعقه و رعد و برق و طوفان، یکی از تجهیزات انتقال برق منطقه غرب تهران دچار اختلال شد.
شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرده است اختلال در یکی از مراکز زیرساخت رخ داده بود که برطرف شده و کلیه ارتباطات پایدار است.
عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات که امروز (۸ تیر) برای بار دوم به نمایشگاه الکامپ رفته بود در پاسخ به خبرنگاران در مورد کندی اینترنت گفته که «شرایط اینترنت رو به بهبود است». او در ادامه به پروژه فیبر نوری و «سرعت‌های چند صد مگابیتی» اشاره کرده است.
اختلال خواب شیفت کاری (SWSD) نوعی اختلال خواب مرتبط با ریتم شبانه روزی است که می تواند افرادی را که در ساعات غیر معمول مانند شیفت های شبانه کار می کنند تحت تاثیر قرار دهد.
موشک آریان ۵ اروپا قرار بود برای آخرین بار روز گذشته از مقر فضایی در گینه فرانسوی به فضا پرتاب شود اما برنامه این عملیات تغییر کرد، قرار بود این موشک ۲ماهواره برای آلمان وفرانسه به فضا ببرد.
سایت بلیت فروشی دربی 101 با اختلال رو به رو شد
نرم افزار اسنپ و تپسی با اختلال عمده مواجه شده و خدمات نمی‌دهد.
بنابراین به والدین توصیه می شود،اولا از برچسب زدن به کودکان تان خودداری کنید.اما در صورتی که علایم و نشانه هایی در این خصوص مشاهده کردید حتما به پزشک مراجعه کرده و در صورت تشخیص قطعی اختلال،از پزشک مشورت بگیرید
مدیر مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات لحظاتی قبل در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در این باره گفت: ساعت ۸ صبح امروز با تلاش همکاران و تیم پیام‌رسان ایتا، اختلال در این پیام‌رسان بومی نیز برطرف شد. دیگر پیام‌رسان‌ها نیز ساعاتی پس از بروز اختلال در شب گذشته فعالیت خود را آغاز کردند.
خرامید رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات گفت:سکوهای گپ، آیگپ، سروش پلاس و شبکه‌های اجتماعی ویراستی و روبیکا هم از ساعت‌های گذشته کار خود را طبق روال انجام می‌دهند.
معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان از اختلال در سامانه پرداخت «وام ازدواج» بانک مرکزی خبر داد و گفت: در حال پیگیری رفع این مشکل هستیم.
اختلال سراسری در اینترنت کشور برای چندمین بار است که در طول ماه‌های گذشته رخ می‌دهد.
مترو خط کهریزک به تجریش بر اثر خرابی قطار متوقف شد.
آمار وب سایت داون دتکتور نشان می دهد سرویس رسانی توئیتر مختلف شده است.
اگر وزن کودک پایین‌تر از حد استاندارد باشد، از طریق معاینه فیزیکی توسط پزشک، آزمایش مدفوع و آزمایش خون می‌توان این اختلال را تشخیص داد.
اختلال تغذیه، مشکل ذهنی پیچیده‌ای است که بیشتر مواقع با کمک‌های پزشکی و روانشناسی درمان می‌شود.
اینترنت همراه و موبایل امروز برای دقایقی قطع و مجددا وصل شد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد از شب گذشته اختلالی در ترافیک داخل کشور رخ داده و همچنان ادامه دارد.
کاربرانی که از نسخه‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند جهت عملکرد بهتر و استفاده از سرویس‌ها، از ساعت ۲۰ امشب نسخه جدید شاد را از آدرس SHAD.IR به‌روزرسانی کنند.
رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، گفت: ارائه خدمت به بیمار اورژانسی به هر دلیلی دچار اختلال شود، جرم است و مطابق قانون برخورد خواهد شد.
شماری از فعالان محیط زیست با ورود و دراز کشیدن روی باندهای فرودگاه براندنبورگ برلین، موجب اختلال در پروازهای این فرودگاه شدند.
برخی از ماهواره های کیوب ستی که در ماموریت آرتمیس یک همراه موشک اس ال اس و کپسول اوریون به فضا پرتاب شدند، اکنون فعال شده اند اما برخی از آنها هیچ اطلاعاتی به زمین نفرستاده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ