معاون صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با تشریح ابعاد توانمندی های کشور در حوزه پدافند هوایی و تعامل آن با جنگ الکترونیک از ایجاد اختلال روی پرنده های شناسایی دشمن در فاصله ۴۰۰ کیلومتر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری فردی که اقدام به ایجاد اخلال در اداره پست شهر اندیشه کرده بود، خبر داد.
نجفی‌توانا: وقتی احساس می‌شود ضابطان دادگستری به وظایف خود آن‌گونه که باید عمل نمی‌کنند، دانش کافی را ندارند یا به مهارت‌های نوین برای اجرای وظایف خود مسلط نیستند این کاستی‌ها در فرآیند اجرای وظایف قوه قضاییه ایجاد اخلال و اشکال می‌کند. به همین دلیل در دستورالعملی که اخیرا آقای اژه‌ای صادر کرده‌اند بحث‌هایی، چون آموزش ضابطین، بازآموزی مسائل ظریف و دقیق مربوط به انجام وظایف ضابطین عام و خاص و... مورد تاکید قرار گرفته و این وظیفه به دادستان‌ها محول شده است.
محمد جعفرپور رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت در یکی از پیام‌رسان‌های بومی گفت: در چند روز گذشته شرکت گوگل در اقدامی غیر حرفه‌ای، نسبت به ایجاد اختلال در استفاده از سرویس جستجوی خود (Google.com) برای کاربران ایرانی اقدام نموده است.
رضوان لوچسکو، سرمربی تیم فوتبال پائوک می‌گوید حامیان وزیر ورزش به دنبال ایجاد اخلال در برگزاری فینال جام حذفی بین آاک آتن و پائوک بودند.
لیکن اسکلروزوس اختلالی است که می‌تواند روی پوست ناحیه بیرونی واژن، مقعد یا آلت تناسلی تاثیر بگذارد و باعث تغییر رنگ، نازک شدن، تحریک و خارش پوستی شود. معمولا در اثر خارش مداوم امکان ایجاد تاول و زخم نیز روی اندام تناسلی بیمار وجود دارد. گفتنی است که این علائم به ندرت در سایر قسمت‌های بدن تظاهر می‌یابند.
ثابت شده که از ابتدای بارداری، اضطراب و هیجان‌های زن باردار تاثیر مستقیمی بر روی جنین خواهد داشت. عدم اطلاع یا اطلاعات نادرست و ناقص در خصوص بارداری و تغییرات آن می‌تواند موجب بروز هیجان‌ها و آشفتگی‌های روانی شود. تغییرخلق (اخلاق)، تغییر اشتها، استفراغ‌های گاه و بیگاه، تغییر علایق و سلیقه‌ها و بالاخره ده‌ها نوع دیگر از این قبیل، هریک می‌تواند به تنهایی گرفتاری‌های فراوانی را ایجاد کند.
اشتباه باورنکردنی روی پاتریسیو پروژه کامبک رم را با اختلال ایجاد کرد تا شاگردان مورینیو دست خالی به پایتخت برگردند.
اوتیسم یک اختلال عصبی است که مشکلات جدی در تعاملات اجتماعی، ارتباطات کلامی و غیرکلامی در مبتلایان ایجاد می‌کند؛ چنانچه افراد جامعه با این علائم آشنا نباشند روی مبتلایان به اوتیسم و خانواده‌های آن‌ها فشار مضاعف وارد می‌کند.
چالش «کمبود برق» در تابستان قرار است با تولید چالش‌های جدید، از سر راه برداشته شود. با تصویب دولت، ساعت شروع کار از نیمه خرداد به مدت یک فصل، به ۶صبح تغییر می‌کند. این عقب‌رفت «ساعت کار» دست‌کم سه چالش (اختلال) در پایتخت و دیگر شهر‌ها ایجاد خواهد کرد که مهم‌ترین آن، نحوه ارتباط بخش خصوصی با دولت با توجه به تشدید اختلاف ساعت‌کار بین شرکت‌ها و دستگاه‌ها است. دولت می‌توانست تهدید کمبود برق را به فرصت تبدیل کند و با کاهش ساعت‌کار هفته، از تجربه موفق جهان به نفع افزایش بهره‌وری نیروی کار استفاده کند.
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت از دستگیری ۳ نفر از اراذل و اوباشی که با ایجاد درگیری و قمه کشی باعث ایجاد رعب وحشت و اخلال در نظم عمومی در شمال تهران شده بودند، خبر داد.
ایسنا نوشت: پلیس برای متفرق کردن برخی افراد که در کار توزیع اقلام کمکی میان زلزله‌زدگان خوی اخلال ایجاد کرده‌ بودند، وارد عمل شده است.
برخورد‌های قضایی با بازداشتی‌های وقایع اخیر روندی سریع داشت. محسن شکاری نخستین نامی بود که اعدام او خبرساز شد. او هفدهم آذر ماه به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح به قصد جان و ایجاد رعب و وحشت و سلب آزادی و امنیت مردم و همچنین جرح عمدی با سلاح سرد به مامور بسیج حین انجام وظیفه و مسدود نمودن خیابان ستارخان تهران و اخلال در نظم و امنیت جامعه به دار آویخته شد.
رئیسی: محدودیت اینترنت به دلیل اخلال دشمن و ایجاد ناامنی است
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه «دشمن به دنبال اختلال خدمات به مردم است»، گفت: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی برای ارائه خدمات بهتر به مردم مهمترین هدف ما ست.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: هدف دشمن ایجاد وقفه در پیشرفت کشور است و با وجود پیشرفت های کشور با تمام توان می‌کوشد در حرکت کشور به سمت پیشرفت و خدمت به مردم، توقف و اخلال ایجاد کند.
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم، دوشنبه ۲ آبان برای سخنرانی و گفت‌وگو با دانشجویان در دانشگاه خواجه‌نصیر حضور یافت. در حاشیه این مراسم تعدادی دانشجو در صحبت‌های سخنگوی دولت اخلال ایجاد کردند.
معاون صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با تشریح ابعاد توانمندی های کشور در حوزه پدافند هوایی و تعامل آن با جنگ الکترونیک از ایجاد اختلال روی پرنده های شناسایی دشمن در فاصله ۴۰۰ کیلومتر خبر داد.
معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با اشاره به اینکه دشمن روی تسخیر آسمان سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده است گفت: روی پرنده‌های شناسایی دشمن در فاصله ۴۰۰ کیلومتری اخلال ایجاد کردیم.
رئیس جمهور گفت: دشمن از کار و تلاش مستمر در جهت تحقق پیشرفت‌های کشور لطمه خورده و می‌خواهد در این مسیر اخلال و وقفه ایجاد کند.
مشاور وزیر اقتصاد گفت: هرگونه تصدی‌گری دولت در اقتصاد منجر به بروز اخلال در بازارها و نیز ایجاد رانت می شود.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با بیان اینکه به طور کلی باید از انجام هر اقدامی که موجب ایجاد اخلال در ترافیک می‌شود، پرهیز شود، گفت: یکی دیگر از اقداماتی که باید انجام شود، محدودسازی تردد ناوگان حمل بار است. بر این اساس خودرو‌های حامل بار و کالا‌های سوپرمارکتی می‌توانند از بعد ساعت ۹ صبح در سطح معابر تردد کنند. همچنین این خودرو‌ها اجازه توقف دوبل در معابر را ندارند.
امیر خوراکیان سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی در گفت و گو با خبرگزاری مهر گفته است در روزهای اخیر تهدیدات و حملات سایبری انجام گرفته اما با اتخاذ تدابیر لازم مجالی برای ایجاد اخلال در خدمت رسانی به مردم صورت نپذیرفته است.
ایجاد اختلال در اپلیکیشن‌های پرطرفداری مانند اینستاگرام و تلگرام و حتی واتساپ در حالی گزارش می‌شود که ابراهیم رییسی در جریان مبارزات انتخاباتی خود در سال گذشته، به صراحت عنوان کرده بود که چنین برنامه‌ای در دستور کار دولت او نخواهد بود.
رئیس قوه قضائیه در همین زمینه به مسئولان ذیربط قضایی دستور داد، چنانچه در ماه‌ها و هفته‌های اخیر برای افرادی از دو قشر زحمتکش معلمان و کارگران در اثر غفلت آن‌ها، پرونده قضایی تشکیل شده، نهایت مساعدت را به عمل آورند و در مقابل، چنانچه عناصری وابسته به بیگانه در صفوف معلمان و کارگران رخنه کرده‌اند و برای ضربه زدن و ایجاد آشوب و اخلال در نظم و امنیت مردم برنامه دارند...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ