شرکت متا پلتفرمز درباره علت این اختلال، توضیحی نداد و تنها سخنگوی متا در بیانیه‌ای که ایمیل شد، اعلام کرد مطلع هستیم که مردم امروز برای ارسال پیام در واتس‌اپ دچار مشکل شدند. ما این مشکل را برطرف کرده و بابت مشکلات ایجاد شده، عذرخواهی می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نروژ تهدید کرده در صورتیکه شرکت متا چالش های حریم خصوصی و جمع آوری اطلاعات کاربران را برطرف نکند، روزانه ۱۰۰ هزار دلار جریمه می شود.
متا پلتفرمز اعلام کرده در آینده نزدیک تست هایی انجام می دهد که دسترسی به اخبار و اشتراک گذاری محتوا توسط کاربرانی خاص و ناشران را در کانادا محدود می کند.
به گفته ناظر رقابت انگلیس شرکت متا پیشنهاد کرده تا استفاده از داده های تبلیغاتی کسب وکارهای دیگر را برای سرویس«فیس بوک مارکت پلیس» کاهش دهد تا به این ترتیب نگرانی های رگولاتور کاهش یابد.
شرکت متاپلتفرمز مالک فیس بوک، مشاغلی در بخش های مختلف کسب وکار و همچنین واحدهای عملیاتی اش را کاهش داده است.
رگولاتور حریم خصوصی اتحادیه اروپا به دلیل شیوه کنترل اطلاعات کاربران متا، این شرکت را ۱.۲ میلیارد یورو( ۱.۳ میلیارد دلار) جریمه کرده است.
متا دیروز خدمات اشتراک خود را در ایالات متحده راه اندازی کرد که به کاربران فیس‌بوک و اینستاگرام اجازه می‌دهد تا برای تأیید اعتبار به همان روشی که در توئیتر متداول است، پول پرداخت کنند.
در دادگاهی مربوط به یک شکایت دسته جمعی در هلند، مشخص شد شاخه متا در اروپا(فیس بوک ایرلند) در بازه ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ میلادی به طور نامناسب از داده های خصوصی شهروندان هلندی  استفاد کرده است.
شرکت مادر فیس بوک اعلام کرد در صورتیکه قانون اخبار آنلاین کانادا تصویب شود، محتوای خبری را برای شهروندان این کشور مسدود می کند.
تیم «تحقیقات بنیادین هوش مصنوعی»(FAIR) در شرکت متا یک مدل زبانی هوش مصنوعی نوین با نام اختصاری LLaMA را معرفی کرده است.
شرکت متا مالک فیس‌بوک روز یکشنبه اعلام کرد در حال آزمایش یک سرویس اشتراک ماهانه به نام متا وریفاید با هزینه ۱۱.۹۹ دلار است.
لینچ که کانال یوتیوب «SadlyItsBradley» او ۱۱۴هزار مشترک دارد، گفت: ویدئو‌های او برای «نشان دادن آنچه به نظر وی بهترین‌های عرصه واقعیت مجازی، واقعیت ترکیبی و واقعیت افزوده است» طراحی شده‌اند.
کاهش عمر باتری، عمدتا به دلیل برنامه‌هایی است که روی گوشی نصب کرده و از آن‌ها استفاده می‌کنیم. اما آیا می‌دانستید که برنامه‌ای که تقریبا همه افراد از آن استفاده می‌کنند، می‌تواند به سرعت باتری شما را بدون اینکه متوجه شوید خالی کند.
متا شرکت «وویجر لبز» را متهم کرده با ایجاد هزاران حساب کاربری جعلی، داده های بیش از ۶۰۰ هزار پروفایل کاربران فیسبوک را استخراج و به همین دلیل از آن شکایت کرده است.
کمیسیون حفاظت از داده های ایرلند(DPC) متا پلتفرمز شرکت مادر فیس بوک را به دلیل نقض قانون حریم خصوصی داده های اتحادیه اروپا  ۳۹۰ میلیون یورو جریمه کرده است.
متا پلتفرمز مدتی است با رگولاتورهای آنتی تراست اتحادیه اروپا ارتباط برقرار کرده تا تحقیقات درباره استفاده از داده های کاربران و ارتباط آنها با تبلیغات دسته بندی شده در پلتفرمش را تسویه کند.
پس از ناظر مالی روسیه، اکنون وزارت دادگستری روسیه «متا پلتفرمز»، مالک فیس بوک را به دلیل فعالیت های افراطی به فهرست سازمان های افراط گرایانه خود اضافه کرده است.
شرکت متا پلتفرمز پروژه های توسعه و ساخت نمایشگرهای هوشمند و ساعت هوشمند را متوقف می کند. این اقدام در راستای کاهش هزینه ها و پس از تصمیم به اخراج ۱۱ هزار کارمند اعلام شده است.
متاپلتفرمز روز چهارشنبه اعلام کرد ۱۳ درصد نیروی کار یا ۱۱ هزار نفر از کارمندانش را اخراج می کند.
متاپلتفرمز روز چهارشنبه اعلام کرد ۱۳ درصد نیروی کار یا ۱۱۰۰ نفر از کارمندانش را اخراج می کند.
به گفته منابع آگاه شرکت متا پلتفرمز تصمیم دارد در هفته جاری هزاران کارمند خود را اخراج کند.
مقامات ضدانحصار در بریتانیا در روز سه‌شنبه به متا مالک فیس‌بوک دستور دادند پلتفرم انتشار تصاویر متحرک گیفی را به فروش برساند.
شرکت متا پلتفرمز اعلام کرد نخستین عملیات چین با هدف تاثیرگذاری بر کاربران آمریکایی در انتخابات میان دوره ای مجلس این کشور را مختل کرده است.
متا مالک اینستاگرام انکار کرد که به طور عمدی صدای ویدئوهای بارگیری شده بخش ریلز را قطع کرده و این امر را به یک نقص فنی نسبت داد.
درحالیکه کمتر از ۲ ماه تا انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۲ برزیل باقی مانده، گزارش سازمان غیرانتفاعی «گلوبال ویتنس» نشان داده متا در ردیابی تبلیغات سیاسی جعلی ناتوان بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ