محمد جعفرپور رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت در یکی از پیام‌رسان‌های بومی گفت: در چند روز گذشته شرکت گوگل در اقدامی غیر حرفه‌ای، نسبت به ایجاد اختلال در استفاده از سرویس جستجوی خود (Google.com) برای کاربران ایرانی اقدام نموده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، بهینه سازی و به روز رسانی شبکه‌های ارتباطی از مهم‌ترین برنامه‌های آینده شرکت ارتباطات زیرساخت است.
رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، بهینه سازی و بروز رسانی شبکه‌های ارتباطی از مهم‌ترین برنامه‌های آینده شرکت ارتباطات زیرساخت است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت به منظور برگزاری شایسته سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قدردانی کرد.
رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت گفت:یک لینک پر ظرفیت جدید در یکی از CDN های منطقه ایجاد کردیم.
رئیس کمیته داوران اعلام کرد که تعداد داوران برای شرکت در تست های پیش فصل به عدد 91 رسیده است.
رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت با بیان اینکه آمریکا هزاران سرویس کاربردی را برای ایرانیان تحریم کرده است، گفت: با ارائه سرویس‌های فنی تحریم‌های سرویس های پر کاربرد بی اثر می شود.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات از توسعه زیرساختهای ارتباطی کشور با محصولات فناوری بومی خبر داد و گفت: از دانش بنیان های ICT حمایت همه جانبه می کنیم.
بسیاری از گرجی‌ها مخالف هرگونه نزدیکی با مسکو هستند؛ بویژه آنکه سربازان روسیه سالهاست در دو منطقه جداشده از خاک این کشور یعنی آبخازیا و اوستیای جنوبی (که حدود یک پنجم خاک این کشور را تشکیل می‌دهند) مستقر هستند.
رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: افزایش دوبرابری تعرفه‌ پیامک‌های تجاری توسط برخی از اپراتورهای همراه به هیچ وجه قابل قبول نیست.
رییس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با تاکید بر اینکه هیچ گونه قطعی و اختلال در ارائه سرویس معنایی ندارد، گفت: همه باید دست‌ به‌ دست هم دهیم تا کوچک‌ترین اختلالی به وجود نیاید.
با حکم وزیر ارتباطات، امیر محمدزاده لاجوردی به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و محمد جعفرپور به عنوان مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شدند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: قرار شد قبل از برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران با شهردار در ارتباط با انحلال شرکت کنترل ترافیک فعلاً این موضوع به صورت مسکوت بماند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: قرار شد قبل از برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران با شهردار در ارتباط با انحلال شرکت کنترل ترافیک فعلاً این موضوع به صورت مسکوت بماند.
رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت ایران گفت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۸۳۲۱ حمله مهم سایبری به شبکه زیرساختی کشور دفع شد.
رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت از تبدیل شدن ایران به هاب ترانزیت داده در منطقه در آینده ای نزدیک خبر داد.
رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت از تبدیل شدن ایران به هاب ترانزیت داده در منطقه در آینده ای نزدیک خبر داد.
خطیبی با اشاره به اینکه صرف ۹۴ درصد از اعتبارات برای حقوق به روسای دانشگاه بازمی‌گردد، عنوان کرد: «جذب نیروی شرکتی ممنوع است. دانشگاه را که ما درست نکردیم و ۴۰ سال است که دانشگاه‌ها کار می‌کنند. چه دلیلی دارد که رئیس جدید تعدادی نیروی شرکتی اضافه کند؟ این اتفاقات باعث بلعیده شدن اعتبارات آموزش عالی می‌شود.»
رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت در حساب شخصی خود در فضای مجازی از خنثی سازی حمله سایبری به بانک مرکزی و برخی از پیامرسان‌های بومی خبر داد.
رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت از خنثی شدن حمله به بانک مرکزی خبر داد
رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت ضمن توضیح در خصوص علت کندی اینترنت، از وعده وزارت ارتباطات برای حل این مشکل خبر داد.
رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت از افزودن ۷۲۰ گیگ به ظرفیت اینترنت کشور خبر داد.
وزیر ارتباطات با صدور احکامی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب وکارها و عضو هیأت مدیره شرکت ملی را پست را منصوب کرد.
رئیس مرکز تهران هوشمند از ارائه پیشنهاداتی در ارتباط با هشت نیاز حوزه حمل و نقل از سوی ۳۰ شرکت دانش‌بنیان خبر داد و گفت: در حال برگزاری نشست‌های تخصصی برای تدقیق و نهایی‌سازی هستیم.
رئیس کل دادگستری استان البرز با رد برخی ادعا‌های مطرح شده درباره برخی از متهمان پرونده کثیرالشاکی فروش خودرو گفت: برخلاف ادعا‌های مطرح شده، متهم ردیف اول این پرونده کارمند یک شرکت خصوصی بوده و در کنار آن مداحی هم می‌کرده و ارتباطی با مداحان مطرح یا نهاد‌های رسمی کشور نداشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ