نیوزیلند تصمیم دارد برای ارتقای دفاع سایبری خود یک آژانس مخصوص در این زمینه ایجاد کند تا مردم و کسب وکارها راحت تر بتوانند در زمان اختلال در شبکه به کمک های لازم دست یابند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفارت ایران در نیوزیلند در بیانیه‌ای اعلام کرد: رضا نظرآهاری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ولینگتون بنا به «دعوت رسمی» پارلمان نیوزیلند و طبق عرف مرسوم دعوت از سفرا، در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ در نشست کمیته امور خارجی، دفاع و تجارت پارلمان این کشور حضور یافت.
نیوزلند تصمیم دارد برای ارتقای دفاع سایبری خود یک آژانس مخصوص در این زمینه ایجاد کند تا مردم و کسب وکارها راحت تر بتوانند در زمان اختلال در شبکه به کمک های لازم دست یابند.
با پیروزی 1-0 فیلیپین مقابل نیوزیلند وضعیت جدول گروه A جام جهانی 2023 زنان پیچیده شد.
چند ساعت پیش از افتتاحیه جام جهانی فوتبال زنان در نیوزیلند، سه نفر در اثر تیراندازی در مرکز شهر اوکلند جان باختند.
نخست وزیر نیوزیلند مدعی است که جسورتر شدن چین باعث شده تا امنیت منطقه اقیانوسیه کاهش پیدا کند!
دولت نیوزیلند هم‌راستا با رویکرد خصمانه غرب علیه ایران به دلیل آنچه نقض حقوق بشر عنوان کرده است، چند مقام ایرانی را هدف تحریم‌های خود قرار داد.
طبق گزارش پلیس و شاهدان، مردی با تبر به رستوران‌های چینی مجاور هم در نیوزیلند حمله و چهار نفر را زخمی کرد.
بعد از انصراف تیم ملی نیوزیلند به ادامه بازی دوستانه با قطر در نیمه دوم این بازی کارلوس کی‌روش از این اقدام نیوزیلندی‌ها عصبانی بود و گفت علت این تصمیم را درک نمی‌کند.
در شرایطی که هفت هفته به آغاز جام جهانی فوتبال زنان باقی مانده، بیش از نیمی از بلیت‌های این مسابقات به فروش نرسیده است.
آتش‌سوزی شبانه در یک هاستل در پایتخت نیوزیلند منجر به کشته شدن دست‌کم ۱۰ نفر شد.
دولت نیوزیلند اعلام کرد که افراد و نهادهای روسی بیشتری را در فهرست تحریمی خود قرار داده است.
نخست‌وزیر نیوزیلند اعلام کرد این کشور تمایل دارد در زمان مناسب از انگلیس مستقل شود.
منابع خبری از وقوع زلزله شدید در نیوزیلند خبر دادند اما به میزان تلفات وخسارات آن اشاره نکردند.
در سالروز آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، دولت نیوزیلند اعلام کرد ده‌ها مقام نظامی و سیاست‌مدار روسیه را تحریم کرده است.
مقامات کشور نیوزیلند اعلام کردند که تعداد قربانیان سیل و رانش زمین در این کشور افزایش یافته است.
«کریس هیپکینز»، نخست وزیر نیوزیلند، گفت: تعداد تلفات توفان گابریل در نیوزیلند به ۸ نفر افزایش یافته و انتظار می رود با تماس خدمه اورژانس با صدها منطقه در معرض توفان، این تعداد افزایش یابد.
وزیر امور خارجه نیوزیلند در بیانیه‌ای با تکرار ادعای حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین از طریق عرضه پهپاد‌های جنگی به آن، اعلام کرد که این کشور تحریم‌های جدیدی را علیه هشت فرد و نهاد ایرانی اعمال می‌کند.
رسانه‌های نیوزیلند از وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 6.1 ریشتر در نزدیکی پایتخت این کشور خبر دادند.
«کریس هیپکینز» به عنوان نخست وزیر بعدی نیوزیلند و رهبر حزب حاکم این کشور معرفی شد.
پس از گذشت شش سال از چند چالش بزرگ، من هم یک آدم هستم، سیاستمداران انسان هستند. ما هر آنچه را که می توانیم می دهیم، تا زمانی که بتوانیم و سپس زمان آن فرا می رسد. و برای من، زمانش رسیده است. من می روم، زیرا چنین نقش ممتازی مسئولیت نیز به همراه دارد. مسئولیت این است که بدانید چه زمانی فرد مناسبی برای رهبری هستید و همچنین چه زمانی نیستید. من می دانم که این کار چه چیزی را می طلبد. و من می دانم که دیگر آنقدر توان ندارم که بتوانم عدالت را انجام دهم. ساده است.
آردرن گفت که نیوزیلند در کنار سایر کشور‌ها ایستاده است و خواستار تحقیقات توسط یک نهاد مستقل خارجی درباره حوادث اخیر در ایران است.
نخست وزیر و وزیر امور خارجه نیوزیلند امروز از وضع تحریم هایی علیه ۲۲ ایرانی خبر دادند.
وزیر خارجه نیوزیلند در موضع گیری خصمانه علیه تهران اعلام کرد که مذاکرات این کشور با جمهوری اسلامی به حالت تعلیق درآمده است.
تحریم‌های نیوزیلند علیه "الکساندر آبراموف" میلیارد روسی و خانواده‌اش و همچنین کمپانی "اوراز" وضع شده که او یکی از سهامدارانش به شمار می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ