لیکن اسکلروزوس اختلالی است که می‌تواند روی پوست ناحیه بیرونی واژن، مقعد یا آلت تناسلی تاثیر بگذارد و باعث تغییر رنگ، نازک شدن، تحریک و خارش پوستی شود. معمولا در اثر خارش مداوم امکان ایجاد تاول و زخم نیز روی اندام تناسلی بیمار وجود دارد. گفتنی است که این علائم به ندرت در سایر قسمت‌های بدن تظاهر می‌یابند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرسنال لیک را با برد سخت استارت زد
رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت گفت:یک لینک پر ظرفیت جدید در یکی از CDN های منطقه ایجاد کردیم.
تیاگو مندس، هافبک برزیلی فصل گذشته تیم لیون فرانسه، با عقد قراردادی تا سال 2025 به الریان قطر پیوست.
کریستین پولیشیچ، ستاره چلسی، به مدیران این باشگاه اعلام کرده که حاضر نیست به باشگاه لیون ملحق شود.
جان تکستور، مالک آمریکایی لیون، به شدت از سیاست های نقل و انتقالاتی تیم های عربستانی انتقاد کرد.
علیرضابیگی به قالیباف: توقعی از شما برای مبارزه با فساد و جلوگیری از اعطای رانت، درخواستی نا به جا است؛ لیکن حتی اگر برخلاف سلیقه و خواست شما باشد شما مکلف هستید در اداره ی مجلس قانون را رعایت نمایید.
طرفداران باشگاه لیون پیش از بازی با رن، با طرحی اختصاصی با رئیس سابق این باشگاه خداحافظی کردند.
باشگاه فنرباغچه برای تقویت بخش میانی و هجومی خود به دنبال دو ستاره از فوتبال ایران و آرژانتین است.
سران لیون از تمدید قریب الوقوع قرارداد با سرمربی سابق تیم ملی فرانسه خبر می دهند.
موقعیت لوران بلان به عنوان سرمربی لیون در خطر است، چرا که مالکان جدید و آمریکایی تیم از عملکرد او چندان راضی نیستند.
پاری‌سن‌ژرمن با نتیجه یک بر صفر مغلوب میهمان خود المپیک لیون شد.
دهمین فراخوان اعتراضات در فرانسه علیه اصلاحات قانون بازنشستگی، هزاران نفر را در لیون به خیابان‌ها کشاند.
توقع و انتظار این بود که سازمان‌های پشتیبان و تأمین کننده منابع در اجرای این قانون همراهی به مراتب بهتری با نظام تعلیم و تربیت می‌داشتند؛ لیکن باتوجه به اختلاف مبانی محاسبه فوق العاده رتبه بندی و بار مالی مربوطه با سازمان برنامه و بودجه کشور، حقوق اسفند به‌صورت علی‌الحساب پرداخت می‌شود.
مالو گوستو، مدافع لیون فرانسه، رسما با امضای قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو به چلسی پیوست.
شواهد و قراین نشان‌گر آن هستند که سه ماه نفس‌گیر در مناسبات ایران و اروپا در پیش خواهد بود. در این بازه زمانی زنده ماندن برجام تا اکتبر نیز خود یک چالش جدی است. پایان تحریم‌های تسلیحاتی ایران، منوط به زنده ماندن توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ خواهد بود. لیکن این که انگلستان یا فرانسه در ماه‌های پیش‌رو به سوی فعال کردن مکانیسم ماشه گام بردارند، فرضیه‌ای جدی است.
مجلس سنای آمریکا امروز به «لین تریسی» به عنوان سفیر جدید این کشور در روسیه رأی داد.
منابع خبری اعلام کردند که در پی وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی در نزدیکی شهر لیون فرانسه دستکم ۱۰ تن از جمله پنج کودک جان خود را از دست دادند.
سرمربی اسبق تراکتور معتقد است انتخاب ویلموتس به‌عنوان سرمربی تیم ملی تا حدی عجولانه صورت گرفت.
در بخش هایی از یادداشت عباس آخوندی، وزیر اسبق راه و شهرسازی می خوانیم: بحث موضع‌گیری چین برای من هیچ تازگی نداشت. چین این رویه را سالهاست که اتخاذ کرده‌است. لیکن، گروهی در تهران به هر دلیلی نمی‌خواستند که نشانه‌های آن را ببینند. شاید هم به دلیل حجم فساد فوق العاده‌ای که پیرامون قرارداد‌های چینی وجود داشت و دارد. تنها دو نمونه را برایتان ذکر کنم.
عباس آخوندی نوشت: وقتی که حضرات سیاست نگاه به شرق را مطرح کردند، من در موقع مسئولیت نبودم. لیکن، به دلیل وظیفه ملی از تعدادی از دوستان که فکر می‌کردم در تصمیم‌گیری‌ها و یا دستِ کم در توجیه قضایا موثرند از جمله آقایان مصباحی مقدم، احمد توکلی و مرتضی نبوی وقت گرفتم و خدمتشان رسیدم و گفتم، داستان از این قرار است. این اتکا به چین، امری موهوم است. لیکن، گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من/ آنچه البته به جایی نرسد فریاد است. و امروز باید شاهد پرده افتادن از چنین سیاستی باشیم.
پاری سن ژرمن در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 1-0 لیون را شکست بدهد.
جانشین وزیر دفاع گفت: ایران یک قدرت منطقه‌ای خواهان ثبات در منطقه شناخته می‌شود، لیکن در مقابل دخالت‌های قدرت‌های بیگانه در منطقه و اقدامات مخرب آنها به هیچ وجه سکوت نمی کنیم.
در بخشی از نامه آمده: دولت در تهیه آیین‌نامه اجرایی آن نهایت خست را به خرج داد، تا جایی که صدای برخی نمایندگان مجلس بلند شد و سرانجام با اصرار مجلس اصلاحاتی در آیین‌نامه صورت گرفت که البته با همین قانون هم فاصله داشت. لیکن، با نگاهی منصفانه و به دور از تعصب، به این آیین‌نامه و شیوه‌نامه اجرایی و نحوه اجرا، وضعیت نه چندان شایسته برخورد با معلمان را شاهد هستیم.
در سیزدهم ماه رجب مولودی در خانه کعبه پا بر عرصه هستی نهاد، که زبانها و قلمهای بسیاری همواره پیرامون ایشان، داد سخن داده اند؛ لیکن هر آنچه گفته یا نوشته شده و یا گفته و نوشته خواهد شد، نسبت به مقام رفیع ایشان همچون نسبت میان بال مگس به عقاب بلندپرواز است! و این سخنی است که نه در مقام خطابه بلکه با برهان قابل اثبات است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ