چالش «کمبود برق» در تابستان قرار است با تولید چالش‌های جدید، از سر راه برداشته شود. با تصویب دولت، ساعت شروع کار از نیمه خرداد به مدت یک فصل، به ۶صبح تغییر می‌کند. این عقب‌رفت «ساعت کار» دست‌کم سه چالش (اختلال) در پایتخت و دیگر شهر‌ها ایجاد خواهد کرد که مهم‌ترین آن، نحوه ارتباط بخش خصوصی با دولت با توجه به تشدید اختلاف ساعت‌کار بین شرکت‌ها و دستگاه‌ها است. دولت می‌توانست تهدید کمبود برق را به فرصت تبدیل کند و با کاهش ساعت‌کار هفته، از تجربه موفق جهان به نفع افزایش بهره‌وری نیروی کار استفاده کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس اقتصاد انرژی گفت: بسیاری از صنایع در تیرماه سال جاری و در اوج گرما برق بیشتری دریافت کردند که این میزان انرژی بیشتر به جهش تولید صنایع ختم خواهد شد.
روزهای اخیر در فضای مجازی اخباری مبنی بر محدودیت صنایع منتشر شده در حالی که طبق توافق وزارتخانه‌های نیرو و صمت صنایع نیم روز در هفته تعطیل و به جای آن جمعه می توانند فعالیت کنند.
روزهای اخیر در فضای مجازی اخباری مبنی بر محدودیت صنایع منتشر شده در حالی که طبق توافق وزارتخانه های نیرو و صمت صنایع نیم روز در هفته تعطیل و به جای آن جمعه می توانند فعالیت کنند.
متخصصان پزشکی قانونی در معاینات اولیه از جسد اعلام کردند که آثار ضرب و جرحی روی بدن او دیده نمی‌شود و از طرفی مرد جوان دچار برق گرفتگی شده است.
مقامات دولتی هند اعلام کردند؛ بر اثر برق گرفتگی در ایالت اوتاراکند در شمال هند دست کم ۱۶ نفر کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شده‌اند.
مردی در روسیه بر اثر برق گرفتگی از بالای یک دکل برق سقوط کرد اما با زمین برخورد نکرد ولی بدن بی جانش در بین میله‌ها گیر کرد.
مدیرعامل توزیع برق پایتخت از قطعی برق ۵۱ مشترک اداری پرمصرف در پایتخت خبر داد.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق تهران بزرگ با بیان آنکه ۸۰ درصد برنامه‌های ما در مدیریت مصرف برق در ادارات تحقق پیدا کرده است، گفت: در راستای تحقق برنامه‌ها و با توجه به اخطار‌های قبلی مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق، امروز انشعاب برق ۴۵ مرکز اداری تهران قطع می‌شود.
برق ۶۸ اداره پرمصرف تهران قطع شد. شهروندان تهرانی مصرف برق خود را کاهش دهند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی شهرستان چناران از مرگ جوانی ۳۰ ساله پس از برق گرفتگی و سقوط از ارتفاع خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی شهرستان چناران از مرگ جوانی ۳۰ ساله پس از برق گرفتگی و سقوط از ارتفاع خبر داد.
باشگاه شهر راز شیراز با خرید امتیاز آرمان‌گهر سیرجان وارد لیگ دسته اول فوتبال ایران شد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: مردی ۳۶ ساله هنگام کار با دستگاه بالابر در خیابان سنائی مشهد به علت برق گرفتگی جان باخت.
مشهد ـ سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی گفت: طی پنج روز گذشته در خراسان رضوی ۲۷۰ اداره و شعبه بانک در استان به‌دلیل ‌رعایت‌نکردن مصرف بهینه برق مشمول قطعی برق شدند.
وزیر انرژی اردن اعلام کرد که نخستین فاز از پروژه اتصال شبکه برق این کشور به عراق تا ماه آگوست تکمیل خواهد شد.
وزارت نیرو اعلام کرد: امروز در ادامه طرح برخورد با ادارات پرمصرف شهر تهران، برق ۱۷ دستگاه اجرایی در پایتخت قطع شد.
استادیومی که با انرژی خورشیدی تامین برق می‌شود، تنها 5 دقیقه بعد از شروع بازی عراق - اردن با قطعی پروژکتورها مواجه شد.
مدیرعامل برق پایتخت با بیان اینکه به دنبال قطع برق ۱۵ نهاد عمومی پرمصرف در روز گذشته، امروز دوشنبه (۲۲ خردادماه) نیز، برق ۲۰ دستگاه اداری دیگر پایتخت شامل پنج بانک و یک وزارتخانه به دلیل بی‌توجهی به اخطار‌های داده شده قطع شده است و از مدیران و مسئولان ادارات شهر تهران درخواست کرد تا رعایت مصوبه هیات دولت و کاهش مصرف برق در ساعات اداری و غیراداری را با جدیت در دستور کار قرار داده و بر رعایت دقیق الزامات ابلاغی نظارت کنند.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ برای امروز در استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، شرق فارس، استان‌های غربی، خراسان شمالی و جنوبی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
مشهد ـ جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: مرد سالخورده ای هنگام سرویس کولر آبی به علت برق گرفتگی جان باخت.
رشت- فرمانده انتظامی رشت از جان باختن سارق سیم برق بر اثر برق گرفتگی در بخش خشکبیجار این شهرستان خبر داد.
رئیس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی با اشاره به اینکه بیشترین آمار برق گرفتگی مربوط به افراد غیر فنی است، گفت: در سال گذشته ۸۳۴ نفر در کشور بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ محاربه و اعدام در انتظار راهزنان خوزستان/ مرگ دلخراش ۲ نوجوان موتورسوار/ برق گرفتگی منجر به قطع دست‌های سیمبان شد/ طلاق به خاطر فرزند معلول/ رهایی از حبس ۱۳ ساله با دو شرط/ صاعقه مرد روستایی را کشت/ جنایتی که به خاطر سوء‌ظن رقم خورد/ سیگنال جنایت از آن سوی دیوار!/ دختران مقتول، مادرشان را بخشیدند
برق گرفتگی منجر به قطع دست های سیمبان شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ