جراحی‌های زیبایی و ترمیمی برای بهبودِ عملکردِ بهنجار جسمانی، ایجاد اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس اجتماعی، رفع نقایص جسمانی و اصلاح کیفیت زندگی اجتماعی افراد می‌تواند نقش مؤثری داشته باشد، اما مشکل اینجاست که اغلب جراحی‌های زیبایی که این روز‌ها انجام می‌شود ناشی از نارضایتی افراد از نقص‌های جزئی و در اصل تخیلی در ظاهرشان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیده شده است که افراد با کوله پشتی به منزل متقاضی مراجعه می‌کنند و به صورت اقساطی برای آن‌ها تزریق ژل و بوتاکس انجام می‌دهند.
دیده شده است که افراد با کوله پشتی به منزل متقاضی مراجعه می‌کنند و به صورت اقساطی برای آن‌ها تزریق ژل و بوتاکس انجام می‌دهند و کسی هم از آن‌ها سؤال نمی‌کند که از کجا مدرک گرفتید؟ گاهی نیز پای پزشکان قلابی در میان است، مثل پزشکی قلابی در غرب تهران که با فریب ۶۰ بیمار آن‌ها را زیر تیغ جراحی زیبایی برد، اما بیمارانش با بروز عوارض از او شکایت کردند.
این فوق تخصص ارتوپدی گفت: افرادی که صافی کف پا دارند یا افرادی که افزایش قوس کف پا دارند، دچار درد می‌شوند که فشاردر آن ناحیه دردشان را بیش‌تر می‌کند. این افراد از کفی باید استفاده کنند تا کمک کننده باشد و فشار را کمتر کند. در موارد شدیدتر ممکن است نیاز به عمل جراحی باشد.
تغییرات سبک زندگی و جراحی کاهش وزن می‌تواند وزن را کاهش داده و منجر به برگشت دیابت نوع ۲ برای برخی افراد شود.
مصرف آلوئه‌ورا در افراد دارای بیماری‌های التهابی روده، کودکان کمتر از ۱۲ سال، زنان باردار و شیرده، آپاندیسیت، روده تحریک‌پذیر، قاعدگی و خون‌ریزی، مشکلات کلیوی، یبوست مزمن، بواسیر ملتهب، پروستاتیت، سیستیت، اسهال خونی، زخم جراحی، تیروئید پرکار و افراد دیابتی ممنوعیت دارد.
مدیرکل امور کمیسیون‌های سازمان پزشکی قانونی کشور با تأکید بر این‌که «انجام جراحی‌های پلاستیک، ترمیمی و هر گونه اعمال زیبایی باید توسط افراد متخصص انجام شود»، تصریح کرد: از تعداد شکایات مطرح شده در حوزه جراحی پلاستیک و ترمیمی در هشت ماهه سال جاری (۱۰۲۵)، تنها ۴۵۶ مورد مربوط به متخصصان این رشته بوده و مابقی مربوط به اقداماتی است که توسط افرادی غیر از متخصصین جراحی پلاستیک و ترمیمی در این حوزه و یا افرادی که ممکن است اساسا پزشک نباشند، انجام شده است.
ضرغامی با اشاره به این‌که من به منتقدانم بسیار احترام می‌گذارم و همه آن‌ها را از هر جناحی که باشند دوست دارم و به آن‌ها علاقه‌مند هستم، عنوان کرد: کسی که من را مورد نقد قرار می‌دهد به من محبت می‌کند و من جز احترام هیچ وظیفه دیگری نسبت به او ندارم که انجام دهم. توصیه‌ام این است که افراد در هر موضوعی که می‌خواهند موضع بگیرند به خاطر احترام به مخاطبان، سمپاد‌ها و علاقمندان خودشان آن اطلاعات را جامع و کامل کنند و بعد هر قضاوتی خواستند انجام دهند.
هنگامی که افراد به دلیل شکستگی دست یا پا تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند، اغلب رقیق‌کننده‌های خون تجویزی به آن‌ها تزریق می‌شود.
هنگامی که افراد به دلیل شکستگی دست یا پا تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند، اغلب رقیق‌کننده‌های خون تجویزی به آن‌ها تزریق می‌شود تا خطر ایجاد لخته‌های خونی در ریه‌ها و پاهایشان کاهش یابد.
دبیر علمی هشتمین کنگره پیشگیری و درمان چاقی ایران، گفت: دوسوم جمعیت بالغ کشور دچار اضافه وزن و چاقی هستند.
بر خلاف قلب، کبد، کلیه‌ها و... اغلب افراد در صورت ابتلا به مشکلات کیسه صفرا از آن بی‌اطلاع هستند. سنگ کیسه صفرا در درصد کمی از مردم با علائمی از قبیل درد شکم، تهوع، نفخ، استفراغ، بروز می‌کند. هنگامی که علائم سنگ صفرا مکرر و عود کننده باشند، درمان، جراحی و برداشتن کیسه صفرا است.
زمانی که افراد هم چاقی و هم بی اختیاری ادرار دارند، اغلب به کاهش وزن تشویق می‌شوند. تحقیقات نشان می‌دهد وقتی افراد مبتلا به چاقی شدید تحت عمل جراحی کاهش وزن قرار می‌گیرند، می‌تواند مشکلات مثانه آنها- حداقل در دو سال اول- کاهش یابد.
این‌ها تصورات متعصبانه جناحی هستند که زمینه را برای جنگ قدرت فراهم می‌کنند و به جای کمک به پیشرفت کشور موجب درجا زدن و جلوگیری از انجام امور می‌شوند. نام چنین کاری را نمی‌توان انتقاد گذاشت حتی اگر افراد مدعی باشند که به قصد انتقاد مرتکب آن می‌شوند. این، انتقام است، یعنی همان کاری که به ضرر کشور، مردم و نظام اجتماعی تمام می‌شود و دارای ماهیت ضدمیهنی و ضدمردمی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: از سنین کودکی تا سنین میانسالی و کهولت، چاقی سلامت و کیفیت زندگی افراد را تحت تاثیر قرار دهد و منجر به بروز بیماری‌هایی شود که طول عمر را کوتاه می‌کند در چاقی مفرط تا ۲۰ سال کاهش طول عمر وجود دارد و نیاز به جراحی دارد.
جراح کلیه و مجاری ادرار گفت: مصرف آب مورد نیاز یک فرد در شبانه روز، باید به تناسب، در ساعات مختلف شبانه روز تقسیم شود و افراد باید به هر آبی که دسترسی داشته باشند، اعم از آب لوله کشی شهری، آب چشمه و... به اندازه کافی مصرف کنند و این دغدغه را که املاح آب باعث ایجاد سنگ کلیه می‌شود، نداشته باشند.
دکتر مصطفی فقهی، جراح و متخصص بیماری‌های چشم گفت: یکی از مشکلات در کنترل دیابت، تشخیص دیرهنگام بیماری است و گاهی مبتلایان به دیابت با عوارض شبکیه‌ای به پزشک مراجعه می‌کنند که این مساله نشان می‌دهد فرد سال‌ها به دیابت مبتلا بوده و متوجه نشده است بنابراین افراد بالای ۴۰ سالی که فردی از خانواده آن‌ها به دیابت مبتلا است، حتما باید قندخون خود را بررسی کنند.
مصرف مقادیر زیادی جعفری ممکن است بر افرادی که مشکلات سلامتی خاصی دارند تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، به افراد مبتلا به بیماری کلیوی توصیه می‌شود از مصرف جعفری اجتناب کنند، زیرا برخی از مواد شیمیایی موجود در این گیاه ممکن است این بیماری را تشدید کند.
درگیری شدید فلسطینیان با صهیونیست‌ها در محله شیخ جراح به زخمی شدن صهیونیست‌ها افراطی منجر شد.
مدیرکل نظارت و ارزیابی اعتبارسنجی سازمان نظام پزشکی گفت: جراحی زیبایی در آرایشگاه‌ها ریسک بزرگی در حوزه سلامت است چراکه عوارض ناشی از تزریق ژل و بوتاکس توسط آرایشگر‌ها و افراد غیرپزشک بعضاً غیرقابل جبران و بسیار خطرناک خواهد بود.
علیرضا طبیب خویی، جراح متخصص مغز و اعصاب گفت: فشار فیزیکی بیش از حد، رفتار‌های شدید با ستون فقرات، نشستن‌های طولانی و رانندگی‌های طولانی، باعث آسیب به دیسک می‌شود. دیسک آسیب دیده با داخل شدن به کانال نخاعی باعث تنگ شدن آن می‌شود. این بیماری بیشتر در افراد بالای ۵۰ سال دیده می‌شود.
بعضی از افراد برای رسیدن به صورت‌های اینستاگرامی نیاز به یک تیغ جراحی دارند، کافی است با یک کلیک ساده عنوان «جراحی زیبایی» را در گوگل سرچ کنید و با انبوهی از جراحی‌های صورت، بینی، پیکرتراشی، لیفت و... مواجه شوید که هر کدام شیوه‌های عجیبی را برای رسیدن به زیبایی پیشنهاد می‌دهند.
طی سال‌های اخیر به دلیل عدم نظارت کافی بر حوزه زیبایی شاهد تخلفات گوناگونی هستیم؛ از دخالت افراد غیرمتخصص در این حوزه تا ورود پزشکان با رشته‌های غیرمرتبط به حوزه زیبایی. اقداماتی که نه تنها رضایت بیماران را در پی نداشته است بلکه آمار پرونده‌های شکایت در پزشکی قانونی را نیز بالا برده است.
شدت درگیری تا جایی بود که افراد حاضر در این درگیری دچار جراحت می‌شوند و یکی از ملی‌پوشان نیز از ناحیه دست دچار پارگی می‌شود که توسط پزشک کاروان چند بخیه می‌خورد.
درجات چاقی برحسب نمایه توده بدنی در نظر گرفته می‌شود که حاصل تقسیم وزن بدن برحسب کیلوگرم بر مجذور قد افراد به متر است. چنانچه حاصل این کسر بالاتر از ۳۵ و ۴۰ باشد، به ترتیب چاقی درجه دو و سه (مفرط) محسوب می‌شود که افراد مبتلا به آن کاندیدای اعمال جراحی باریاتریک هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ