رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه «دشمن به دنبال اختلال خدمات به مردم است»، گفت: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی برای ارائه خدمات بهتر به مردم مهمترین هدف ما ست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- معاون اول رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه دشمن دنبال تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان است، گفت: ایجاد تفرقه و به چالش کشیدن دستاوردهای سیاسی و اجتماعی کشور از اهداف دشمن است.
رئیس قوه قضائیه گفت: در یک دوره‌ای رئیس جمهور می‌خواستند از زندانی بازدید کنند که مشکلاتی وجود داشت اما امروز ما خودمان به دنبال مسئولان می‌رویم و می‌گوییم بیایید و از سازمان و نهادهای قوه قضاییه بازدید کنید. معمولاً جلسات با کمیسیون‌های مجلس دو ساعت زمان می‌برد و در تمام این جلسات مشکلات مردم و آسیب‌های قوانین مطرح می‌شود. نشست های مشترک فهم مشترک نسبت به موضوعات ایجاد می کند.
وحیدی به تحرکات حقوقی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: مباحث حقوقی با عناوینی، چون کمیته حقیقت یاب در کنار جنگ شناختی و رسانه ای، یک جنگ جدی است. آن‌ها به دنبال واقعیت نیستند و برای فشار بر جمهوری اسلامی، این اصطلاحات را طراحی کرده اند.
رئیس قوه قضاییه گفت: دشمنان برای پیشبرد توطئه‌ها و نقشه‌های خود روش‌های مختلفی را به کار می‌بندند؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مردم و دوقطبی‌سازی و چندقطبی‌سازی است.
رئیس جمهور گفت: بدخواهان ملت‌های مسلمان به دنبال ایجاد تفرقه و جدایی میان کشورها، ملت‌ها، اقوام و مذاهب اسلامی هستند، اما خدای متعال و رسول گرانقدرش ما را به وحدت و یکپارچگی دعوت کرده‌اند.
بر خلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست، زیرا هر رفراندوم شش ماه همه کشور را درگیر می‌کند؛ ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟
برخلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست؛ زیرا هر رفراندوم ۶ ماه همه کشور را درگیر می‌کند. ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟
وزیر نفت تصریح کرد: دشمن و عوامل آن‌ها توانستند با جنگ ترکیبی شرایط ویژه‌ای را به راه انداخته و با ایجاد چالش در تامین گاز و بنزین زمینه گسترش نارضایتی عمومی را فراهم کنند، اما این ترفند دشمن خنثی شد. همانطوری که در بند «م» تبصره یک بودجه سال ۱۴۰۱ دولت مکلف به اصلاح الگوی مصرف گاز شد دولت نیز در این مسیر گام برداشت. در بند «ک» تبصره ۱۵ بودجه سال ۱۴۰۱ نیز دولت مکلف شد تغرفه بخش خانگی را اصلاح کند.
آیت الله حسینی با بیان اینکه قم هراسی از سوی دشمن به صورت جدی دنبال شده است و تلاش می‌کنند که در نظر مردم دیگاه منفی نسبت به قم ایجاد شود، بیان کرد: نیمه شعبان ظرفیت فوق العاده ای است که می‌توانیم با استفاده از ظرفیت آن یک رویداد بزرگ را در عرصه بین المللی در قم ایجاد کنیم.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، برخورد قاطع حاکمیت اسلامی با هنجارشکنان، متجاهران و قبح شکنان را سبب بازگشت آرامش روانی به جامعه دانست و گفت: جمهوری اسلامی باید با قبح شکنی‌ها در فضای حقیقی و مجازی مقابله کند تا مردم همچنان از نظام اسلامی به واسطه پایبندی به اصول دینی حمایت کنند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به منازعه پیچیده، ترکیبی و همه جانبه دشمن علیه کشورمان، گفت: دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال ایجاد شکاف در جامعه است.
رئیس جمهور گفت: دشمن جنگ ترکیبی خود به دنبال ایجاد ناامیدی در میان مردم بود و به تازگی در جنگ رسانه‌ای به دنبال ایجاد استرس و دلهره میان دانش آموزان و والدین هستند تا آشوب شکل بگیرد.
رئیس جمهور گفت: ذخایر ارزی کشور نگران‌کننده نیست و دشمن با ایجاد شایعه دنبال وارونه جلوه دادن این موضوع است .
رئیس قوه قضائیه با اشاره به حوادث اخیر گفت: دشمنان و بدخواهان و افراد ضد ارزش تلاش زیادی کردند که کشور را به هم بریزند و بتوانند در کشور بیش از آنچه ملاحظه شد مشکلات ایجاد کنند، دشمن به این مقدار قانع نبود و قصد بهم ریختن و تجزیه کشور را داشت.
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: دشمن به دنبال لشکر سازی کاذب در فضای مجازی برای ایجاد یک چهره ناآرام در مناطق مختلف کشور است.
احمد وحیدی گفت: دشمن به دنبال ایجاد گسست گفتمانی بین قشر‌های مختلف مردم است تا دولت را از خدمت مردم بازدارد. طبیعتا عناصری هستند که در این ماجرا وارد شدند دو دسته هستند یکی افرادی که با صحبت قابل اصلاح هستند و خیلی‌ها هم هستند که احساس ندامت می‌کنند.
رئیسی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به نیاز‌های مردم بویژه فعالان اقتصادی در استفاده از پلتفرم‌های اینترنتی، دستگاه‌های متولی را مکلف کرد همه تلاش خود را برای تقویت و ارتقای کارآمدی پلتفرم‌های ارتباطی داخلی به کار بگیرند تا پاسخگوی همه نیاز‌های مردم باشند.
مشهد - دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت گفت: دشمن وقتی از جنگ نظامی منصرف شد و با طرح آموزش دموکراسی در خاورمیانه به دنبال ساخت پیاده نظام در قلب خاورمیانه است.
مشهد ـ مشهد- دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت گفت: دشمن وقتی از جنگ نظامی منصرف شد با طرح آموزش دموکراسی در خاورمیانه به دنبال ساخت پیاده نظام در قلب خاورمیانه بود.
رئیسی جهاد تبیین و آگاهی‌بخشی را دیگر ماموریت مهم امروز دغدغه‌مندان و دوست‌داران کشور و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال آن است که با جنگ روانی و شایعه‌افکنی اذهان عمومی را مشوش کرده و در جامعه هراس و یاس ایجاد کند.
دزفول- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: دشمن با ایجاد اغتشاش به دنبال تجزیه ایران و تبدیل کشور به سوریه و عراق است اما همچون همیشه موفق نخواهد شد.
دشمن دنبال ایجاد زحمت است ولی کار به جایی نمی برد. البته بعضی ها در داخل خیلی زود قضاوت می کنند و وقتی همه ابعاد موضوع روشن نیست، خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می کنند.
تبریز- معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد دودستگی و تفرقه در جامعه است، گفت: دشمنان مردم و نظام امروز تلاش می‌کنند تا وحدت این کشور را از بین ببرند.
تبریز- معاون اول قوه قضائیه گفت: دشمنان مردم و نظام امروز تلاش می‌کنند تا نسبت به روحانیت در جامعه بدبینی ایجاد کنند و با بهانه‌های مختلف به دنبال تضعیف اعتقادات دینی مردم هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ